צעיר לנצח: הכירו את הרועה הגרמני שגם בגיל 4 נראה עדיין כמו גור

הכלב ריינג'ר לוקה בגן גמדות נדיר, שהגביל אותו לממדים של שליש מגודלו של רועה גרמני רגיל • פרוותו נשארה רכה כמו זו של הגורים • נשיאת הגן גורמת לקיצור משמעותי בתוחלת החיים ולכן בעליו מסרבים להרבות אותו

הרועה הגרמני ריינג'ר , צילום: ranger_thegshepherd /Instagram

הרועה הגרמני ריינג'ר, ייראה תמיד כמו גור כלבים וזאת למרות שהוא כבר בן ארבע שנים. הסיבה היא גן גמדות נדיר בו לוקה ריינג'ר, שהגביל אותו לממדים של שליש מגודלו של רועה גרמני רגיל, וכן גורם לכך שפרוותו תישאר לנצח רכה כמו זו של הגורים.

אולם למרות המראה הייחודי והמאוד מתוק הזה, מסבירה הבעלים שלו שלבי מאיו, סטודנטית לסיעוד מהעיר פיניקס שבאריזונה, כי "מדובר במצב שגורם לקיצור משמעותי בתוחלת החיים שלהם, והם חיים בדרך כלל רק שלוש שנים, אם לא מטפלים בהם טוב. כמו כן, יש להם בעיות בריאות רבות ולכן לא ראוי לאפשר לכלבים שידוע שהולידו בעבר גורים עם גמדות - להמשיך ולהתרבות". זו גם הסיבה שבגללה שלבי מאיו מסרבת לפניות להרבות את ר'יינג'ר ולייצר זן חדש של כלבי זאב גמדיים.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Ranger (@ranger_thegshepherd)

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Ranger (@ranger_thegshepherd)

"בעבר הייתה לו נשירת פרווה וגם קשיים באכילה, אבל טיפלנו בו תרופתית והפרווה גדלה שוב וגם התיאבון שלו חזר", סיפרה מאיו. כמו כן, ריינג'ר הוא גם כוכב רשת שמחזיק חשבון אינסטגרם עם למעלה מ-138 אלף עוקבים. 

ריינג'ר גר עם אחותו הגדולה ג'סי ומאיו אומרת שלמרות גודלו הוא עדיין מצליח לעמוד בקצב שלה ואף מנצח אותה במשחקים. מאיו לא חשפה את ריינג'ר למטרות שעשוע, אלא בשביל מסעות התרמה שבהן הוא לוקח חלק מרכזי עבור מציאת מקלטים ובתים לבלעי חיים עם פגמים גנטיים ובעיות אחרות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר