פחד אמיתי: חזר מחו"ל – ומצא עכביש ענק במקום שלא ציפה לו

תושב בריטניה שטייל במשך כשבועיים בג'ונגלים של מקסיקו, מצא בג'ינס שלו עכביש טרנטולה בגודל 12 סנטימטרים – שנשיכתו נחשבת לכואבת במיוחד • למזלו של הצעיר, העכביש כבר היה מת: "חשבתי שהמפלצת חיה – וצרחתי"

עכביש טרנטולה. צילום: Getty Images

כשג'יימס מאגרידג' הבריטי חזר לביתו מטיול במקסיקו, הוא לא ציפה למצוא במכנסי הג'ינס שלו עכביש טרנטולה עצום בגודל 12 סנטימטרים.

העכביש הגיע ככל הנראה למכנסיו של מאגרידג' בן ה-31 כשזה טייל בג'ונגלים שבמקסיקו, שבמהלכן הוא ככל הנראה טיפס לתוך מכנסיו. למרות המראה המאיים שלו, נשיכתו של העכביש, טרנטולה מהזן Tliltocatl Vagans, לא נחשבת מסוכנת במיוחד עבור בני אדם. מאגרידג' פרסם סרטון שבו הוא נשמע צורח בבהלה כשהוא מזהה את הרגליים הפרוותיות של העכביש מציצות מתוך מכנסיו.

לאחר שנרגע, התקרב ג'יימס אל העכביש כשהוא מחזיק בידו מקלות אכילה, וזאת במטרה לתפוס אותו באמצעותן. למזלו של מאגרידג', אך לצערה של החיה, העכביש כבר היה מת, לאחר שככל הנראה קפא בתא המטוס שבו אוחסן הציוד של מאגרידג' ושאר הנוסעים במטוס.

"לשבריר שנייה חשבתי שהמפלצת חיה וצרחתי", סיפר ג'יימס. הוא ציין גם כי לאחר שמצא את העכביש, הוא נזכר שראה הרבה מאוד עכבישי טרנטולה במהלך הטיול שלו במקסיקו, אך הוא לא דמיין שאחד מהם יחזור איתו הביתה.

גם אנחנו היינו נבהלים. עכביש טרנטולה מסוג Tliltocatl Vagan, צילום: Getty Images


"אני חושב שהוא היה במכנסי הג'ינס שלי במשך כמה ימים", הוסיף. "יש לנו הרבה מזל שהעכביש מת. התיק שהוא היה בו היה צריך לעלות איתנו לקבינה אבל לא היה לו מקום, ולכן הכנסנו אותו לאזור אחסנת התיקים, שם הוא קפא למוות. אם הוא היה נמצא איתנו על הסיפון, אני מעריך שהוא היה חי ובועט".

עוד אמר כי הוא שמע שהעקיצה של העכביש אמנם אינה קטלנית, אך כן כואבת מאוד – יותר מעקיצת דבורה. "זה היה מבעית, זה היה הדבר האחרון שחשבתי שאמצע בג'ינס שלי", סיכם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר