נוסעים בנתב"ג. צילום: קוקו

מחר זה יקרה: ענקית הלואוקוסט חוזרת לישראל

חברת התעופה הבריטית איזיג'ט, תחזור לארץ באופן רשמי, לאחר כחצי שנה שבמהלכה לא טסה לישראל וממנה • היעדים אליהם תטוס: ברלין, לונדון, אמסטרדם, באזל, ז׳נבה ומילאנו

חברות התעופה חוזרות לישראל אחת אחרי השנייה ומחר צפויה לחזור לישראל אחת מחברות התעופה המשמעותיות שפעלו בנתב״ג בתקופה שקדמה למלחמה.

החברה שתחזור מחר היא חברת הלואוקוסט הבריטית איזיג׳ט. החברה תחדש את הפעילות בישראל אחרי כמעט חצי שנה שבמהלכה לא טסה לארץ.

מטוס איזיג'ט, צילום: ארכיון אי.פי.אי

חברת התעופה הבריטית תפעיל טיסות ישירות מישראל לשישה יעדים משמעותיים מאוד ובהמשך ככל הנראה תרחיב את פעילותה בישראל. היעדים אליהם תטוס הם ברלין, לונדון, אמסטרדם, באזל, ז׳נבה ומילאנו.

הטיסה הראשונה של איזיג׳ט מישראל תהיה ללונדון ובמהלך הימים הקרובים צפויה החברה להמשיך ולטוס לכל שאר היעדים שברשימה. לפני כמה ימים פתחה איזיג׳ט את מכירת החורף שלה ליעדים שונים ובין היתר גם לישראל וממנה. כעת, החברה מוכרת כרטיסים עד חודש מארס בשנה הבאה.

לונדון - היעד הראשון אליו תטוס החברה (להמחשה), צילום: רויטרס

כזכור, פרסמנו כאן כי בנתב״ג צפויים לפתוח את טרמינל 1 כבר בתחילת חודש יוני וזאת לאחר חשיפת "ישראל היום" על הסיבה לעזיבת ריינאייר את ישראל. נכון לעכשיו, לא ברור אם ריינאייר תחזור לישראל בקיץ הקרוב, לאחר שהסירה את כל הטיסות לישראל וממנה מלוח הטיסות שלה עד חודש אוקטובר.

לפני כמה שבועות התבטאו בכירים בחברת הלואוקוסט האירית ואמרו שיחזרו לפעול בישראל כאשר טרמינל 1 ייפתח, אך מאז ההחלטה של משרד התחבורה לפתוח את הטרמינל, לא נשמעה תגובה מצדה של ריינאייר. נכון לעכשיו, מדובר בחברת הלואוקוסט המשמעותית היחידה שלא חזרה לישראל לאחר שוויז אייר וטראנסאוויה כבר חזרו וכאמור, איזיג׳ט צפויה לחזור כבר מחר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו