עשרת מותגי היופי הצרפתיים האלה הם מהטובים בעולם

מוצרי היופי הצרפתיים נחגגים ברחבי העולם בזכות האיכות והתחכום שלהם. מהאלגנטיות הנצחית של שאנל ועד למומחיות הדרמטולוגית של לה רוש-פוזה, הפלאים הבוטניים של קלורן והיוקרה הטבעית של נוקסה, הנה תשעה ממוצרי היופי הצרפתיים הטובים ביותר המייצגים את הקרם של תעשיית היופי המפוארת של ארץ הבאגטים והיין

צעירה פריזאית בשפתון אדום. צילום: @lookstudio / Freepik
מינימליזם ויוקרה עומדים בחזית המותגים האלה. לא רק טיפוח העור הצרפתי הוא מצוין - למעשה, כלל מותגי היופי הצרפתים, כמו הבשמים הצרפתים, הם כנראה הטובים בעולם. בין אם זה הקארה הצרפתי, טיפוח עור מינימליסטי, או איפור מופתי חסר מאמץ, הצרפתים הם ההשראה הכי טובה בענייני ביוטי.  עשירים בהיסטוריה וניסיון, מותגי יופי צרפתיים נוטים לשים יעילות, קיימות ואלגנטיות בליבת האתוס שלהם. הווייב של בית מרקחת פריזאי הוא יחיד במינו. כמו זה של קומות הקוסמטיקה בבתי הכל בו בעיר האורות. טרנדים של יופי באים והולכים, אבל המוצרים הטובים ביותר חוצים דורות. עורכי יופי שבודקים מוצרים למחייתם, כמו גם ChatGPT, מסכימים שעשרת המותגים הצרפתים להלן הם הטובים שבטובים בקוסמטיקת ארץ הבאגטים והיין:

שיער

קלורן - Klorane  קלורן נוסדה בשנת 1965 על ידי רוקח צעיר, פייר פאברה, עם תשוקה לצמחים ולמרכיבים בוטניים. מאז המוצר הראשון, שמפו שיועד לשיער בלונדיני, המותג עשה לעצמו הרגל לייצר מוצרים יוצאי דופן. המועדפים כוללים את השמפו היבש (שתמיד זוכה במקום הראשון כשמפו היבש הטוב ביותר בקרב עורכי היופי) ושמפו האדמונית לקרקפות רגישות.

View this post on Instagram

A post shared by Klorane USA (@kloraneusa)

כריסטוף רובין (CR) כריסטוף רובין, אמן הצבעים המוביל בעולם, השיק את מוצרי הצריכה הראשונים שלו בשנת 1999, ומאז הם אהובים בקרב שוחרי מוצרי איכות  שיער. רובנו מכירים ואוהבים את כריסטוף רובין בשל מוצרי קרצוף הקרקפת המדהימים שלו, אבל המותג גם מציע פורמולות למסכות טיפוליות ומסכות ייעודיות לווריאציות גוונים. המותג מנסח פורמולות במרקמים חדשניים וייחודיים.

View this post on Instagram

A post shared by Christophe Robin (@christopherobinparis)

לה בון ברוס - La Bonne Brosse כמובן שמברשת שיער מעוצבת להפליא מבית לה בון ברוסה היא פריט נחשק, אבל היתרונות שלה הם הרבה מעבר לנראות פתיינית. המותג דוגל בגישה אומנותית וידידותית לסביבה בכל הנוגע לשיער, והתוצאות מדהימות. אין ספק שמדובר בתוספת יוקרה לאחת לשגרת יופי יומיומיות.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Violaine Carossino‎‏ (@‏‎viola3000‎‏)‎‏

עור

לה רוש פוזה - La Roche Posay אם הייתם צריכים להשתמש רק במותג טיפוח אחד למשך שארית חייכם, היינו בוודאות ממליצים לכם על לה רוש-פוזה. המותג מייצר מאז היווסדו בשנת 1975 מוצרים אפיים ואפקטיביים במחיר סביר המבוססים על מי מעיינות טרמליים מהעיר לה רוש פוזה במרכז צרפת, עיר ספא החל משנת 1400 לערך. מי מעיינות אלו עשירים במינרלים, מלחים, יסודות קורט, ונוגדי חמצון המרגיעים את העור, מרככים אותו ותורמים לבריאותו על ידי הפחתת הגירויים. בתחילת המאה ה-19, נפוליאון בונפרטה, בשובו ממצרים, הקים בית חולים תרמי בלה רוש-פוזה לטיפול במחלות העור של חייליו. בשנת 1897 האתר הוכר רשמית על ידי האקדמיה הצרפתית לרפואה. לה רוש פוזה, כפי שאנו מכירים אותו היום, נולד, כאמור, בשנת 1975. מאז המותג הציב רף גבוה בתעשיית הטיפוח הדרמטולוגי כולה.

View this post on Instagram

A post shared by La Roche-Posay International (@larocheposay)

קודאלי - Caudalie מוצרי קודאלי הם תענוג לשימוש; זה מותג שקל להתאהב בו, וגם מחזיר אהבה. הוא נולד בבורדו, דרום מערב צרפת, בשנת 1995, ומאז נודע התמחותו בשימוש במרכיבים המופקים מענבים למוצרי היופי הטבעיים שלו. הוא משלב מדע וטבע ליצירת טיפוח עור איכותי, ורומם את קונספט ה-Vinotherapy, טיפולי יופי וספא מבוססי ענבים, למקום גבוה במיוחד.

View this post on Instagram

A post shared by Caudalie (@caudalie)

נוקס - Nuxe נוקס, מותג טיפוח וקוסמטיקה צרפתי בעל שם הידוע במוצרים הטבעיים והיוקרתיים שלו, הוקם על ידי היזמית עליזה ג'בס בשנת 1990, החל את דרכו כמותג פריזאי קטן, אך זכה בהצלחה עצומה בפרק זמן קצר מאוד. השימוש החדשני במרכיבים בוטניים, כולל דבש ותמציות צמחים, הפך את נוקסה למעצמת יופי עולמית, תוך שימת דגש על גישה הוליסטית ליופי. כמה מן המוצרים האייקוניים, כמו השמן היבש Huile Prodigieuse, הפכו למוצרי יסוד אהובים בתעשיית היופי, מהוללים בזכות היעילות וההנאה החושית שלהם. המסירות של עליזה ז'בס ליצירת טיפוח עור יעיל ומודע לסביבה הפכה את המותג לסמל של מצוינות בתעשיית היופי הצרפתי.

View this post on Instagram

A post shared by NUXE (@nuxe)

איפור

גרלן - Guerlain בית גרלן נוסד ב-1828, מה שאומר  שהמותג, אחד הוותיקים בעולם היופי, יחגוג 200 (!) שנים ב-2028.  נוסד בידי הכימאי פייר-פרנסואה פסקל, המותג הציע בחנות קטנה ברחוב ריבולי לא רחוק מהלובר, קרמים טבעיים, בשמים, מוצרי שיער ואיפור. ב-1835, לאחר שרקח בושם עבור קיסרית צרפת אז'ני, המותג עשה לו שם בכל אירופה והחל לספק מוצרי יופי ובישום לבתי מלוכה ביבשת. מבין המעריתו, המלכה ויקטוריה וסיסי מאוסטריה. בתחום האיפור הוא הציג ב-1870 חידוש מהפכני - שפתון סטיק. מאז נודע המותג במוצרי איפור אייקונים, כמו סדרת ברונזר השיזוף הטבעי טרקוטה (שהחל משנה שעברה כוללת גם מייקאפ אוורירי), פודרת הכדוריות הזוהרות מטאוריט, שפתון רוז' דה-גרלן עם מארזי המראה האומנותיים בהתאמה אישית, ולאחרונה מוצרי איפור היברידיים המבוססים על פורמולות טיפוח פעיל.

View this post on Instagram

A post shared by Guerlain (@guerlain)

שאנל - Chanel שאנל לא צריכה היכרות, וברור שהיא נמצאת במקום הראשון ברשימה שלנו כמותג איפור צרפתי אהוב (אם כי, ברור שזה הרבה יותר מזה). קולקציית האיפור הושקה לראשונה בשנת 1924 והיא נותרה מועדפת ושמרה על מיצוב יוקרתי  100 שנים מאוחר יותר. היום, אנחנו מעריצים גדולים של המייקאפים, הפודרות, המסקרות, וכמובן, השפתונים הממכרים של שאנל, הבית שלעולם אינו פוסק לרגש ולהרשים אותנו.

View this post on Instagram

A post shared by CHANEL BEAUTY (@chanel.beauty)

דיור - Dior דיור השיקה איפור לראשונה בשנת 1953 עם השפתון שלה, Rouge Dior. מאז, המותג ייצר כמה ממוצרי האיפור האהובים ביותר שלנו. הכל, החל מפורמולות המסקרה האלגנטיות, מוצרי הבסיס החדשניים והשפתונים האיקוניים, זה תמיד יום טוב עם כדי איפור של דיור. בולטים במיוחד הם כמובן מסקרה של Diorshow לריסים דרמטיים, מגוון השפתונים של Rouge Dior הידוע בצבעיו התוססים ובפורמולות העמידות לאורך זמן ושפתון הבאלם Dior Addict. מוצרים אלו מגלמים אלגנטיות וחדשנות בעולם הקוסמטיקה.

View this post on Instagram

A post shared by Dior Beauty Official (@diorbeauty)

לורה מרסייה - Laura Mercier  היא עברה לניו יורק בשנות ה-80 לפני שהשיקה את המותג הנושא את שמה, אבל אין לשכוח שלורה מרסייה, המאפרת, היא צָרְפָתִיה. תמיד הייתה לה תשוקה לציור, אבל היא בחרה להחליף את הקנבס שלה לעור לפנים כשהחליפה את בית הספר לאמנות בבית הספר לאיפור. בשנת 1996 היא ייסדה יחד עם אשת העסקים ג'נט גורוויץ' את המותג שלה. מאז, אינספור מוצרים של לורה מרסייה הפכו למרכיבים בסיסיים בתיקי האיפור של מאפרים, עורכי יופי, מומחים וחובבי איפור בכל העולם בזכות הפורמולות המעניקות זוהר טבעי. מבין המוצרים האיקוניים, Translucent Loose Setting Powder - פודרה בתפזורל עם גימור קטיפתי, וקונסילר Secret Camouflage הנערץ בגלל יכולות הכיסוי שלו.

View this post on Instagram

A post shared by Laura Mercier (@lauramercier)

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר