המפיקה ההוליוודית הבכירה נגד כוכבת "אופוריה": "היא לא יפה ולא יודעת לשחק"

למרות היותה כוכבת עולה וחמושה במועמדויות לאמי, סידני סוויני אינה חסינה מביקורת • האחראית לריקושטים היא אשת תעשייה מוערכת שלקחה חלק בהפקת סרטים וסדרות רבים כמו "אבי הכלה" ו"בחורה טובה" • מה היה לה לומר על הכוכבת?

סידני סוויני ב"אופוריה". צילום: באדיבות yes

עם שתי מועמדויות לאמי ושורת קרדיטים בסרטים וסדרות מדוברים, נראה שסידני סוויני לא באה בטוב לכולם.

"היא לא יפה ולא יודעת לשחק", טוענת קרול באום, מפיקה בכירה בהוליווד שלקחה חלק בהפקת סרטים וסדרות רבים, ביניהם "אבי הכלה" ו"בחורה טובה" ועבדה עם שורת שחקנים מובילים דוגמת ג'ניפר אניסטון ומייקל דאגלס.

סידני סוויני, צילום: אי.אף.פי

באום בחרה לצאת נגד סוויני בשיחה שקיימה עם מבקרת הקולנוע של הניו יורק טיימס ג'נט מאסלין בהקרנת מעריצים שהתקיימה לסרט "Dead Ringers" שהפיקה בשנת 1988. "יש שחקנית שכולם אוהבים עכשיו, סידני סוויני", פתחה את דבריה. "אני לא מתחברת אליה", אמרה על כוכבת "אופוריה" ו"הלוטוס הלבן". "צפיתי בסרט שלה כשטסתי", שיתפה את קהל המעריצים בצפייתה בסרטה החדש של סוויני "רק לא אתה" וגם עליו לא היו לה יותר מדי מילים טובות לומר. "רציתי לדעת מי היא ולמה כולם מדברים עליה. צפיתי בסרט הבלתי ניתן לצפייה הזה. אני מתנצלת בפני מי שאוהב אותו".

המתקפה של באום לא הסתיימה רק בביקורת על סרטה האחרון של סוויני וזו המשיכה בקו התוקפני נגדה גם בהמשך השיח. באום, שמשמשת כמרצה בבית הספר לאומנויות הקולנוע ב-USC, הוסיפה וסיפרה לקהל במקום כיצד פנתה לסטודנטים שלה וביקשה מהם להסביר לה מה פשר ההתלהבות מסוויני. "שאלתי 'תסבירו לי את הבחורה הזו. היא לא יפה, היא לא יודעת לשחק. למה היא כל כך לוהטת?'. לאף אחד מהם לא הייתה תשובה".

סוויני בדמותה של קאסי ב"אופוריה", צילום: HBO

סוויני נחשבת כיום לאחת השחקניות המדוברת בתעשייה עם שתי מועמדויות לאמי עבור תפקידיה בסדרות המדוברות "אופוריה" ו"הלוטוס הלבן" ושורת סרטים מדוברים מהשנה האחרונה, ביניהם "רק לא אתה", "מאדאם ווב" ו"טהורה", בנוסף להנחיית תוכנית המערכונים המצליחה "סאטרדיי נייט לייב" במרץ האחרון.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר