דימונה עוברת לסנטר

מרכז המסחר והעסקים הראשון בדימונה יוקם על ידי חברת דמרי בהשקעה של 125 מיליון שקל

דמרי סנטר דימונה. משרדים, קניות ופנאי, צילום: יח"צ דמרי

מרכז המסחר והעסקים הראשון של דימונה יוצא לדרך: חברת דמרי משיקה את דמרי סנטר דימונה עם מיטב המותגים, בנק, משרדים להשכרה, מתחם קולינרי הכולל רשתות ארציות לצד בתי אוכל מקומיים ועוד. בפרויקט הושקעו כ-125 מיליון שקל, והוא חלק מאסטרטגיית התרחבות המרכזים המסחריים של קבוצת דמרי.

המתחם החולש על פני כ-20,000 מ"ר יעניק סטנדרט חדש של חוויית בילוי ופנאי וישרת את תושבי העיר והסביבה ואת ציבור המבקרים.

שטחי המסחר הושכרו במלואם טרם הפתיחה הרשמית של המתחם. בין הרשתות: בנק מזרחי, סופר פארם, מקס סטוק, מחסני חשמל, קבוצת פוקס, קבוצת גולף, קבוצת הודיס-אורבניקה, פוט-לוקר, TO- GO, תמנון וכן רשתות מזון רבות כגון מקדונלד'ס, הסניף הראשון בדימונה של גלידה גולדה, רשת פיצות, סושי אושי-אושי, קפה גרג, מאפה נאמן, שוקה בעיר – תבלינים, הקצב, אוכל בריאות טבעוני ופלאפל הרצל המיתולוגי.

מתחם המשרדים כולל כ-8,000 מ"ר, עם חניון תת-קרקעי לשימוש המבקרים במקום, דבר שיכפיל את כמות החניות הזמינות. לטובת המבקרים הוקמו עמדות טעינה למכוניות חשמליות.

יגאל דמרי, בעלי החברה: "פרויקט זה מתווסף לפרויקטים רבים של החברה בארץ ובדרומה בפרט. דמרי מאמינה בפוטנציאל של דימונה, שנהנית מניהול נכון ופיתוח מואץ בכל התחומים, שהופכים את העיר לאטרקטיבית מאוד על מפת שוק הנדל"ן הארצי".

בני ביטון ראש עיריית דימונה: "יום פתיחת מרכז דמרי הוא יום היסטורי עבור העיר ותושביה. מוקד מסחרי ומרכז בילוי לתושבי דימונה והסביבה, שישרת את 40 אלף תושבי העיר ועוד עשרות אלפים המתגוררים בנגב המזרחי, יעסיק מאות עובדים במעגל הראשון ואלפים במעגל השני ואף ייתן מענה לשעות הפנאי של התושבים".

אדריכל הפרויקט רם מרש, מנכ"ל מרש אדריכלים, שליווה את הפרויקט החל מחיתוליו: "הפרויקט פורץ דרך בדימונה, הן מבחינת השילוב בין השימושים השונים, פתרון החניה התת-קרקעי, היקף הבנייה ובעיקר איכות חומרי הגמר ועיצוב המרחבים המשותפים. כל אלה יהפכו את המתחם לאבן שואבת בחלק ניכר משעות היממה".

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר