אבי צדקה

אבי צדקה הוא מומחה לינקדאין לחברות וארגונים ומנכ"ל חברת ד"ר לינקדאין.

הכתבות של אבי צדקה

האלגוריתם נגד דני בולר: האם ליוצרי תוכן כדאי להביע דעה פוליטית?

המשפיען הישראלי הפופולרי ספג צניחה של 95% בחשיפה לאחר שהעלה תכנים פרו-ישראליים לטיקטוק • הרשתות החברתיות מעדיפות תכנים מעוררי רגש שיגרמו למשתמשים להישאר זמן רב יותר באפליקציה - והכעס הופך לנכס, שכרוך גם במחיר כבד

רק רשת: סקר חדש חושף שרוב ילדי דור האלפא רוצים להיות יוטיוברים כשיגדלו

53% מהילדים בארה"ב שואפים לעבוד כיוצרי תוכן • רק 20% רוצים להיות רופאים או אחיות • זה לא מפתיע, אם לוקחים בחשבון ש-77% מהפעוטות מתחת לגיל שנתיים משתמשים בכל יום במכשירים עם גישה לאינטרנט • "המשפיענים מרגישים נגישים יותר מכוכבי הטלוויזיה והספורט", אומרים המומחים

הבינה המלאכותית נכשלת במבחן האנטישמיות: מה אפשר לעשות כדי לשפר את המצב?

הדוח של הליגה נגד השמצה שהציג את ממדי ההטיה נגד ישראל ויהודים בצ'אטבוטים השונים חשף ממד מדאיג בתחום הטכנולוגי הלוהט ביותר כיום • החברות טוענות שהן עושות מאמץ להילחם בתופעה, אבל לא כדאי לצפות לניצחון מוחלט בסיפור הזה

העניבה נפתחה, הפה נסגר: המשבר הישראלי בלינקדאין

מאז תחילת המלחמה, חווים ישראלים רבים קשיים משמעותיים בפלטפורמה החברתית-מקצועית • פוסטים שמוסרים, חשבונות מושעים ואזהרות למשתמשים - כל אלו נוגעים לשיתוף התכנים האינטנסיבי הקשור למלחמה ולחטופים • אז מאיפה הכל מגיע ומה ניתן לעשות?