בילי אייליש: "פורנו הרס לי את החיים"

הזמרת המצליחה התראיינה לאחרונה לתוכנית הרדיו של הווארד סטרן וחשפה שהתחילה לצפות בפורנו בגיל 11 • "לא הבנתי למה זה דבר רע", סיפרה

"חשבתי שככה לומדים איך לעשות סקס". בילי אייליש, צילום: AP

הזמרת המצליחה זוכת הגראמי בילי אייליש חשפה לאחרונה בראיון לרדיו כי פיתחה בגיל 11 התמכרות לפורנו שגרמה לה לתסבוכות והשפיעה עליה לרעה גם כשהחלה לצאת לדייטים.

אייליש שתחגוג ביום שבת את יום הולדתה ה-20, התראיינה לתוכנית הרדיו של הווארד סטרן בתחנת סיריוס xm וחשפה את הצלקות שנותרו בה. "אני חושבת שפורנו זה דבר מחפיר", אמרה. "נהגתי לצפות בזה המון אם להיות כנה. התחלתי לצפות כשהייתי בערך בת 11, כי זה גרם לי להרגיש מגניבה וכאילו שאני אחת מהחבר'ה", הוסיפה. "אני חושבת שזה ממש הרס לי את המוח, ואני הרוסה מזה שנחשפתי לכל כך הרבה פורנו".

הזמרת הוסיפה וסיפרה כי סבלה מסיוטים בעקבות התכנים בהם צפתה שהיו לא פעם אלימים ומתעללים. בנוסף, היא לא חסכה בביקורת על הצורה בה פורנוגרפיה מציגה את הגוף הנשי והחוויות המיניות בצורה מעוותת. "לא הבנתי למה זה דבר רע", אמרה. "חשבתי שככה לומדים איך לעשות סקס".

בילי הוסיפה וסיפרה כי כיום היא כועסת על עצמה שחשבה שזה בסדר לצפות בכל כך הרבה פורנו ושיתפה את המאזינים בחוויות אינטימיות מעברה. "בפעמים הראשונות שקיימתי יחסי מין לא אמרתי לא לדברים שהיו לא טובים", סיפרה. "זה נבע מזה שחשבתי שאלה הדברים שאני אמורה להימשך אליהם". היא הוסיפה כי הצפייה האובססיבית בפורנו הפכה את נושא הדייטינג לקשה עבורה.

 אייליש, שלמדה במסגרת חינוך ביתית, ידועה בכך ששיריה כוללים לא פעם טקסטים אפלים. בסינגל Male Fantasy מתוך אלבומה Happier Than Ever היא שרה על היותה לבד בבית כשהיא מסיחה את דעתה ממחשבות על מערכת יחסים שהתפרקה בעזרת פורנו.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר