ג'ניפר אניסטון. צילום: AFP

תעלומה חדשה בהוליווד סביב ג'ניפר אניסטון

לצופים בטקס פרסי גילדת המסך שהתקיים לאחרונה חיכתה הפתעה: תיעוד טבעת אירוסין ענקית שהשחקנית כוכבת "חברים" ענדה על אצבעה • זאת אף ששמה לא נקשר בזה של בן זוג כלשהו בחמש השנים האחרונות

טקס פרסי גילדת המסך שהתקיים בין שבת לראשון זימן למיליוני הצופים חדי העין שישבו מרותקים למסך הפתעה: תיעוד של ג'ניפר אניסטון עונדת טבעת אירוסין ענקית.

אניסטון, שהיתה מועמדת לפרס בשתי קטגוריות (השחקנית המובילה בסדרת דרמה והקאסט המוביל בסדרת דרמה, שניהם עבור הסדרה בכיכובה "תוכנית הבוקר") והגישה פרס מפעל חיים לברברה סטרייסנד, תועדה עם טבעת אירוסין מנצנצת ענקית. זאת, אף ששמה לא נקשר בזה של בן זוג כלשהו בחמש השנים האחרונות, וככל הידוע לא היתה במערכת יחסים רצינית מאז גירושיה השניים, מהשחקן ג'סטין ת'רו בשנת 2017.

אניסטון והטבעת עם השחקנית ריס ווית'רספון

כזכור, אניסטון היתה נשואה בעבר לבראד פיט בין השנים 2000 ל-2005, נישואים שהסתיימו כשפיט בגד בה עם אנג'לינה ג'ולי. ב-2012 התארסה לשחקן ג'סטין ת'רו, ושלוש שנים לאחר מכן נישאו - אך גם הנישואים האלה לא שרדו, והשניים התגרשו בשנת 2017.

מאז, כאמור, שמה של אניסטון (55) - שברזומה הרומנטי שלה ניתן למצוא שמות של בני זוג דוגמת טייט דונובן (ששיחק לצידה ב"חברים" כמושא אהבתה ג'ושוע, כבר אחרי שנפרדו בחיים האמיתיים, ע"ח), פול ראד (ששיחק אף הוא לצידה ב"חברים" כמייק, מושא אהבתה של פיבי ומאוחר יותר בעלה, ע"ח), וינס ווהן, והזמר ג'ון מאייר - לא נקשר בזה של בן זוג קבוע.

למרות חוסר המזל שלה באהבה, מקורב לאניסטון סיפר בשנה שעברה לאתר אס וויקלי כי השחקנית המצליחה לא איבדה תקווה כי תמצא אהבת אמת. "עמוק בלב, ג'ניפר מאמינה שתמצא את האדם הנכון", אמר, אך הוסיף כי גם אם לא תמצא את אשר אהבה נפשה, היא תהיה בסדר. "היא לא תכה את עצמה אם זה לא יקרה. היא מסתדרת לבד".

ג'ניפר אניסטון, צילום: EPA

ב-2022, בראיון שהעניקה למגזין "אלור", אניסטון נשאלה אם היא רואה את עצמה מתחתנת שוב, והשיבה: "לעולם אל תאמרו 'לעולם לא', אבל אין לי שום עניין בזה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו