דווקא עכשיו: הכלבים והחתולים שמחכים לבית חם | פינת האימוץ

המתוקים שתראו פה מחכים לבית חם שייקח אותם באהבה לחיים מאושרים ומלאי ליטופים וליקוקים • הכירו את גפן, צ'רנובה, אוסקר, מילקי, טרזן, אפורית, סובי, קופר ועוד – ואמצו אותם עוד היום

הכלב אוסקר. צילום: באדיבות הרצליה ונתניה אוהבות חיות

תנו לחיות לחיות

מילקי: נסיך מושלם בן 5. ילד של אהבה שכל מה שהוא רוצה בחיים זה להתפנק בלי הפסקה. הוא קצת לחוץ במפגש ראשון עם אנשים, ולכן מתקשה למצוא מאמצים.

הכלב מילקי, צילום: באדיבות תנו לחיות לחיות

צ'רנובה: יפהפייה בינלאומית, עדינה וביישנית בת 3, שזקוקה למאמצים עם סבלנות ואהבה. היא חוששת ממפגשים חדשים עם אנשים שהיא אינה מכירה, אבל אם תהיו סבלניים, היא הכי שווה את ההשקעה.

הכלבה צ'רנובה, צילום: באדיבות תנו לחיות לחיות

גפן: הצמר גפן הכי מתפנק שיש, עם פרצוף מתוק, מבקש להגיע לבית אוהב. זהו חתלתולון מקסים בן שנה, שמחכה לאהבה גדולה.

החתול גפן, צילום: באדיבות תנו לחיות לחיות

לפרטים לגבי אימוץ חייגו למספר 3703*, שלוחה 3.

הרצליה ונתניה אוהבות חיות

אוסקר: כלב חכם מאוד, אצילי, עדין ומעט חששן. הוא נפתח מהר, וכשזה קורה – הוא מבקש ליטופים בכזאת עדינות, שאי אפשר שלא להתאהב בו. אם זה לא מספיק, הוא גם מסתדר מצוין עם כלבים אחרים.

הכלב אוסקר, צילום: באדיבות הרצליה ונתניה אוהבות חיות

גולי: כלב ענק ומרשים מאוד, נפלא עם אנשים ונוח שהולך יפה בטיולים, אך הוא גם חזק מאוד. הוא מקסים עם אנשים ויתאים לבית עם ילדים בוגרים. גולי זקוק לבעלים חזקים, פעילים ומנוסים עם כלבים.

הכלב גולי, צילום: באדיבות הרצליה ונתניה אוהבות חיות

ניתן ליצור קשר עם העמותה במספר 055-6675229.

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

מתילדה: כלבה חמודה בת שנה וחצי. היא קצת חששנית כשהיא לא מכירה, אך חברותית ומסתדרת עם חלק מהכלבים. היא בעלת רמת אנרגיה נמוכה וזקוקה לבית רגוע וללא ילדים קטנים.

הכלבה מתילדה, צילום: באדיבות צער בעלי חיים

יאיר: כלב רגוע ושקט כבן 6, חבר אמת ונאמן וממש לא אנרגטי אשר זקוק לבית רגוע ושלו, ולכן לא יתאים לבית עם ילדים צעירים. הוא מסתדר עם כלבות נקבות בלבד.

הכלב יאיר, צילום: באדיבות צער בעלי חיים

טרזן: כלב עדין בן 9 חודשים, מתמסר, טוב לב ואוהב את כולם. חברותי ונהדר עם ילדים, מסתדר עם כלבים אחרים ובעל רמת אנרגיה בינונית.

הכלב טרזן, צילום: באדיבות צער בעלי חיים

לפרטים נוספים ניתן לחייג לצער בעלי חיים רמת גן והסביבה במספר 2313*.

כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

אולי: כלב מקסים ובינוני בן כמעט 4, המלא במצב רוח ובשמחת חיים. אולי אוהב בני אדם בכל הגדלים וכלבים אחרים, ומחפש משפחה שתלמד אותו נימוסין והליכות כדי שזו תעזור לו לפרוק אנרגיה בחוץ כדי שיוכל לנוח בבית.

הכלב אולי, צילום: באדיבות כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

אפורית: קיבלה את שמה בגלל צבע פרוותה האפור-מטאלי המהמם, אבל זו גם מעוטרת בנימורים ורודים מרהיבים. לאחר שצלעה, היא עברה שיקום, ובהמשך התגלתה כחתולה עדינה ומאוד ידידותית.

החתולה אפורית, צילום: באדיבות כפר סבא ורעננה אוהבות חיות

לאימוץ הכלב חייגו 054-6964142. באין מענה, שלחו הודעה.

לאימוץ החתולה בתיאום מראש חייגו 054-3389490. באין מענה, שלחו הודעה.

צער בעלי חיים תל אביב

סקובי: כלב מעורב בן שנה בגודל בינוני- גדול. הוא חברותי, חכם, פעיל, אוהב לשחק ולרוץ, ומסתדר עם כלבים אחרים. נדרשים לו בעלים שיוכלו לחנך אותו ובעיקר לתת לו הרבה חום ואהבה.

הכלב סקובי, צילום: רבקה מזרחי

אינה: כלבה מעורבת בת כמעט 3. היא גדולה, רגועה, חברותית לכלבים ולאנשים, אוהבת ליטופים וחכמה מאוד, שמחכה מזה שנים לבית חם ואוהב שיוציא אותה מהמכלאה.

הכלבה אינה, צילום: רבקה מזרחי

לפרטים נוספים התקשרו למספר 4553*.

אס.או.אס חיות

ג'קי: כלבה עם אופי מדהים ומחונכת לצרכים לחלוטין. היא אוהבת לחבק ולשחק עם כל בני הבית, ומאוד אוהבת וזקוקה לתשומת לב. בחוץ קצת קשה לה ללכת עם רצועה, שכן היא נדבקת להולכי הרגל ממקום של אהבה, אבל זה משהו שאפשר לעבוד עליו.

הכלב ג'קי, צילום: סיון מדר

גילה: כלבה צעירה בת כשנה שנמצאה משוטטת. היא כלבה מקסימה וטובה, רגועה ועדינה, חברותית לכלבים אחרים ואוהבת אנשים, שיודעת ללכת יפה עם רצועה ומחונכת לצרכים.

הכלבה גילה, צילום: סיון מדר

קופר: רועה גרמני חתיך ומקסים באופי כבן שנתיים, שככל הנראה היה לו פעם בית – אבל הוא אבד או ננטש. הוא כלב נאמן, אינטליגנט, לומד מהר וחזק. קופר צריך בעלים שילמדו אותו לא למשוך ברצועה, הוא אוהב אנשים ויתאים גם לבית עם ילדים.

הכלב קופר, צילום: סיון מדר

אושו: בן כשנה אשר נמצא משוטט בעוטף עזה. הוא מבקש יחס וליטופים מכל העוברים ושבים ומחפש אוכל. באומנה הוא התגלה ככלב עם אופי טוב – מקסים, אוהב, מתלטף וחברותי, הוא עדיין בעל שובבות גורית ונלחץ מילדים, ולכן ולא יתאים לבית עם ילדים קטנים.

הכלב אושו, צילום: סיון מדר

ריו: כלב מהמם כבן שנתיים שמסתדר עם כולם – אנשים, ילדים, כלבים אחרים וכנראה גם עם חתולים. הוא חברותי, נקשר מהר ומלא אהבה, אוהב משחקים, טיולים וליטופים. הוא ישמח לבית עם כלב נוסף ולחצר, כי הוא מאוד אוהב לשחק.

הכלב ריו, צילום: סיון מדר

לפרטים חייגו 03-7441010 או 03-7441111.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר