אלה ענקיות התעופה שהודיעו: לא נחזור לישראל עד סוף עונת הקיץ

כדי לנהל לוח טיסות מסודר יותר, קתאי פסיפיק, אמריקן איירליינס, טורקיש איירליינס וקוריאן אייר החליטו לבטל כרגע את חזרתן לארץ • הצפי הוא שיחזרו רק באוקטובר • וירג'ין אטלנטיק הבריטית הודיעה שלא תחזור עד 5 בספטמבר בשלב זה

החברות צפויות לחזור בסוף עונת הקיץ. צילום: GettyImages

אף שחברות רבות כבר חזרו לפעילות בישראל - ענקיות תעופה כמו קתאי פסיפיק, אמריקן איירליינס, טורקיש איירליינס וקוריאן אייר הודיעו היום (שלישי) שלא יחזרו עד לסוף עונת הקיץ, 26 באוקטובר.

בין חברות התעופה שכבר חזרו לארץ נמצאות לופטהנזה, יונייטד, וויז אייר ורבות אחרות. חברות תעופה נוספות צפויות לחזור בשבועות הקרובים, כמו אייר קנדה, בריטיש איירווייז ואיבריה.

 

בענף התעופה העונות מתחלקות לשתיים - קיץ, ממרץ עד סוף אוקטובר, וחורף, מסוף אוקטובר עד מרץ. כדי לנהל לוח טיסות מסודר יותר, ענקיות התעופה הללו החליטו לבטל את הטיסות לישראל עד סוף עונת הקיץ, בתקווה שיחזרו בסוף אוקטובר.

חזרה השבוע לישראל. מטוס של חברת התעופה יונייטד איירליינס, צילום: משה שי

גם וירג'ין אטלנטיק הבריטית הודיעה שלא תחזור עד 5 בספטמבר בשלב זה. החברה אמורה להיות האחרונה לחזור מבריטניה: איזיג׳ט צפויה לחזור ב-25 במרץ, בריטיש איירווייז ב-1 באפריל וחברת הלואוקוסט וויז אייר, שמפעילה טיסות בקו לונדון-תל אביב, כבר חזרה.

חברת תעופה נוספת שהודיעה בשלב מוקדם של המלחמה שלא תחזור עד שנת 2025 לפחות היא איסלנד אייר. נכון לעכשיו, לא ברור מתי בדיוק החברה תחזור לפעול בישראל. החברה שהחלה את פעילותה כאן בחודשים האחרונים, וכאמור, עצרה את פעילותה ממש בתחילת המלחמה.

לא ברור מתי תחזור לפעול בישראל. מטוס של איסלנד אייר, צילום: ללא

חברת פגסוס הטורקית ביטלה את כל הטיסות לישראל עד חודש מאי בשלב זה, וגם במקרה הזה לא ברור אם תחזור לישראל במאי, או שתמשיך לדחות את חזרתה לארץ.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר