אירוע נדיר: תינוק נולד בטיסה ללונדון

כשעתיים לאחר ההמראה, אישה בהיריון מתקדם החלה ללדת על המטוס - שעשה את דרכו מעמאן ללונדון • למרבה המזל, על הטיסה נכח רופא • "איחרתי למשמרת שלי, אבל צוות בית החולים התרשם מאוד"

מטוס של וויז אייר (ארכיון). צילום: משה שי

בטיסה של חברת וויז אייר מעמאן ללונדון התרחשה לידה לא צפויה על המטוס, שנאלץ לבצע נחיתת חירום בעיר ברינדיזי, שבדרום איטליה – רק לאחר שנולד התינוק.

לאחר שהמטוס יצא לדרכו, צוות המטוס הבחין באישה שעומדת ללדת והזעיק רופא בכרוז. למזלה של היולדת, על הטיסה היה חסן חאן, רופא בן 28 שעובד בבית חולים בבריטניה.

הלידה בטיסה, צילום: ד"ר חסן חאן

על פי דיווח של BBC, הרופא אמר שהאישה שכבה על הרצפה מחוץ לתא הטייס כאשר ירדו לה המים, כשעתיים לאחר ההמראה. למרות האירוע המפתיע, חאן הוסיף כי הדיילות בטיסה סיפרו לו שמדובר בתינוק ה-75 שנולד בטיסה מסחרית.

כאמור, המטוס הוסט לנמל התעופה ברינדיזי שבאיטליה, כך שניתן היה לקחת את האישה בת ה-38 וילדה לבית החולים.

"למעשה איחרתי למשמרת שלי בגלל ההסטה הזו, אבל למרבה המזל צוות בית החולים התרשם מאוד ורצה את העדכון המלא", אמר ד"ר חאן, שהחל לעבוד בבית החולים כרופא לפני כארבע שנים.

אישה בחדר לידה (אילוסטרציה), צילום: Getty Images

"אמרתי לדיילות איזה ציוד אני צריך - מסכת חמצן בגודל היילוד, מהדק לחבל הטבור וסטטוסקופ - שאף אחד מהם לא היה על המטוס, כמובן", אמר ד"ר חאן, שהשתמש רק במגבות במהלך הלידה.

לאחר שהגיעה לאיטליה, המשפחה עדכנה את הרופא מבית החולים ואמרה שגם האם וגם התינוק במצב טוב ויציב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר