ענקית התעופה הודיעה: לא נחזור לישראל בשבוע הקרוב

חברת יונייטד איירליינס ביטלה את כל טיסותיה עד 6 במאי, וכעת מאריכה את תקופת הביטולים • החברה לא חזרה לארץ מאז המתקפה האיראנית כמו גם אייר אינדיה, אייר קנדה ואיזיג'ט

נוסעים בנתב"ג. צילום: קוקו

מתחילת מלחמת חרבות ברזל, חברות תעופה רבות ביטלו את טיסותיהן לישראל. רובן הגדול הספיקו לחזור לארץ, כאשר נשארו כמה חברות משמעותיות בודדות שלא חזרו מתחילת המלחמה. אחת החברות שכבר הספיקה לחזור וכעת שוב ממשיכה לבטל את הטיסות לישראל היא יונייטד האמריקנית.

חברת התעופה יונייטד איירליינס הודיעה אתמול (שלישי) תחילה כי היא מבטלת את כל טיסותיה לארץ עד 6 במאי ולאחר כמה שעות הודיעה על הארכת הביטולים ובשלב זה, החברה לא צפויה לחזור לישראל עד 9 במאי לפחות. חברת התעופה האמריקנית ביטלה את טיסותיה לישראל לאחר המתקפה האיראנית לפני כשבועיים וחצי ומאז, למרות שרוב חברות התעופה הגדולות כבר חזרו לישראל, היא ממשיכה לבטל.

טיסה של חברת יונייטד איירליינס, צילום: קוקו

חברות תעופה נוספות שעדיין לא חזרו מאז אותה מתקפה איראנית הן אייר אינדיה, אייר קנדה ואיזיג'ט, כאשר האחרונה ביטלה את כל טיסותיה לארץ עד סוף חודש אוקטובר. בניגוד אליהן, שתי חברות הודיעו על הרחבת הפעילות בישראל – היינאן הסינית תוסיף טיסה שבועית שלישית בקו שבין שנזן לתל אביב ואייר אירופה תוסיף טיסה חמישית בשבוע בקו למדריד.

חברת תעופה משמעותית שצפויה לחזור לישראל בעוד חודש בדיוק היא ריינאייר האירית, שעל פי הודעתה, תחזור בתחילת חודש יוני, במקביל לפתיחת טרמינל 1. כזכור, כפי שחשפנו כאן בישראל היום, הסיבת לעזיבתה של ריינאייר את ישראל הייתה העובדה שנאלצה לשלם מסי נמל גבוהים בטרמינל 3 ולא התאפשר לה להשתמש בטרמינל 1 ולשלם את מסי הנמל הנמוכים, כפי שפעלה בישראל עד תחילת המלחמה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר