המבצע בבי"ח שיפא: 20 מחבלים חוסלו - עשרות נתפסו; ארה"ב מאשרת: מרוואן עיסא חוסל

שר החוץ של האיחוד האירופי: "ישראל משתמשת ברעב כנשק בעזה" • כוחות צה"ל פועלים במבצע ממוקד בבית החולים שיפא בעקבות מידע מודיעיני על הימצאות בכירי חמאס במרחב • תיעוד: סיוע מגיע לצפון הרצועה בליווי שומרים חמושים • הרצוג בביקור במכינה בעלי: נותן גיבוי מלא לרמטכ״ל ולמפקדיו • צה"ל חיסל בכיר בביטחון הפנים של חמאס • הותר לפרסום: סמ״ר מתן וינוגרדוב נפל בקרב ברצועה

דובר צה"ל: "ערנו יותר מ-200 מחבלים בשיפא" // דובר צה"ל

היום ה-164 למלחמה: צה"ל פועל בשעה זו (שני) בבית החולים שיפא, קריאה לעזתים להתפנות מהאזור. שר החוץ של האיחוד האירופי במתקפה חריגה: "ישראל משתמשת ברעב כנשק בעזה". המשלחת לקטאר צפויה להמריא היום. 

 

עדכונים שוטפים

04:30: הצעת ההחלטה של הפרלמנט הקנדי להכיר באופן חד צדדי במדינה פלשתינית לא קודמה. בתוך כך קודמה הצעת החלטה ׳מרוככת׳ של הליברלים ובמרכזה קריאה לפעול במשותף עם הקהילה הבינלאומית ל׳שלום צודק ומתמשך׳ שבסופו תוקם מדינה פלשתינית. התיקון להצעה קיבל את תמיכת ׳מפלגת הדמוקרטים החדשה׳ שעמדה מאחוזי היוזמה המקורית והחד צדדית להכיר במדינה פלשתינית. (דור מלול)

03:25: צבא ארה"ב: השמדנו שבעה טילים נגד ספינות ושלושה כלי טיס בלתי מאוישים באזורים שבשליטת החות'ים בתימן. 

02:12: דיווח: חמאס שקל להקפיא את המו"מ אחרי המבצע בשיפאא'. (שחר קליימן)

01:48: דיווחים בסוריה: מערכות ההגנה האווירית הופעלו נגד תקיפה באזור דמשק. על פי מקורות סוריים, מדובר בתקיפה ישראלית נגד מטרות צבאיות בעיירות יברוד ואל-קטיפה שקרובות לאזור דמשק. מדובר בתקיפה שנייה ברציפות בתוך יומיים.(שחר קליימן)

01:05: דובר משרד הבריאות של חמאס, אשרף אל-קודרה, מופיע ברשימת היוצאים למצרים ממעבר רפיח, וצפוי לעזוב את הרצועה. (שחר קליימן)

00:14: מקורות פלשתיניים מדווחים על סדרת תקיפות של מטוסי קרב ברפיח. עוד דווח על כמה מחוסלים בהפצצות של חיל האוויר בעיר עזה. (שחר קליימן)

23:39: ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו שוחח בטלפון עם השר בני גנץ. טרודו שב וגינה את מתקפת חמאס והביע דאגה מהכניסה המתוכננת של ישראל לעיר רפיח ומההשלכות ההומניטריות על האזרחים באזור.

22:43: רשת אל-ג'זירה, שכמה מכתביה התגלו כמחבלים בחמאס, דרשה הערב לשחרר את הכתב שלה איסמאעיל אל-ר'ול ואת העיתונאים שאיתו, אשר נעצרו במהלך המבצע במתחם ביה"ח שיפא. (שחר קליימן)

הכתב של אל ג'זירה איסמאעיל אל-ר'ול, צילום: רשתות ערביות

21:40: אשתו של האסיר הביטחוני מרואן ברגותי, המרצה חמישה מאסרי עולם בגין מעורבות בפיגועים, טענה כי בעלה "הותקף באכזריות" וכי נשקפת סכנה לחייו. בתגובה לטענות, משירות בתי הסוהר נמסר כי "הארגון הוא שומר חוק - כל טענה דינה להתברר במקום המיועד לכך".

21:18: דובר הבית הלבן, ג'ק סאליבן, הגיב על ההתערבות האמריקנית בפוליטיקה הישראלית: "יש אירוניה מעניינת בכך שראש הממשלה (נתניהו) מדבר בטלוויזיה האמריקנית על דאגותיו באשר להתערבות ארה"ב בפוליטיקה הישראלית. אנחנו אפילו לא מתקרבים למידת ההתערבות שלהם בפוליטיקה שלנו". (דוד ברון)

20:34: היועץ לביטחון לאומי האמריקני אומר שמרואן עיסא חוסל. לידיעה המלאה (שחר קליימן)

20:15: דובר צה"ל התייחס למבצע הלילית בבית החולים שיפא בצפון רצועת עזה, ואמר כי "על פי מידע מדויק, מחבלי חמאס, בהם גם מפקדים במערכי השטח שלו, נמלטו לבית החולים והפכו אותו למפקדה שממנה שילחו וניהלו פעולות טרור. עקבנו אחרי המתחם הזה תקופה והמתנו לעיתוי המתאים לפעולה, ולפנות בוקר כוחות של שייטת 13 וכוחות נוספים השתלטו על המתחם על פי מודיעין מדויק. עצרנו יותר מ-200 חשודים בטרור וחיסלנו יותר מ-20 מחבלים". לידיעה המלאה (לילך שובל)

תיעוד של לוחמי שייטת 13 בהיתקלות עם מחבלים בבית החולים שיפא // דובר צה"ל

20:00: הערוץ הלבנוני "אל-מנאר" של חיזבאללה דיווח כי בשעתיים האחרונות צה"ל תקף מהאוויר בעיירה עיתא א-שעב שבדרום לבנון. כמו כן, דווח על תקיפות גם בעיירות חאנין וחולא.

19:51: ב"אל־ג'זירה" מדווחים כי צה"ל הוציא גופות של פלשתינים מבי"ח שיפא בעזה. במקביל, דיווחים פלשתיניים כי צה"ל הפציץ את מטה עיריית בורייג' במרכז רצועת עזה. ישנם פצועים במקום. (שחר קליימן)

19:49: שר החוץ הספרדי: כל מדינות האיחוד האירופי הסכימו לתמוך בסנקציות נגד מתנחלים אלימים. 

19:08: דיווחים על לפחות עשר תקיפות של ארה"ב ובריטניה במחוז חודדה בתימן.

18:31: חמאס אישר את חיסולו של פאיק עבד א־ראוף אל־מבחוח, ששימש בתור מנהל מבצעי במשטרת עזה. לפי ההודעה מדובר בבכיר בארגון הטרור שריצה זמן בכלא הישראלי והיה אחד המחבלים בשורות הארגון. (שחר קליימן)

18:26: כלי טיס זיהה מוקדם יותר היום מחבלים נכנסים למבנה צבאי של חיזבאללה במרחב מיס אל ג'בל, זמן קצר לאחד הזיהוי, מטוסי קרב תקפו את המבנה. בנוסף, מטוסי קרב תקפו מבנה צבאי ששימש את ארגון הטרור חיזבאללה במרחב אל עדייסא. בתוך כך, צה״ל תקף מוקדם יותר היום עמדות תצפית במרחב כפר כילא. זוהו מספר שיגורים שחצו משטח לבנון לעבר המרחבים יפתח, הר דב ומנרה, צה״ל תקף את מקורות הירי. (עידן אבני ולילך שובל)

צה"ל תקף מחבלים שזוהו נכנסים למבנה צבאי של חיזבאללה במרחב מיס אל ג'בל // דובר צה"ל

18:10: מפקד שייטת 13, אל״ם א׳, על המבצע בשיפא: "אתמול בלילה פשטנו על בית חולים שיפא אחרי שהצטברו עדויות רבות לשימור נרחב של בכירי חמאס בתשתיות בית החולים לצורכי ניהול הלחימה של הארגון וביסוס מוסדות שלטונים בצפון הרצועה באנו באופן ממוקד וסלקטיבי ללא שום כוונה לפגוע באוכלוסייה אזרחית. אם כניסתנו למתחם הפעילו המחבלים עלינו מטענים וירו ירי רב כל מחבל שאיים על כוחותינו נוטרל לא ניתן לחמאס להמשיך להשתמש באופן ציני בתשתיות אזרחיות נרדוף אותו ואת בכיריו עד שנשיג אותם לצד זאת נעשה כל שביכולתנו להימנע מפגיעה באזרחים ונפעל לפי ערכי צה"ל".

מפקד שייטת 13 על המבצע בשיפא: "פעלנו באופן ממוקד נגד חמאס - נרדוף אותו ואת בכיריו עד שנשיג אותם" // דובר צה"ל

17:29: אזעקות הופעלו ביפתח, ליד קריית שמונה.

17:26: משא ומתן לעסקה: המשלחת הישראלית נחתה בקטאר וכוללת את ראש המוסד דדי ברנע ואת האלוף במיל׳ ניצן אלון. (אריאל כהנא)

17:02: הודעה משותפת לדובר צה"ל ודוברות שב"כ: "עד כה כ-20 מחבלים חוסלו בהתקלויות בבית החולים שיפא, ונתפסו עשרות עצורים שנמצאים בשעות אלו בחקירה". בנוסף הם מוסרים כי בבית החולים אותרו כספי טרור שיועדו לחלוקה לפעילי טרור של חמאס והכוחות ממשיכים בפעילות המבצעית ובסריקות במרחב.

תיעוד הקרבות: צה״ל ושב״כ חיסלו כ-20 מחבלים בהתקלויות בבית החולים שיפא // דובר צה"ל

16:45: שר הביטחון יואב גלנט הגיע היום לביקור בבסיס ימ״ס איו״ש במרכז הארץ, קיבל סקירה על פעילות הלוחמים לסיכול מבוקשים במחנות הפליטים ברחבי יהודה ושומרון, וצפה בתצוגת יכולות של צוותי הלוחמים והצוותים המסוערבים. גלנט אמר: ״עשינו הלילה צעד נוסף למיטוט החמאס - המקום שהיה הבטוח ביותר עבור המחבלים הפך תוך דקות למלכודת מוות - כך יהיה בכל רחבי עזה ויו״ש״.

גלנט ללוחמי ימ״ס איו״ש: ״עשינו צעד נוסף למיטוט חמאס - המקום שהיה הבטוח ביותר עבור המחבלים הפך תוך דקות למלכודת מוות" שחר יורמן

15:43: בצל המתיחות הגוברת: נתניהו וביידן ישוחחו היום בשעה 16:30 שעון ישראל, לראשונה זה חודש. (אריאל כהנא)

15:31: דיווחים ערביים: תקיפות חיל האוויר סביב בית החולים שיפא גם בשעה זו.

התקיפות סביב בי"ח שיפא בעזה ממשיכות // רשתות ערביות

15:19: מזכ"ל תנועת אש"ף, חוסיין אל-שייח', אמר כי מרואן ברגותי, המרצה מאסר לאחר שהורשע ברצח וטרור, נמצא תחת "עינויים, בידוד והכאה" שלטענתו של הבכיר הפלשתיני "שמים את חייו בסיכון". (נטע בר)

15:07: ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש במשרדו בירושלים עם חברי הנהלת השדולה הפרו-ישראלית איפא"ק, וסקר בפניהם את תמונת המצב של הלחימה בעזה. נתניהו אמר לחברי ההנהלה כי "התמונה שמוצגת בשבועות האחרונים בארצות הברית שונה לחלוטין. מתארים לכם ראש ממשלה מנותק עם קבוצות שוליים קיצוניות - זה אינו נכון, הייתי אומר שקר מכוון. הרוב הגדול תומך במטרות המלחמה שהציבה הממשלה. קיימת אחדות בעם והסכמה שצריך להשיג ניצחון כפי שתיארתי אותו". נתניהו תקף את ביידן, והוסיף: "אמרתי את זה לנשיא ולאנשים שאיתם שוחחתי. הם אומרים כל הזמן שהפוליטיקה המקומית מפריעה לנו. הם אולי צודקים, אך באיזה צד של האוקיינוס?"

נתניהו לחברי הנהלת איפא"ק: "אם נשיג את מטרות המלחמה, ננחית מכה קשה על ציר הטרור האיראני" וידאו: עומר מירון /לע"מ, סאונד: בן פרץ /לע"מ

15:00: רשת "אל-מיאדין" הלבנונית, המזוהה עם חיזבאללה, דיווחה על תקיפה של כלי טיס בלתי מאויש ישראלי במיס אל-ג'בל שבדרום לבנון.

14:46: מנכ"ל ארגון הבריאות העולמי (WHO) קרא להפסקת אש: "מודאגים למדי מהמצב בבית החולים שיפאא. רק לאחרונה חודשה בו פעילות רפואית מינימלית. יש לשמור על בתי החולים''. (שחר קליימן)

ההרס בעקבות הפצצות חיל האוויר בעיר עזה // רשתות ערביות

13:58: צה״ל ושב״כ הודיעו כי חיסלו את ראש מנהלת המבצעים בביטחון הפנים של חמאס, פאא׳ק מבחוח. בין היתר מבחוח אחראי על סנכרון מנגנוני חמאס ברצועה בשגרה ובלחימה. הוא בחילופי אש עם הכוחות בעודו חמוש ומסתתר בתוך מתחם בבית החולים שיפא אשר ממנו פעל לקידום פעילות טרור. בחדר הסמוך למקום בו חוסל אותר אמל״ח רב.

ראש מנהלת המבצעים בביטחון הפנים של חמאס, פאא'ק מבחוח, שחוסל בפעילות צה"ל בבית החולים שיפא, צילום: רשתות ערביות

13:53: תיעוד מיירט שנפל בחולתה מוקדם יותר היום. (עידן אבני)

מיירט שנפל בחולתה, צילום: השימוש נעשה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

13:27: דיברו על המלחמה בעזה: רמטכ''ל איראן ושר ההגנה של סוריה נפגשו בטהרן ודנו בשיתוף פעולה צבאי.

12:45: דיווחים ערביים: חיילים עצרו את כתב אל-ג'זירה, איסמעל א-ג'ול בתוך בית החולים שיפא.

12:44: אזעקות הופעלו בחולתה וביסוד המעלה.

12:39: אזעקות בגליל העליון מחשש לחדירת כלי טיס עוין. 

12:07: שר החוץ הירדני איימן א־ספאדי תקף היום (שני) את ישראל בבוטות: "ישראל מפרה את כל החוקים הבינלאומיים. אי אפשר להתייחס לרצח ולהרעבה של ילדים כהגנה עצמית. ישראל ממשיכה להחמיר את הקטסטרופה ברצועת עזה. הרס של חברה בשלומתה היא פשע גזעני ללא הצדקה". עוד ציין השר הירדני, במהלך מסיבת עיתונאים עם עמיתו הברזיליאי, כי יש "להעמיד לדין את האחראים על פשעי המלחמה הישראליים בעזה".

11:56: הותר לפרסום: סמ״ר מתן וינוגרדוב, בן 20 מירושלים, לוחם בגדוד 932, חטיבת הנח״ל, נפל בקרב בצפון רצועת רצועת עזה. (לילך שובל)

סמ״ר מתן וינוגרדוב, צילום: דובר צה"ל

11:55: הנסיך טורקי אל-פייסל אישר היום (שני) במגזין "New Statesman" את הפרסום ב"ישראל היום" כי הממלכה לא סגרה את הדלת באופן סופי לנורמליזציה. בשבוע שעבר דיווחנו מפי גורם סעודי כי בממלכה עדיין מעוניינים בכינון יחסים עם ירושלים, אך ממתינים לכל הפחות לסיום המלחמה ברצועת עזה.

11:54: נשיא המדינה יצחק הרצוג במכינת ״בני דוד״ בעלי מגבה את הרמטכ"ל: ״אני סומך על צה"ל ומפקדיו, מאחרון החיילים ועד ראש המטה הכללי של צה״ל. אני מאמין שהם מקבלים החלטות שקולות, אחראיות ומקצועיות״

10:56: משרד החוץ הפלשתיני: "מטילים את האחריות המוחלטת על ישראל לחיי הצוותים הרפואיים והעזתים בביה"ח שיפא ובסביבתו"

10:52: נציב החוץ של האיחוד האירופי, ג'וזפ בורל, תקף את ישראל: "הרעב ברצועת עזה הוא מלאכותי. יש מאות משאיות שמחכות להיכנס. משתמשים ברעב כנשק במלחמה"

10:03: במהלך הלילה: מטוסי קרב של צה"ל תקפו מבנה צבאי ועמדת תצפית של חיזבאללה באזור רמיה. כמו כן, אתמול (ראשון) הותקפה תשתית טרור נוספת של הארגון במרחב א-נקורה.

09:42:

0_cKKjlabRna8EhwljdX

09:34: תיעוד: ההרס בסביבות בית החולים שיפא

0_j7CwLtvzOiDEhwlyJc

 

09:31 : מנהל המכון למחקרי ביטחון לאומי, אלוף (במיל) תמיר הימן, על הפעולה בשיפ״מבצע חשוב ויוזמה טקטית מצוינת- מבחינה מבצעית זו המשמעות של אחריות ביטחונית ישראלית, אך זה עדיין לא פותר אותנו מהחלטה בסוגיית האחריות האזרחית״.

09:14: העיתון הלבנוני "אל־אחבאר" מדווח כי משלחות של מצרים, ארה"ב וישראל יגיעו היום לקטאר לסבב חדש של מגעים על עסקת חילופי שבויים. מקורות מסרו לעיתון כי גורמים מצריים חוששים מ"הפתעות של נתניהו" למרות שהובטח להם כי המשלחת הישראלית קיבלה סמכויות נרחבות. לפי הדיווח, גורמים ישראלים הודיעו לעמיתיהם המצרים שכישלון בסבב הנוכחי פירושו שצה"ל יפלוש לרפיח. מנגד, מצרים הודיעה לגורמים ישראלים כי "אי אפשר לכפות מציאות ביטחונית ואסטרטגית חד-צדדית בגבול" - במיוחד כשהתרחישים לא כוללים התייחסות להתפנות האפשרית של העזתים בעיר ואירועים ביטחוניים בגבול. (שחר קליימן)

09:09: תיעוד חדש - ירי המחבלים מתוך בית החולים שיפא

תיעוד של ירי מחבלים מתוך מבני בית החולים // דובר צה"ל

09:02: דיווחים פלשתיניים: צה"ל ביצע מעצרים בבית הספר האמריקני שאליו התפנו עזתים מביה"ח שיפא

08:47: דובר צה״ל בערבית מבקש מתושבי שכונת רימל והאיזור סביב בית החולים שיפא להתפנות בהקדם

08:35: חמאס התלונן בהודעה לתקשורת וטען כי הפשיטה מבטאת בלבול ותסכול בצד הישראלי.

ההרס בעיר עזה לאחר הפצצות חיל האוויר, היום, צילום: רשתות ערביות

08:33: לפי דיווחים פלשתיניים: החלה עבודה של דחפור צה"לי בתוך מתחם בית החולים שיפא.

08:28: רשת החדשות המזוהה עם חמאס "קודס" דיווחה כי צה"ל ביצע 40 תקיפות בשטח בית החולים ודחפורים של צה"ל פועלים בתוך המתחם. עוד דווח כי 30 אלף בני אדם חוסים בשטח בית החולים. (נטע בר)

08:27: לפי רשת "אל-ג'זירה", לפנות בוקר החלה הפשיטה בבית החולים תוך חילופי אש בין כוחות מיוחדים למחבלים במתחם. כמו כן, דווח על טנקים וכלי רכב צבאיים שנעו באזור המתחם תוך מטחי אש והטלת מצור. לפי דיווחים פלשתיניים, יש הרוגים ופצועים מהצד הפלשתיני במקום. בהמשך לכך דווח על שריפה שפרצה באחד מחדרי הניתוח. (שחר קליימן)

08:23: משרד הבריאות של חמאס דיווח כי שריפה פרצה בשערי בית החולים שיפא בעזה וכי יש נפגעים משאיפת עשן.

עשן מעל בית החולים שיפא, צילום: רשתות ערביות

08:05: פעילות צה"ל בבית החולים שיפא: דיווחים על כ-80 מחבלים עצורים. נבדקת האפשרות שחלקם בכירים. לידיעה המלאה

8:00: הכטב"ם שנורה לעבר אילת - נפל בשטח פתוח. חיל האוויר בודק את הנושא. לידיעה המלאה

מקום נפילת הכטב"מ הלילה באילת, צילום: יהודה בן יתח

05:12: ראש מנהלת התיאום והקישור לעזה שוחח בימים האחרונים עם מנכ"ל משרד הבריאות ברצועת עזה על פעילות ארגוני הטרור בבתי החולים ועל הצורך בסיכולה, תוך תיאום מלא עם הנהלת בתי החולים: ״אנחנו רואים שארגון הטרור חמאס ממשיך את הפעילות הצבאית שלו בתוך בתי החולים. אנחנו מוכנים לספק כל סיוע המוניטרי שיידרש. הבקשה שלנו היא פשוטה, הפסקה מיידית של כל פעילות הטרור בבתי החולים". (לילך שובל)

הקלטה משיחתו של ראש מנהלת התיאום והקישור לעזה עם מנכ״ל משרד הבריאות ברצועה || דובר צה"ל

05:05: אל-מיאדין: מתחם אל-שיפא נמצא במצור ישראלי קפדני.

03:43: דיווחים פלשתיניים: לפחות תשעה מחבלים חוסלו בתקיפת בית במחנה נוסייראת שבמרכז הרצועה.

03:40: דיווחים פלשתיניים: צה"ל תקף מבנה ליד בניין המעוצה המחוקקת בשכונת רימאל.

03:03: כוחות צה"ל פועלים כעת במבצע ממוקד בבית החולים שיפאא' בעקבות מידע מודיעיני על הימצאות בכירי חמאס במרחב אשר משתמשים בבית החולים לנהל ולייצא פעולות טרור. לידיעה המלאה

02:41: אזעקת צבע אדום במפלסים. 

02:13: בהמשך לפיצוץ שנשמע הלילה באזור באר אורה. דובר צה"ל מאשר כי מטרה אווירית חשודה חצתה לשטח ישראל ממרחב ים סוף ונפלה בשטח פתוח צפונית לאילת לפני זמן קצר. המטרה הייתה במעקב על ידי כוחות חיל האוויר, לא נגרם נזק ואין נפגעים. (רונית זילברשטיין)

01:13: בכיר בצבא ירדן אמר: "מטוסינו טסו לצפון הממלכה בעקבות התרעת מכ"מ, ואישרו כי לא היה איום במרחב". במקביל, המיליציות הפרו-איראניות בעיראק טענו כי הם לכאורה שיגרו כטב"מ לעבר בסיס ברמת הגולן. (שחר קליימן)

01:08: הקבינט אישר את המנדט של צוות ניהול המשא ומתן שיצא מחר לדוחא.

00:42: סוכנות הידיעות הירדנית "פטרה" דיווחה כי מערכות ההגנה האווירית של צבא ירדן זיהו תנועות אוויריות חשודות לאורך הגבול עם סוריה. חיל האוויר טס באזור על מנת לוודא שאין איום ביטחוני על גבולות ירדן. 

00:40: ביידן בנאום מול ראש ממשלת אירלנד: "פתרון שתי המדינות - הנתיב היחיד לשלום וביטחון".

00:20: דיווח בסוריה: פיצוץ נשמע באזור דמשק, נבדקות הנסיבות. (שחר קליימן)

23:51: דיווח לבנוני: שתי תקיפות אוויריות לעבר מסגד בכפר ראמיה שבמחוז א-נבטיה בדרום לבנון.

זירת התקיפה בדרום לבנון, צילום: רשתות ערביות

23:46: מסוקים ומטוסים חגים בשעה זו בערבה, לאחר שנשמע פיצוץ עז בשמי אילת באזור נמל התעופה רמון. (רונית זילברשטיין)

בהכנת הידיעה השתתפו: לילך שובל, עידן אבני, דנה בן שמעון, שחר קליימן, אריאל כהנא, שירית אביטן כהן, יואב לימור, חנן גרינווד, נטעאל בנדל, רן רזניק, איליה יגורוב, אבי כהן, מישל מכול, מיטל יסעור בית-אור, איציק סבן, אפרת פורשר, יהודה שלזינגר, ירון דורון, נטע בר, אסף גולן, רונית זילברשטיין, סוניה גורודיסקי, שמעון יעיש, היאלי יעקבי-הנדלסמן, יורי ילון, נועם (דבול) דביר, אייל לוי, טל אריאל יקיר, דוד ברון, מרב סבר, דור מלול ומתי טוכפלד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר