גברה על החברות המובילות: איזו יזמית תוביל פרויקט התחדשות ענק בחדרה?

מדובר בפרויקט פינוי-בינוי בהיקף של 1,452 יח"ד ושטחי מסחר ותעסוקה, הכולל חלקות קומבינציה ושימוש בקרקע משלימה

1,452 יח"ד חדשות: מגה פרויקט התחדשות עירונית בחדרה יוצא לדרך , צילום: הדמיה: משרד גנות לרמן אדריכלים ופיק אדריכלים

מגה פרויקט של התחדשות עירונית בחדרה יוצא לדרך: בעלי דירות ומגרשים במתחם במתחם סלע בית"ר (רח' דוד שמעוני) בחדרה בחרו במכרז דיירים בחברת "דן נדל"ן" מקבוצת דן תחבורה ציבורית, חברת "רוטשטיין נדל"ן" ו"קבוצת פרקש" לביצוע פרויקט של פינוי בינוי והתחדשות עירונית בהיקף של 1,452 יחידות דיור ושטחי מסחר ותעסוקה. 

מדובר בעסקה מורכבת של 197 דיירים עם 7 חלקות קומבינציה ושימוש בקרקע משלימה. על הפרויקט האטרקטיבי התמודדו חברות רבות בהן אזורים, אפריקה ישראל, תדהר, כנען וגשם החזקות. 

יחודו של הפרויקט הממוקם על ציר התנועה המרכזי בין הכניסה לעיר למרכזה ובסמוך לתחנת הרכבת של חדרה. המתחם משתרע על פני 47 דונמים שבהם יש כיום 9 בנייני רכבת ו-7 בתים פרטיים וכן שטחים פתוחים וציבוריים.   

תכנית ההתחדשות של המתחם יצאה לפועל בזכות שילוב קרקע בבעלות רמ״י שנמצאת במתחם. התכנית כוללת 14 מגדלים של עד 40 קומות עם 1,452 יח״ד, 26 אלף מ"ר משרדים ומסחר, 6,300 מ"ר שטחים פתוחים ו-8,300 מ״ר של מוסדות ציבור.

התוכנית אושרה בוועדה המקומית של חדרה והיא מופקדת בימים אלה בוועדה המחוזית של חיפה.

את מכרז היזמים ניהלו 197 דיירי המתחם באמצעות א.ת.ו.ס בראשות יורם אסידון ומינהלת ההתחדשות העירונית בחברה הכלכלית חדרה. בעלי הדירות יקבלו דירות גדולות ומשודרגות על פי התמורות המוגדרות במסמך המדיניות של עיריית חדרה להתחדשות עירונית וכן חנייה ומרפסת בשטח של 12 מ"ר.

משרד עורכי הדין שייצג את הדיירים הוא משרד אגמון ושות', באמצעות עו"ד ישי איצקוביץ'. משרדי עורכי הדין שייצגו את היזמים הינם מ. פירון ושות' באמצעות עו"ד גלעד ליפשיץ והרצוג פוקס נאמן באמצעות עו"ד הראל אלעזר.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר