"עירומה מתשובות כותבת אליך": המסר המרגש של קרן פלס

אחרי עשור של זוגיות ורגע לפני יום הולדתו, הזמרת העלתה מניפסט אהבה מרגש במיוחד לנועם טור • "נלך לאן שיכוון איתנו המצפן, כל יום מחדש, בלי חתונה או חידוש נדרים"

קרן פלס ונועם טור // צילום: אינסטגרם

כמו שיר שיכל בקלות להפוך ללהיט הבא שלה, קרן פלס משתפת את העולם באהבתה הענקית לנועם טור במלואו עשור לזוגיות של השניים ורגע לפני שהוא חוגג יום הולדת 37.

"אחרי האש בא השלג וגם לדרקונים יש סוף (ההוביט)", פתחה פלס את הברכה הארוכה שכתבה לטור, רגע לפני שזרחה השמש הבוקר (שני) מתחת לרביעיית תמונות מרגעים מרגשים בחייהם המשותפים.


View this post on Instagram

A post shared by Keren Peles | קרן פלס (@kerenpeles)



‏‎

"אני רוצה להיות כולם - האש, השלג, סופו של כל דרקון. אני רוצה להיות כלום - להתמלא בריקנות שלך, עד שיתפוצץ לשנינו הבלון ונהיה קרועים לכל הרוחות. ‎העולם הזה יותר מבוגר מכל הקמטים שלנו יחד. אל תגהץ לי מחשבות רעות, ללבוש זוגיות מחויטת לארוחת ערב. בוא עם אש בתוך הפה, כמו דרקון מדוייק שאוהב אותי דרך שנאה, כעס, תשוקות, פחדים והשלמה. 

"תלבש את אפריל 2021 ותזמין אותי לדייט עם פרופסור למדעי הלא נודע. אני אתפשט מהשנה האחרונה, שגם ככה לא היה לה טעם ובטח לא באופנה. עירומה מתשובות כותבת אליך. באביב הקודם לא הצלחתי לתכנן קדימה, וגם הפעם אין מה לחשב טעויות לאחור. המגפה חיסנה אותנו מהצורך בחסינות. בוא נהיה תמיד קצת עקומים. לא צריך להתיישר פלסטית. לעולם לא נשתיק את הבית שלנו. בנינו אותו בשיחות כואבות, בין דחפורים רועשים, אז מתקיימים בו חיים - כל מה שאדם צריך בין השקט הראשון לאחרון. 

עשר שנים אתה בחיי", מזכירה פלס לאבי ילדיה ואהובה את הגורל שהפגיש ביניהם. "איזו דרך מוזרה לכתוב לך צל״ש. 

אתה - 'איזהו גיבור? הכובש את יצרו' - כי לא כבשת את היצירתיות שלי מעולם. אפילו פעם אחת לא אמרת לי לא להגיד משהו. לא תכנתת אותי כדי שאתאים לך רובוטית. הבאת לי שני ילדים. בראת לי שני עולמות קדושים להאמין במשהו. נפגשנו לפני עשר שנים בחופשת סקי מוזרה וברחתי לוונציה, כי אין לי עבר של גולשת. לא האמנתי שהעתיד שלי ירדוף אחרי עד לגונדולות ויזמין אותי להיות ביחד משפחה", המשיכה להעלות זיכרונות מאותה חופשה שהייתה עתידה לשנות את חייה לנצח.

"אחרי האש בא השלג וגם לדרקונים יש סוף. נפלאתה אהבתך לי מאהבת הוביט (ואתה יודע שאני קרועה על ניו זילנד) תודה על עוד פסח ביחד, כשבדרך לא פסחנו על כלום. עברנו את הזום, נעבור גם את זה. בהליכה. נלך לאן שיכוון איתנו המצפן, כל יום מחדש, בלי חתונה או חידוש נדרים. נהיה ביחד מתוך החלטה משותפת, מציאות שוטפת, בלי סכרים או הגנות. נהיה מוגנים תמיד כי הסרנו את השריון והפחד כבר לא אוייב. לא נספר אגדות או נחיה בסרט. החיים איתך הם אגדה וסרטים כמוך כבר לא עושים היום.

רגעים מלאי אהבה. קרן פלס נועם טור // צילום: ניר פקין
רגעים מלאי אהבה. קרן פלס נועם טור // צילום: ניר פקין

‏‎"בתמונה הראשונה - התמונה הראשונה שלנו. בכלל לא שמנו לב שיש למעלה קשת בענן. יש לנו יום נישואין עגול בלי נישואין או פרחים", הזכירה פלס את הזוגיות של השניים המתקיימת באהבה גדולה כבר עשור מבלי שנישאו באופן רשמי. "כתבתי לך ברכה שלא תקרא כי אין לך פייסבוק או אינסטגרם. 

אתם ישנים נורא חזק ואלוהים יודע איך אקום בבוקר לטיול ג׳יפים בשדה בוקר. בעוד ארבעה ימים יש לך יומולדת אז אפשר להחשיב את הברכה הזאת גלובאלי? מזל טוב בנאדם מושלם. גבר חלומות. אבא שאני מאחלת לכל ילד וזכו בו ילדיי. אתה הופך את העולם החשוך שלנו מואר יותר", חתמה פלס את הברכה המרגשת שזכתה לאלפי לייקים ומאות תגובות נרגשות.  

פלס וטור נפגשו לפני עשור בחופשת סקי באיטליה. הניצוצות הובילו לזוגיות, ומאז השניים חיים באהבה גדולה עם שני ילדיהם אורי ולונה, לול, כלב ועז במושב חופית.  ב-2014 אימצו השניים באופן לא רשמי את החיילת הבודדה נועה בל, שגם לה הקדישה לאחרונה פלס פוסט מרגש במיוחד לאחר שהכריזה על אירוסיה לבת זוגה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר