בזמן סיבוב ההופעות הבינלאומי שלה, מצאה עצמה ג'ניפר לופז באיסטנבול, טורקיה, עם כמה שעות פנויות. היא בחרה לנצל את הזמן לקניות במרכז היוקרה איסטינייה פארק, אך כניסתה לבוטיק של שאנל נחסמה על ידי מאבטח שלא זיהה אותה והסביר ש"המקום מלא". במקום להפוך את האירוע לדרמה ציבורית, לופז שמרה על איפוק, ענתה בשתי מילים: "אין בעיה", המשיכה לקניות בחנויות אחרות ומסרה מסר ברור – דרך הארנק!
איך אירוע פשוט הפך למבוכה בינלאומית?
על פי דיווח בלעדי ב־Yahoo, מקורות בשאנל הגדירו את המקרה "מביך במיוחד" עבור המותג. בני בני משפחת ורטהיימר, בעלי החברה, אף דאגו לשלוח התנצלות אישית ללופז. אחרי הכל, ג'ניפר לופז היא לא רק סלב – היא מותג עולמי. למנוע ממנה כניסה זה לא רק חוסר נימוס, זו טעות עסקית.
למרות הזמנת צוות שאנל לחזור לחנות, לופז סירבה והעדיפה, כאמור, להוציא אלפי דולרים על מותגים יריבים כמו סלין ובלמיין. לפי המקורות, לא הייתה לה טינה אישית, אך "המסר התקבל – חזק וברור".
Jennifer Lopez, Yenikapı'daki konser için geldiği İstanbul'da alışveriş için İstinye Park'a gitti.
Lopez'i tanımayan Chanel'in güvenlik görevlisi "Doluyuz" diyerek ünlü sanatçıyı içeri almadı.
Bu geri çevirmeyi sorun etmeyen Lopez, "Tamam, sorun değil" diyerek döndü. pic.twitter.com/uiaYv3pN8C
— Haber Filesi (@haberfilesi) August 5, 2025
התמונה הרחבה: האם לשאנל יש בעיית שירות?
כידוע העידן הדיגיטלי מסוגל להפוך כל אינטראקציה קטנה לפוטנציאל למשבר גלובלי, ולכן אין ספק כי טעויות שירות כלפי לקוחות בעלי השפעה מחייבות תגובה מהירה ומכבדת. במקרה זה, ההחלטה של שאנל להישאר עם התנצלות פרטית בלבד עשויה להצטייר כהימנעות מאחריות, גם אם לופז עצמה לא דרשה אחרת.
האירוע אינו מקרה בודד. לפי דיווח ב- Page Six, החנות הספציפית קיבלה ביקורות שליליות רבות על יחס המאבטחים. ביקורות אלה מצביעות על בעיה מתמשכת בשירות הלקוחות – נקודה קריטית במיוחד בשוק היוקרה, שבו החוויה האישית היא חלק מרכזי מהמותג.
פעם אחרונה? ג'ניפר לופז לובשת שאנל בהופעתה בטקס השבעת הנשיא ביידן, ינואר 2021
https://www.youtube.com/watch?v=9QEGv7REuXw
נראה שמה שהיה פה הוא שיעור על האיזון בין תדמית, חוויית לקוח וניהול משברים. מותגים נדרשים לוודא שכל עובד, גם המאבטח בכניסה, מבין את הערך של כל לקוח – בין אם הוא לקוח קבוע, תייר סקרן או אייקון עולמי. ומצד הצרכנים? לפעמים הדרך להעביר מסר היא פשוט לבחור היכן לא להשאיר את הכסף שלכם.
המאמר נכתב בסיוע כלי AI ונערך על ידי עורכת המדור.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו