שער הכניסה ליפו

התקבל היתר בנייה לפרויקט ההתחדשות העירונית JAFFA COURTYARDלהקמת 3 בניינים עם 173 יח"ד

פרויקט ברחוב יהודה הימית ביפו של חברת "קן התור" , צילום: הדמיה: באדיבות חברת "קן התור"

יוצאים לדרך אחרי 8 שנים: התקבל ההיתר לפרויקט התחדשות עירונית תמ"א 38 ביפו – JAFFA COURTYARD. במסגרת זו ייבנו ויורחבו 173 דירות, מתוכן 73 דירות חדשות. הדיירים הוותיקים יזכו בתוספת של ממ"ד, מרפסת והרחבות נוספות בהתאם לתכנון. הפרויקט יכלול גם 10 חנויות שפונות לרחוב.

המיקום מרכזי – בין שוק הפשפשים לשדרות ירושלים המתחדשות, בסמוך לקו האדום של הרכבת הקלה. העבודות החלו וצפויות להימשך כ-3 וחצי שנים. הפרויקט מצטרף לעבודות הרכבת הקלה המתקדמות, שהופכות את שדרות ירושלים למדרחוב ללא כניסה לרכבים.

הפרויקט מתוכנן כמתחם אורבני ייחודי, שבו יבנו 3 בניינים בני 6 קומות סביב חצר יפואית טיפוסית, המשמשת כמקום למפגש, למשחק ולמנוחה עבור הדיירים וכשדרה המובילה אותם אל סמטאות שוק הפשפשים.

את הבנייה תבצע חברת האם "קן התור הנדסה ובניין", אשר התמחתה בשנים האחרונות במגה פרויקטים של חיזוק נגד רעידות אדמה, במקביל לבנייה חדשה למגורים, בנייה ציבורית ופרויקטים רבים של שימור.

בקומפלקס מוצעות למכירה דירות יוקרה מרווחות בגדלים של 2 עד 6 חדרים עם מרפסת, וכן דירות גן ודירות פנטהאוז, בעיצוב מיוחד המשמר את הסגנון הייחודי של יפו עם נגיעות מודרניות. מחירי הדירות מתחילים ב-2.7 מיליון שקל לדירת 2 חדרים.

תמיר חפץ, מנכ"ל "קן התור – התחדשות עירונית": "העבודות על המתחם החלו לפני קרוב ל-8 שנים, עם החתימה מול דיירי הבניין הראשון, שלאחריו הצטרפו יתר הבניינים. תהליך ההיתר היה ארוך ומייגע וכלל תיאומים רבים מול הרשויות, בהן נת"ע ועיריית תל אביב, שחפצה מאוד בשדרוג האזור. מדובר באתגר הנדסי. אנחנו בונים ומחזקים את כל המתחם ובמקביל חופרים חניון של 4 דונם בין הבניינים. מהנדס העיר לשעבר, עודד גבולי, כינה את הפרויקט שער הכניסה ליפו. אנחנו שמחים לראות כיצד החלום של כל המעורבים בסיפור קורם עור וגידים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר