קידום ממומן בגוגל: 3 טעויות שאתם צריכים להיזהר מהן

כל עסק שרוצה להרחיב את קהל הלקוחות שלו ימצא את עצמו מנהל קמפיין קידום ממומן בגוגל. כדי שתצליחו יותר מהאחרים, קבלו 3 טעויות שאתם חייבים להיזהר מהן

צילום: //

אם בעבר כדי לפרסם את עצמו היה בעל עסק כותב מודעות בעיתון או מחלק פלאיירים ברחוב, היום שוק הפרסום נמצא בדיגיטל. נכון, הפרינט עוד קיים, אבל הוא גוסס לאיטו ומחזיר לחיים את יערות העד באמריקה.

אם כבר דיגיטל, אז גוגל. פלטפורמת הפרסום המובילה בישראל ובעולם. אמנם נתח השוק של גוגל הצטמצם מעט ב-2017, אולם היא עדיין נמצאת בשליטה מוחלטת. בעלי עסקים אשר מעוניינים לקדם את עצמם ולהגדיל את מספר הלקוחות פונים באופן אוטומטי לביצוע קמפיינים בגוגל.

3 הטעויות שגם אתם עושים

ואם כבר גוגל, אז בואו נדבר על קמפיינים ממומנים. אחד משני סוגי הקמפיינים הנפוצים בקרב המפרסמים בגוגל.

קמפיין טוב צריך להתבסס על מיתוג עסקי נכון, בחירת פילוח קהל היעד וטקטיקה שיווקית נכונה.

למעשה, קמפיין ממומן בגוגל, או Google Adwords, הוא קמפיין המבוסס על קישורים ממומנים, שמקודמים על בסיס מכרז. כל הקלקה על תוצאה ממומנת בתוצאות החיפוש תעלה כסף למפרסם המודעה.

גם אם אתם מבצעים קידום ממומן בעצמכם, וגם אם לקחתם חברה שתסייע לכם, יש כמה טעויות שאתם חייבים להיזהר. אספנו אותן במיוחד בשבילכם.

  1. לא מגדירים נכון את מילות המפתח

כל קמפיין ממומן מתחיל בבחירת מילון מפתח. המילים נבחרות בהתאם למחקר מילים שנעשה בראשית הדרך, מתוך מטרה להתאים את מילות המפתח למילים אותם יחפשו הלקוחות הפוטנציאליים.

אחת הטעויות הנפוצות ביותר היא הגדרת מילות מפתח שאינן מתאימות לאופי הקמפיין. קידום מוצלח יתבסס על רשימת מילות מפתח רלוונטיות למוצרים שמספק בעל העסק. אם המונחים לא רלוונטיים, העסק יבזבז כסף מיותר על חיפושים לא רלוונטיים. כמות הלידים תהיה מצומצמת, ואלה שיגיעו יהיו פשוט לא רלוונטיים.

כדי לבחור את המילים הנכונות חשוב לעשות מחקר מילים בו יאותרו כל המונחים הרלוונטיים, כך שתוצאות הקמפיין יביאו לידים התואמים את מטרות הפרסום. כדי לייצר רשימה של מילות מפתח מתאימות כדאי להיעזר גם בפרסומים של מתחרים בתחום ולהיעזר בכלים מקצועיים כמו מתכנן מילות המפתח של גוגל אדוורדס.

  1. בוחרים מילות מפתח יקרות

קמפיין טוב נמדד גם בכמות הכסף שהוא מבזבז למפרסם. כל הקלקה על הפרסום שלכם תעלה לכם כסף, כאשר העלות תלויה במילים שבחרתם. אחת הטעויות הנפוצות היא התמקדות במילות מפתח נפוצות ויקרות במיוחד, שיקשו עליכם להופיע ראשונים ויגזלו מהקמפיין שלכם המון כסף.

איך נמנעים מזה? מתכננים אסטרטגיה נכונה בהתאם לשוק בו אתם מפרסמים. לא תמיד כדאי לפרסם במילים החזקות ביותר, וכדאי לחשוב מחוץ לקופסה כדי למצוא את המילים הנכונות.

  1. כותבים מודעות לא טובות

אנשים חושבים שאם המודעה שלהם מקודמת טוב, היא בהכרח תביא להם הקלקות. המציאות גבירותי ורבותי, מעט יותר מורכבת. אם המודעות לא כתובות מספיק טוב, קמפיין הפרסום לא ימשוך את הגולשים. הם יעברו על יד המודעות שלכם, ופשוט ימשיכו הלאה. ברוב המקרים הם אפילו לא יזכרו שהמודעה הופיעה בתוצאות החיפוש.

אז מה עושים? כותבים מודעות רלוונטיות לצרכים של הגולש. בניגוד לפרסום בפייסבוק, שם המודעות צריכות להיות קריאטיביות יותר, בגוגל המודעות צריכות לתת אינפורמציה רלוונטית שתמשוך את הגולש. השפה צריכה להיות ברורה, לכלול מילות מפתח ולהניע את הגולש לפעולה.

רוצים קמפיין שמביא תוצאות? פנו אל החברה המובילה בענף

אם גם אתם מצאתם את עצמכם טועים בטעויות האלה, אתם לא לבד. כדי להצליח צריך לנסות, לטעות ושוב לנסות. אנחנו בג’נסיס מנהלים מאות קמפיינים בו זמנית, ומספקים תוצאות ללקוחות שלנו. נכון, גם אנחנו טועים לפעמים, אבל מטעויות לומדים. אם יש לכם זמן לטעות ולנסות, אתם יכולים להמשיך לבד, אבל אם אתם רוצים תוצאות בקרוב, כדאי שתעזרו במי שכבר מנסה ומצליח.

את הקמפיינים שאנחנו מנהלים מובילים הקמפיינרים הטובים בארץ. מקצועני PPC שרק רוצים לעשות עוד לקוח מרוצה. אז תתכוננו למבול של לידים, כי הקמפיין שלכם יביא תוצאות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר