כאן כבר לא גרים בכיף: הסלבס שבחרו לא לחיות בתל אביב

בעוד לא מעט מהקולגות שלהם גרים במגדלים ובשכונות בלב הביצה התל-אביבית, יותר ויותר מפורסמים בוחרים לצאת מהעיר שהוכרזה כיקרה בעולם ולבנות את ביתם הרחק מהמרכז • מסטטיק ושרית פולק ועד לקרן פלס ונועם טור

סטטיק ושרית פולק (ארכיון), צילום: ניר פקין

תל אביב, יא חביבי תל אביב, תחפשו את הכספומטים מסביב, כי העיר ללא הפסקה היא מעכשיו גם היקרה בעולם וזה רשמי. בשבוע שעבר זכתה העיר שבה נדמה שהכל קורה, לתואר העיר היקרה בעולם, כשהתמקמה במקום הראשון ברשימת הערים היקרות של מגזין האקונומיסט לשנת 2021. בעוד נדמה על פניו כי כמעט כל הסלבס בוחרים לגור בלב ליבה של הביצה, שם מרכז העשייה של רובם, תופתעו אולי לגלות כי לא מעט מהם מעדיפים להקים את ביתם ומבצרם הפרטי הרחק מהמולת המרכז ותקתוקי הפפראצי, ובוחרים להתרחק מהבועה.

ריכזנו עבורכם כמה מהם כולל מפה מפורטת.

צילום: Gettyimages

עומר מילר ושירן כדר

השף הידוע ואשתו המעצבת והסטייליסטית עברו לפני כשנה מנווה צדק למושב נווה ירק, שם הם מתגוררים עם שלושת ילדיהם בבית שאותו שיפצו בקפידה ועיצבו בסטייל ייחודי ומפנק, כראוי לזוג עם טעם משובח ואמנותי.

עומר מילר ושירן כדן, צילום: אינסטגרם

עומר אדם

הזמר המצליח אמנם מבלה ימים ארוכים בחו"ל וכבר אינו נמצא דרך קבע בבית הוריו במשמר השבעה, אך זה היה בסיס האם שלו במשך שנים ארוכות, כשהוא נהנה מיחידת דיור מפנקת משלו.

עומר אדם, צילום: גיא זלצר

קרן פלס ונועם טור

פלס וטור אינם גרים במרכז כבר שנים, והקימו בית שלו ושקט בחופית (יישוב קהילתי בעמק חפר), שם הם נהנים מהירוק של הטבע המקיף אותם במקום הפיח השחור של הזיהום במרכז. את כל הטוב הזה הם חולקים עם שני ילדיהם, כלב, עז ולול תרנגולות.

נועם טור וקרן פלס, צילום: מאיר פרטוש

סטטיק ושרית פולק

לירז רוסו, הלא הוא חצי הצמד המוזיקלי סטטיק ובן-אל, ואשתו שרית, אמנם מבלים ימים ארוכים במרכז מתוקף עיסוקיהם (וגם בחו"ל במקרה של סטטיק), אך בסיס האם שלהם רחוק משם ונמצא דרך קבע מאז ילדותם בחיפה.

לעומתו, בן-אל תבורי, החצי השני, מתגורר נכון להיום במגדל יוקרתי בתל אביב, אך רכש לפי הדיווחים דירת פנטהאוז יוקרתית בפרויקט בחיפה בנווה שאנן, שאליה הוא עתיד לעבור כשיסתיים השיפוץ המקיף המתבצע בה.

טל פרידמן

פרידמן מתגורר כבר שנים ארוכות בקריית טבעון עם אשתו ושלושת ילדיהם, ומטפח באהבה גם גינת ירקות אורגניים ותרנגולת ואפילו תחנת מדידת גשם בגינה. כשהוא צריך ליצור, להצטלם לפרויקטים או לשנות אווירה, פרידמן מגיע לדירה נוספת שהוא מחזיק במרכז.

טל פרידמן, צילום: משה שי

מוש בן ארי

בעבר התגורר הזמר המצליח במושב אמץ (מושב בעמק חפר) וכיום מקום משכנו הקבוע הוא מושב בני ציון. החל מ-2015 הוא גם שותף בחוף המפורסם והמתויר הידוע כ"חוף של מוש".

מוש בן ארי, צילום: אפרת אשל

יובל בנאי

לאחר שבנאי התגרש מהשחקנית אורלי זילברשץ, הוא העתיק את ביתו למושב אילניה - שם גם עסק בחקלאות ואף ייצר שמן. כיום בנאי נשוי לעמליה רוזנבלום (אחותו של עידו רוזנבלום וגיסתה של יונית לוי), ויחד עם בנם המשותף השניים מחלקים את זמנם בין אילניה לתל אביב.

יובל בנאי, צילום: אינסטגרם

חנן בן ארי

הזמר המצליח אמנם מככב על במות בכל הארץ, אך את ביתו יחד עם אשתו וששת ילדיהם בחר להקים הרחק מהמולת המרכז, בפרדס חנה.

חנן בן ארי, צילום: קוקו

ליאור כלפון

השחקן, שהספיק להחתים כרטיס גם כדייר בבית "האח הגדול", מתגורר עם אשתו וארבעת ילדיהם בבנימינה.

ליאור כלפון, צילום: מיכה לובטון

גבע אלון

המוזיקאי המצליח, שגדל בקיבוץ מעברות בעמק חפר, מתגורר כבר שנים ארוכות במעלה גמלא, מושב בדרום רמת הגולן.

גבע אלון, צילום: גולי כהן

ג'ורדי

המפיק המוזיקלי המפורסם, שידוע בעיקר מהעבודה המשותפת עם סטטיק ובן-אל, מתגורר בקריית ביאליק עם אשתו ובתו.

ג'ורדי, צילום: יהושע יוסף

דנה ברגר

הזמרת והשחקנית המצליחה, שהספיקה גם להחתים כרטיס בעונה השביעית של "הישרדות", מתגוררת ברמת רזיאל (מושב בהרי יהודה) יחד עם בן זוגה ושני ילדיהם.

דנה ברגר, צילום: משה שי
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר