מסיבת בריכה עם חיים אתגר ונועה קירל

מגיש תוכנית התחקירים מצא קצת זמן לבלות בסוף השבוע בבריכה עם כוכבת הפופ הגדולה בארץ ועם עוד כמה מפורסמים שווים כמו בן-אל תבורי ומרגי

צילום: מתוך האינסטגרם // מסיבת בריכה עמוסת סלבס

בזמן שחלק מהמפורסמים מנצלים את האפשרות לצאת ולבלות בחופי הים, יש כאלה שמעדיפים לבלות דווקא בבריכה הפרטית. למה? ובכן, נסו לדמיין למשל את נועה קירל מנסה להשתזף לה בשקט בחוף ים ציבורי שפתוח לכולם – כל המעריצים יסתירו לה את השמש.

מי עוד בילה איתה? טוב ששאלתם: ובכן, ממרכז הבריכה יצא מרגי והשליך כדור גומי על הצלם הנלהב. הבחור כידוע (טוב, אולי רק לנו) מתאמן בכדורסל, ומאוחר יותר הוא ניסה לאמן גם את בת הזוג קירל בקליעה לסל ומתברר שאין לה במה להתבייש.

מתוך האינסטגרם

בחזרה לבריכה - שם קלטנו בפינה את חיים אתגר, מגיש תוכנית התחקירים הסנסציונית "המתחזים", כשהוא מסתודד עם לא אחר מאשר הזמר רותם כהן. מה הקשר? לא יודעים. עולם המפורסמים רב הסתעפויות וקשרים סודיים (לא באמת). בתמונה נוספת קלטנו את קירל עושה פרצופים לבתו הקטנה של אתגר, מיכאלה. היש משהו חמוד מזה?

• נועה קירל, אין גבול לציניות?

• טעות ב"המתחזים", חיים אתגר התנצל

צלם הווידאו הנלהב, למקרה שתהיתם, הוא בן-אל תבורי, שעבר סופ"ש מורכב למדי, ומצא לעצמו נחמה על שפת הבריכה עם חברים מפורסמים. מה הייתם נותנים כדי לשכשך בבריכה הזאת בעצמם?

• המסר של בן-אל: "אל תאמינו לכל מה שאומרים"

נועה ומיכאלה // צילום מסך, מתוך האינסטגרם של חיים אתגר
נועה ומיכאלה // צילום מסך, מתוך האינסטגרם של חיים אתגר
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר