ענקית התעופה בהודעה דרמטית למתכננים לטוס לארה"ב

יונייטד הכריזה על ביטול כל הטיסות שלה לישראל עד 1 ביוני, הדחייה הארוכה ביותר של חברת התעופה האמריקנית מאז אמצע החודש שעבר • כעת, אל על היא החברה היחידה שמפעילה טיסות מהארץ לארה"ב

ניו יורק (ארכיון). צילום: Getty Images

פחות מחודש לאחר המתקפה האיראנית על ישראל, שהובילה לביטול טיסות לישראל וממנה של חברות תעופה זרות רבות, אחת מחברות התעופה הזרות המשמעותיות ביותר שפועלות בארץ מבצעת מהלך דרמטי עבור המתכננים לטוס לארה"ב.

חברת התעופה האמריקנית יונייטד, שכבר חזרה לישראל מאז פרצה מלחמת חרבות ברזל, ביטלה את כל טיסותיה לארץ באמצע חודש אפריל, ומאז לא חזרה לארץ. כעת, בחברה מודיעים על ביטול כל הטיסות לישראל עד 1 ביוני. מדובר בדחייה הארוכה ביותר שלהם מאז אמצע חודש אפריל, שכן מאז הם בחרו לדחות בכל פעם בכמה ימים, וכעת הדחייה מתבצעת לכמעט חודש קדימה.

מטוס של חברת יונייטד איירליינס (ארכיון), צילום: קוקו


המהלך הזה משאיר את אל על כחברה היחידה שמפעילה טיסות מישראל לארה"ב, כאשר גם דלתא צפויה לחזור בחודש יוני, אם כי ייתכנו שינויים נוספים גם בנוגע לשתי חברות התעופה האמריקניות. כזכור, אמריקן איירליינס לא צפויה לחזור לפעול בארץ עד חודש אוקטובר לפחות, כך לפי הודעה שיצאה מהחברה לפני כמה חודשים.

חברות תעופה נוספות שעדיין לא חזרו לישראל מאז המתקפה האיראנית הן אייר אינדיה שצפויה לחזור ב-16 במאי; אייר קנדה, שצפויה לחזור ב-2 ביולי; ואיזיג'ט, שביטלה את כל הטיסות לישראל עד סוף חודש אוקטובר. בכל המקרים הללו ייתכנו שינויים נוספים בהמשך.

ארה"ב נחשבת לאחת המדינות המבוקשות ביותר בקרב תיירים ישראלים, וההחלטה של יונייטד צפויה להשפיע באופן משמעותי על קווי הטיסות אל המדינה.

אל תצפו לראות אותה שם בקרוב. נוסעים בנתב"ג (ארכיון), צילום: יוסי זליגר
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר