תזונה נכונה על פי הרבלייף

הרבלייף מציעה ללקוחותיה מגוון מוצרים אשר תומכים באורח חיים זה בריא, וביניהם כאלה המסייעים בבקרת המשקל, מוצרים ייעודיים לספורטאים או לכאלה המתרגלים אורח חיים פעיל • כל מה שאתה חייבים לדעת

צילום: PIXABAY // רווחה מובילה לאושר, בריאות, כושר גופני טוב ואף הצלחה כלכלית

הרבלייף (HERBALIFE NUTRITION) היא חברה שנוסדה בארה"ב בשנת 1980, ונחשבת כיום לאחת החברות המובילות בעולם בתחום תוספי התזונה, מוצרי דיאטה ומוצרי תזונה לספורטאים. החברה, אשר חרתה על דגלה את ערכי אורח החיים הבריא ותזונה מאוזנת, מציעה ללקוחותיה מגוון מוצרים אשר תומכים באורח חיים זה, וביניהם מוצרים המסייעים בבקרת המשקל, מוצרים ייעודיים לספורטאים או לכאלה המתרגלים אורח חיים פעיל, מוצרים התומכים בהשלמת ערכים תזונתיים וחיזוק המערכת החיסונית, מוצרי טיפוח ועוד.

החברה מחזיקה בצוות מומחים אשר כולל מדענים, רופאים ותזונאים, שמטרתם להבטיח את איכות המוצרים והפיתוח שלהם, כמו גם את שיפור בריאות המשתמשים במוצרים אלה. בנוסף, להרבלייף צוות המונה כ-2.3 מיליון מפיצים עצמאיים ברחבי העולם, שמטרתם לסייע ולתמוך במשתמשים במוצרי הרבלייף לכל אורך הדרך לגוף חזק ובריא ולחיים אקטיביים ומלאי רווחה.

החזון של הרבלייף

יותר מכל דבר אחר, מתרכז החזון של חברת הרבלייף ברווחה, מתוך אמונה מלאה כי רווחה מובילה לאושר, בריאות, כושר גופני טוב ואף הצלחה כלכלית, או במילים אחרות – לסיפוק בכל תחומי החיים. במקרים רבים, גוף מותש או חולה מתקשה בהגעה לרווחה, שכן במצב כזה ההנאה מהפעולות הפשוטות שבחיים, כמו למשל בילוי בקרב אנשים אהובים או ביצוע משימות בעבודה, נפגמת משמעותית.

מסיבה זו, החזון הוא לשנות את חייהם של אנשים רבים באמצעות מוצרים איכותיים, אשר משלבים את כל הטוב שיש לטבע להציע יחד עם פיתוחים מדעיים עדכניים, המסייעים יחדיו לשמור על גוף בריא ואנרגטי באמצעות תזונה פשוטה – אך יחד עם זאת טובה ונכונה יותר. החברה גם מציעה הזדמנויות עסקיות בתחום המכירה הישירה לכל המעוניין בכך.

אחריות חברתית באמצעות נתינה

חברת הרבלייף מאמינה כי כל אדם זכאי לתזונה נכונה וטובה. מסיבה זו, בשנת 1994 ייסדה החברה את "קרן המשפחה של הרבלייף", שמטרתה לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם הברית העולמית לתזונה משופרת (GAIN). מטרת השותפות היא לשים סוף למצב של תת-תזונה, ובאופן זה, לשפר את איכות חייהם של אנשים רבים, בדגש על ילדים, ברחבי העולם. יחד עם הברית העולמית לתזונה משופרת, מסייעת הרבלייף לארגונים רבים באספקה של תזונה בריאה לילדים בסיכון, וכמו כן עובדת בשיתוף פעולה עם ארגוני צדקה שונים, לצורך מתן ארוחות בריאות ומזינות לילדים הזקוקים להן.

כיום מתקיימות למעלה מ-70 תוכניות סיוע כאלה בשש יבשות שונות, כאשר בישראל, תומכת חברת הרבלייף גם בילדים מהבית החם ועורכת להם מגוון פעילויות, ביניהן חגיגות ימי הולדת, חגיגות של חגים, ימי כיף ועוד.

פיתוח מוצרים

פיתוח כלל מוצרי החברה נעשה תוך שמירה אדוקה על פילוסופיית " מהשדה לצלחת. מדובר ביוזמה עולמית ודרך חיים, המהווה נר לרגלנו בכל הנוגע לצוות המומחים , למערכות בקרת האיכות של החברה, לטכנולוגיה המתקדמת שבה נעשה שימוש במתקני הייצור של הרבלייף, ולהתאמה לתהליכים המודרניים המתרחשים תדיר. באמצעות פילוסופיה זו, הרבלייף יכולים להבטיח את בטיחות, טוהר, יעילות ועקביות כלל מוצרי החברה. לפילוסופיית "מהשדה לצלחת" 14 שלבים, המתווים את תהליכי הייצור והעבודה שלנו:

  • בחירה במרכיבים איכותיים שמקורם בחוות, במדבר ובים.
  • גידול המרכיבים תוך פיקוח קפדני על השדות, על מנת להבטיח את איכותם ותנובתם.
  • קצירת המרכיבים באמצעות דייג, גיזום ואיסוף מהטבע.
  • סבב בדיקה ראשוני המתבצע על ידי הספקים, על מנת לוודא עמידה בכללי הייצור, בתקנות חיצוניות ובדרישות המחמירות של הרבלייף.
  • טיפול בחומרי הגלם באמצעות ייבוש, טחינה ומיצוי, לפני שנעשה בהם שימוש במוצרי החברה.
  • סבב בדיקה שני בו נבדקים חומרי הגלם ונלקחות דוגמיות לצורך אנליזה.
  • שקילה של חומרי הגלם לטובת שילוב בנוסחאות המוצרים.
  • ערבוב של חומרי הגלם באמצעות טכנולוגיות מתקדמות, על מנת להבטיח תאימות ועקביות בכל אצווה.
  • סבב בדיקה שלישי, הכולל לא רק את איכות, עקביות והדיוק שבמוצרים, אלא גם את העובי שלהם, את טווחי ה-PH בנוזלים ואת טעם המוצרים.
  • אריזת המוצרים.
  • סבב בדיקה רביעי שמטרתו לבחון את המוצרים המוגמרים ולוודא כי הם עומדים בכלל ההנחיות וההצהרות הקיימות על התוויות.
  • משלוח המוצרים למרכזי הפצה, תוך וידוא שהם לא נחשפים לתנאים קיצוניים של חום או לחות.
  • סבב בדיקה חמישי עם הגעת המוצרים למרכזי ההפצה, במסגרתו נלקחות דוגמיות לצורך בדיקת איכות ווידוא כי המוצרים לא נפגמו בדרך.
  • הפצת המוצרים.

תהליך הייצור בהרבלייף

תהליך ייצור המוצרים של חברת הרבלייף מתבצע באתרים ובמעבדות החברה, הממוקמים באסיה, דרום אמריקה וצפון אמריקה. מוצרי הרבלייף מיוצרים תוך עמידה מלאה בתקנות cGMPs ומעבר לכך, עומדים בתקנים המחמירים ביותר ברחבי העולם. כפי שניתן לראות, במהלך תהליך הייצור מתבצעים סבבים רבים של בדיקות, שמטרתן להבטיח את העמידה בתקנים, תוך הקפדה מחמירה על אימות החוזק והטוהר של כלל המרכיבים.

תהליכי הבדיקה מאושרים בכל שנה מחדש על ידי סוכנויות תקינה, על מנת להבטיח רמה גבוהה של אמינות ודיוק. המוצרים המוגמרים נבדקים גם הם בדקדקנות, תוך בחירת ובדיקת דוגמאות רנדומליות, לצורך הבטחת איכות לכל אורך חיי המדף של המוצר.

תהליך המחקר בהרבלייף

חברת הרבלייף מחויבת לאיכות הגבוהה ביותר ולשימוש בטכנולוגיות ובשיטות המחקר המתקדמות ביותר שקיימות כיום. מסיבה זו, פיתוח כלל מוצרי הרבלייף נעשה לאחר תהליך מחקר מקיף, המונחה על ידי צוות ההנהגה המדעית של החברה (המכון התזונתי של הרבלייף והוועדה התזונתית המייעצת  - NAB). צוות זה מורכב ממומחים בתחום הבריאות והתזונה מכל רחבי העולם, אשר לוקחים חלק פעיל בבדיקת מוצרי החברה ובתוכניות הפיקוח שלהם.

במסגרת התהליך נעשה שימוש במספר אפיקי מחקר וייעוץ שונים ומחקרים קליניים, אשר מתבצעים בשיתוף פעולה עם אוניברסיטאות נחשבות ברחבי העולם. כך, למשל, נבדקה תערובת אבקה להכנת משקה של הרבלייף במחקרים קליניים ב-UCLA בארה"ב, באוניברסיטת אולם בגרמניה ובבית החולים האוניברסיטאי סיאול שבקוריאה, ובכולם נמצא כי שתיית שייק המבוסס על תערובת זו על בסיס יומיומי, מהווה תחליף לארוחה מאוזנת ומשמשת כדרך יעילה לבקרה על המשקל. מחקרים נוספים שבהם נבחנו מוצרים אחרים של החברה, הוכיחו השפעות חיוביות כגון הגדלת הסף האנאירובי, שמשמעותו שיפור יכולות המאמץ לאורך זמן.

תזונה מאוזנת התומכת באורח חיים פעיל ובריא // צילום: PIXABAY 

 

פילוסופיית התזונה של הרבלייף

פילוסופיית התזונה של החברה מבוססת, כאמור, על תזונה מאוזנת התומכת באורח חיים פעיל ובריא. תזונה מאוזנת משמעותה תמהיל איכותי ובריא של שומנים, חלבונים, פחמימות ורכיבים מזינים אחרים, אשר הוכחו מדעית ככאלה הנדרשים לצורך פעילותו התקינה של הגוף. בנוסף, נוקטת החברה בגישה הוליסטית הדוגלת במנוחה מספקת, פעילות גופנית על בסיס קבוע, שתייה בכמות מספקת ושמירה על בריאות הגוף והנפש באופן כללי. באמצעות פילוסופיה זו, מסייעת החברה לשנות את הרגלי התזונה ברחבי העולם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר