הרכבת המהירה החדשה של סין, CR450, הגיעה למהירות של 453 קמ"ש בנסיעת ניסוי מוקדם יותר השבוע (שני). העיתון Science and Technology Daily דיווח כי הרכבת חייבת לצבור 600,000 ק"מ ללא תקלות לפני שתוכל להתחיל להסיע נוסעים, מה שיאפשר את הפעלתה המסחרית ב-2027.
טייס לשעבר חושף: מעבר למושב ריק לפני ההמראה - מסוכן
הנתונים הראו שה-CR450 האיצה מאפס ל-350 קמ"ש ב-4 דקות ו-40 שניות - כ-100 שניות מהר יותר מהדגם המהיר הקודם, CR400. המהנדסים האריכו את החלק הקדמי ל-15 מטרים, 2.5 מטרים יותר מה-CR400, והנמיכו את הגג ב-20 סנטימטרים.
גורמים רשמיים אמרו כי צריכת האנרגיה, מרחק הבלימה ורעש בתא הנוסעים נותרו ללא שינוי; הרעש הפנימי שנמדד עמד על 68 דציבלים ב-400 קמ"ש, בדומה למכונית נוסעים הנוסעת ב-70 קמ"ש, כך דיווח Korea Economic Daily.
הדגם החדש מהיר ב-103 קמ"ש מהדגם הקודם בנסיעות מבחן, וצפוי לפעול במהירות גבוהה ב-50 קמ"ש בשירות. ה-TGV בצרפת ורכבת השינקסן היפנית מגיעות למהירות שירות של 320 קמ"ש. הKTX-Sancheon הדרום קוריאנית מגיעה ל-305 קמ"ש, והרכבת המהירה של אינדונזיה נוסעת במהירות ב-350 קמ"ש.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו