זו הכוכבת הלוהטת שמצטרפת ליקום של מארוול - וזה התפקיד שהיא תגלם

סידני סוויני, הלוא היא קאסי בדרמה המוערכת "אופוריה" מבית HBO, תצטרף ליקום הקולנועי של גיבורי העל - וכעת נודע איזו דמות היא תגלם בדיוק • כל הפרטים

פרזנטציה על היקום הקולנועי של מארוול. צילום: איי.אף.פי.

סידני סוויני מצטרפת ליקום הקולנועי של מארוול, וזוממת ללכוד את כולנו בקורים שלה. כוכבת "אופוריה" בת ה-25 תשתתף בסרט הלייב אקשן "מאדאם ווב", שיגיע למסכים בפברואר 2024 ומבוסס על דמות באותה שם שמרבה להופיע בחוברות הקומיקס של ספיידרמן. בעוד שדקוטה ג'ונסון ("חמישים גוונים של אפור") תגלם את הדמות הראשית של מאדאם ווב, גם לאמה רוברטס ("אימה אמריקנית"), לאדם סקוט ("מחלקת גנים ונוף", "שקרים קטנים גדולים") ולסידני סוויני יהיו בסרט תפקידים משמעותיים.

אופוריה - טריילר // צילום: באדיבות HOT

אופוריה - טריילר // צילום: באדיבות HOT

כעת, כחלק מכתבת פרופיל מקיפה שהתפרסמה במגזין הבידור וריאיטי, נחשף כי סוויני תשחק ב"מאדאם ווב" את לא אחרת מספיידר וומן - אשת העכביש. בהיסטוריית הקומיקס של מארוול היו כמה נשים שעטו על עצמן את התלבושת של ספיידר וומן. סוויני תגלם למעשה את ג'וליה קרפנטר – הספיידרמנית השנייה שערכה את הופעת הבכורה שלה בקומיקס שיצא לאור ב-1984. מדובר בדמות ותיקה ואהובה מאוד, שהרבתה לשתף פעולה עם ספיידרמן ועם הנוקמים וניחנת בכוחות דומים מאוד לאלה של ספיידרמן (כוח, גמישות ומהירות אדירים, יכולת לטפס על קירות, שיגור קורים מהידיים ועוד).    

ספיידרוומן, צילום: יח"צ

"כשגיליתי שקיבלתי את התפקיד, השתגעתי", אמרה סוויני בראיון החדש. "ישר רצתי לחנות הקומיקס וקניתי כל חוברת שהזכירה את הדמות שלי". השחקנית גם הוסיפה ש"מאדאם ווב" "הוא לא סרט גיבורי-על שגרתי, אלא משהו שונה לגמרי מכל מה שמצפים". אף שלא ידוע אם סוויני תקבל ב"מאדאם ווב" הזדמנות להילחם ברעים או שמא מדובר בתפקיד אורח, הכוכבת הדגישה שהיא מקווה מאוד שנראה אותה בסרטים נוספים של מארוול, ואף לא שללה סרט סולו משלה.

סידני סוויני, צילום: AP

יובהר כי "מאדאם ווב" מופק על ידי אולפני סוני ונחשב לחלק מ"יקום ספיידרמן" של האולפנים - יקום שכולל גם את סרטי "ונום", "מורביוס" ו"קרייבן הצייד" (אוגוסט 2024 בקולנוע). יקום ספיידרמן מתקיים במקביל ליקום הראשי של מארוול (שסרטיו מופקים על ידי אולפני מארוול עצמם), אך כמה דמויות חשובות כבר עברו בין היקומים - כמו ונום (טום הארדי) והנשר (מייקל קיטון). 

סוויני בדמותה של קאסי ב"אופוריה", צילום: HBO

עם זאת, למרות שספיידרמן עצמו מוזכר ביקום הקולנועי שלו - הוא טרם הופיע בו. מכיוון שסרט ספיידרמן רביעי בכיכובו של טום הולנד כבר נמצא בשלבי פיתוח, לא מן הנמנע כי סוויני תתעופף להגיד בו שלום. השאלה האמיתית היא האם היא תפגוש את שם את זנדאיה, עמיתתה ל"אופוריה" כמובן, שמגלמת בסרטי איש העכביש את מישל, אהובתו של ספיידי (ובת זוגו של הולנד בחיים האמיתיים).

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר