נחשף: זהו הלוקיישן שבו תצטלם העונה השלישית של "הלוטוס הלבן"

מייק ווייט, יוצר סדרת הלהיט זוכת הפרסים של HBO, חושף את הריזורט הרשמי שיהווה את המוקד לפרקים החדשים, וגם מספק כמה נקודות עלילה חשובות • כל הפרטים

מתוך הסדרה "הלוטוס הלבן", צילום: HBO

העונה השלישית של "הלוטוס הלבן" תתרחש בתאילנד, כך דווח אתמול (שני) בכמה אתרי בידור ותרבות אמריקאים, בראשם Variety ו-Deadline, שאימתו את המידע עם גורמים בכירים בהפקה.

כזכור, עלילת העונה הראשונה של סדרת הלהיט זוכת הפרסים מבית HBO התרחשה בהוואי, ואילו עונתה השנייה התרחשה באיטליה. יוצר הסדרה, מייק ווייט, כבר טען בעבר שהוא מעוניין שהעונה השלישית תצולם ביבשת אסיה, כשתאילנד - על שלל כפרי הנופש המפוארים שבה - תמיד הייתה המועמדת המובילה. עכשיו, כאמור, זה באמת קורה, אבל היכן בדיוק בתאילנד תצולם העונה החדשה של "הלוטוס"? שאלה טובה.

מתוך "הלוטוס הלבן", צילום: HBO

אם לוקחים בחשבון ששתי העונות הראשונות הופקו בריזורטים אמיתיים של הרשת היוקרתית "ארבע העונות" (Four Seasons), שלמעשה הוסבו לאתרי הנופש הדמיוניים שבסדרה, סביר מאוד להניח שגם העונה השלישית תצולם בלוקיישן אשר נמצא בבעלות ארבע העונות. ואכן, לרשת יש ארבעה כאלה בתאילנד: בבנגקוק, בצ'אנג מאי, בקוסמוי ובמשולש הזהב, כאשר כל ריזורט מתהדר באווירה שונה: כפרית, עירונית, ג'ונגל וחוף ים.

ג'ניפר קולידג' עם מייק ווייט, יוצר "הלוטוס הלבן", צילום: AP

באיזה ריזורט מתוך הארבעה יבחרו המפיקים? המידע הזה טרם פורסם, אולם מקורות מדווחים שווייט וצוותו שוהים לאחרונה לא מעט בתאילנד בחיפוש אחר לוקיישנים מתאימים.

"הלוטוס הלבן", צילום: HBO

"העונה הראשונה התעסקה בכסף, ואילו השנייה התמקדה בסקס", הסביר ווייט לפני כמה חודשים, עם סיום שידור העונה השנייה. "אני חושב שהעונה השלישית יכולה להיות סאטירה על מוות ועל הרוחניות של המזרח הרחוק. אני מרגיש שזה יכול להיות בסיס עשיר לסיבוב נוסף של 'הלוטוס הלבן'", סיכם בזמנו היוצר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר