מה אתם שותים בבוקר?. צילום: מערכת feedy באמצעות הבינה המלאכותית ideogram

מה שאתם שותים בבוקר חושף את האישיות שלכם

קפה או תה? מתברר שהבחירה בין השניים עשויה להעיד לא רק על טעם אישי, אלא גם על מאפיינים אחרים באישיותכם. בדקו האם גם אתם מציגים אישיות תואמת לתכולת הכוס שלכם בבוקר

מה אתם שותים בבוקר? מתברר שהתשובה לשאלה הזו יכולה ללמד לא מעט על אישיותכם – כך לפחות עולה מסקר חדש ומעט מטריד מארה"ב, שעליו נספר בעזרת Claude.

הסקר, שהוזמן על ידי חברת Califia Farms ובוצע על ידי OnePoll בקרב 2,000 אמריקאים בוגרים, ביניהם 1,000 שותי קפה ו-1,000 שותי מאצ’ה (סוג של תה סיני), מצא רמות התאמה גבוהות למדי בין מאפייני אישיות למשקה הבוקר המועדף. כך, למשל, יותר ממחצית (54%) מלוגמי המאצ'ה דיווחו שהם משכימי קום, בעוד ש-53% משותי הקפה מעדיפים ללחוץ על כפתור ה’נודניק’ ולחזור לישון. אוהדי מאצ’ה גם נטו יותר לתאר את עצמם כ"הרפתקנים" ולהימשך לפעילויות חוץ כמו טיולים.

חובבי האספרסו, מצידם, מזדהים בדרך כלל כמופנמים שמעדיפים לבלות בבית – למשל, לצפות בסרטים. מעניין במיוחד לציין כי נמצא מתאם גבוה למדי בין שותי תה לבני מזלות אש (טלה, אריה וקשת) או מים (סרטן, עקרב ודגים), בעוד שותי קפה הם לרוב בני מזלות אדמה (שור, בתולה וגדי) ואוויר (מאזניים, דלי ותאומים).

בעוד ששתי הקבוצות התאמנו באופן קבוע, קהל המאצ'ה נטה להתאמן בתדירות גבוהה יותר בשעות המוקדמות יותר בהשוואה לשותי הקפה, שכאמור מתקשים לקום בבוקר, ולכן מתאמנים אחרי הצהריים. הניגודים הנתפסים התרחבו גם לרמות הפרודוקטיביות – מאצ'יסטים בילו פחות זמן בשגרת הבוקר, אך השקיעו בקפדנות רבה יותר בהכנת משקאות.

גם בתחומי עניין תרבותיים התברר ששתייני המאצ'ה היו קצת יותר מחויבים, והיו בסבירות גבוהה יותר להיות מעודכנים בספרים האחרונים ובפוסטים שעלו לאחרונה לרשתות החברתיות.

המכנה המשותף הוא ששני האגפים מצפים למנוחה של סוף השבוע עם יקיריהם, אוהבים משחקי וידאו, ארוחות בוקר דשנות ותקציב דומה עבור המשקאות החמים המועדפים עליהם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו