פרסום ראשון: ענקית הלואוקוסט איזיג'ט מתכננת לחזור לישראל

חברת התעופה שהפסיקה לאחרונה את טיסותיה לישראל עתידה לשוב ארצה בשבוע האחרון של חודש מרץ • מתי ראינאייר תחזור ומהו תאריך היעד לחזרת חברות הלואוקוסט הנוספות? כל הפרטים בכתבה

מטוס איזיג'ט. צילום: קוקו

פרסום ראשון: חברת הלואוקוסט הבריטית איזיג'ט צפויה לחזור לישראל כבר ב-25 במרץ. מדובר באחת מחברות הלואוקוסט הגדולות באירופה, שצפויה בין היתר, להתחרות גם בקו לונדון-תל אביב. החברה מתכננת לחזור לישראל בתדירות טיסות נמוכה יותר מזו שהפעילה עד לתחילת המלחמה, כמו רוב חברות התעופה הזרות שפועלות כעת בישראל. עם חזרתה, החברה תטוס למספר מצומצם יחסית של יעדים: באזל, ג'נבה, לוטון, מילאנו, ברלין ואמסטרדם.

תאריך היעד הוא בעוד קצת יותר מחודש, זאת לאחר שראינאייר עזבה את ישראל וביטלה את כל טיסותיה לחודשים מרץ ואפריל. מנגד, חברת הלואוקוסט ההונגרית וויז אייר צפויה לחזור ב-1 במרץ עם טיסות לשישה יעדים בשלב ראשון ואם גם החברה האירית תבחר לחזור בסופו של דבר במאי, כל שלוש חברות הלואוקוסט הגדולות יפעלו בישראל במקביל.

מטוסי איזיג'ט, צילום: רויטרס

חברות לואוקוסט נוספות כמו טראנסאוויה כבר חזרו לישראל, אך בשלב זה היא מפעילה טיסות בקו פריז-תל אביב ולא מפעילה את הטיסות בקו לאמסטרדם. חברת פגסוס הטורקית עדיין לא חזרה לישראל ולא ברור מתי ואם תחזור להפעיל טיסות לארץ.

החזרה של חברות הלואוקוסט לישראל נחשבת למשמעותית מאוד, בעיקר בשל העובדה שאותן חברות מציעות מחירים נמוכים, מה שמסייע בהורדת מחירי הטיסות והנגשתן לציבור רחב יותר וכמובן, הגדלת התחרות וההיצע, לעומת הביקושים.

פנינו לדוברות איזיג׳ט בישראל, שם מסרו שיודיעו באופן רשמי כאשר יהיה מה להודיע. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר