כוכבת "אופוריה" שוברת שתיקה: "זו הסיבה שעזבתי את הסדרה"

ברבי פריירה, שגילמה את דמותה של קאט בסדרת הלהיט המוערכת מבית HBO, מתייחסת בהרחבה אחת ולתמיד לשמועות בדבר סכסוכה עם יוצר הסדרה, סם לוינסון, ומפרטת את הנסיבות האמיתיות שהובילו לעזיבתה את התוכנית

"אופוריה", צילום: HBO

השחקנית ברבי פריירה, שמגלמת בגרסה האמריקאית של הסדרה "אופוריה" את דמותה של קאט הרננדז, לא תשוב לעונה השלישית של הפקת הלהיט מבית HBO, אשר מבוססת על מקבילתה הישראלית וחושפת מהי הסיבה האמיתית לכך.

ברבי פריירה, צילום: AFP

העזיבה, כך נמסר, נובעת מהחלטה משותפת של פריירה (26) ושל יוצרי הסדרה להפריד כוחות, ולאו דווקא מהתפטרות או מפיטורים חד צדדיים.

בשיחה שקיימה פריירה עם הפודקסט Armchair Expert בהנחייתו של דאקס שפרד, פירטה השחקנית את הסיבות לעזיבתה, וזאת על רקע דיווחים שהיא הסתכסכה עם יוצר הסדרה, סם לוינסון, במהלך צילומי העונה השנייה. לפי הפרסומים, פריירה לא אהבה את הכיוון שהיוצר בחר לקחת את הדמות שלה, ומעריצים שמו לב שקאט קיבלה הרבה פחות זמן מסך בעונה האחרונה. כמו כן נאמר שפריירה נטשה את סט הצילומים בזעם בשל מריבה עם לוינסון.

"אופוריה", צילום: HBO

כעת, כאמור, חושפת הכוכבת מה באמת קרה מאחורי הקלעים, ומדוע היא בחרה לעזוב. "בשבילי, כשאנשים שואלים אותי על עונה 2, הם בדרך כלל אומרים שהייתי סוג של קורבן, אבל אני עונה להם שזה לא נכון ושהכל בסדר", מבהירה פריירה, ומוסיפה: "נסחפתי לתוך דרמה שמעולם לא ביקשתי להיות חלק ממנה ושאף פעם לא דיברתי עליה. לא רציתי להוסיף שמן למדורה, אבל הדרמה הזו קיבלה חיים משל עצמה. אל תאמינו לכל מה שאתם קוראים", היא מכריזה.

ברבי פריירה בדמותה של קאט ב"אופוריה", צילום: HBO

 אז מה האמת? פריירה מספרת: "מעולם לא נטשתי את הסט, אבל כן נקעתי פעם אחת את הרגל והייתי צריכה לעבור צילום. אולי הם מתכוונים לזה?". כמו כן, השחקנית טוענת שלדעתה "לא היה לקאט עוד לאן להתפתח, ואני לא חושבת שהיא התאימה יותר לסדרה. באמת ששאפתי להיות יותר מהחברה הטובה והשמנה. לא רציתי לגלם את הדמות הזו, ואני חושבת שהם (יוצרי הסדרה) גם לא רצו בזה. הרגשתי שזה היה סוג של מאבק בשביל שני הצדדים, והיה לי קשה לראות את המעריצים המאוכזבים. אולי אפילו נשארתי שם קצת יותר מדי".

יוצר הסדרה סם לוינסון, צילום: יוטיוב, צילום מסך

לסיום מתחה השחקנית ביקורת על לוינסון עצמו, מה שמוכיח שאכן עבר ביניהם חתול שחור. "סם כותב על דברים שהוא מזדהה איתם, ואני לא חושבת שהוא הזדהה עם קאט. אני אוהבת את קאט, ובהתחלה חשבתי לעצמי 'אלוהים, אני פלופ. אני לוזרית'. לכן העזיבה שלי באמת הייתה דבר טוב".

העונה השלישית של "אופוריה" צפויה לעלות לשידור ברשת HBO במהלך השנה הבאה.  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר