אחרי שלוש שנים: אל על חוזרת לטוס לאחד היעדים המרתקים בעולם

החל מחודש אוקטובר, חברת התעופה הישראלית תחדש הטיסות הישירות שלה למומבאי ולניו דלהי שבהודו • מחיר כרטיס התחלתי לטיסה, שתיארך פחות זמן הודות לאישור הטיסה מעל סעודיה ועומאן, יעמוד על 399 דולרים

מומבאי שבהודו, צילום: משה שי

החל מאוקטובר הקרוב ולאחר שלוש שנות הפסקה, אל על מחדשת את הטיסות הישירות שלה להודו, לשני יעדים פופולריים במיוחד במדינה הענקית – מומבאי וניו דלהי.

השקת הקווים החדשים מתאפשרת בהמשך לאישור שניתן לחברות ישראליות לפיו הן יכולות לטוס מעל שמי סעודיה ועומאן, מה שמאפשר את קיצור משך הטיסה למומבאי מ-7:45 שעות ל-5.5 שעות בלבד. אל על תהיה חברת התעופה היחידה שתציע טיסות ישירות לשני היעדים. נוסף על כך, היא תציע גם טיסות לעשרות יעדי המשך בהודו, בשיתוף פעולה עם חברות תעופה מקומיות.

מטוסי אל על (ארכיון), צילום: משה שי


מכירת הכרטיסים ליעדים תחל כבר בחודש הבא, כשמחיר כרטיס יתחיל ב-399 דולרים לכרטיס מסוג לייט. אל על תפעיל ארבע טיסות שבועיות ישירות למומבאי באמצעות מטוס 737, ושתי טיסות שבועיות ישירות לניו דלהי, באמצעות מטוס רחב גוף 787 או 777.

שלומי זפרני, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על: "אנו נרגשים להשיק את היעדים החדשים בהודו, דבר המתאפשר בעקבות האישור לטיסה מעל שמי עומאן. אנו צופים ביקושים גבוהים לטיסות. ישנה פעילות עסקית ענפה בין המדינות, בנוסף לגידול מתמיד בתיירות מהודו לישראל. מדובר על יעד נופש אהוב על הישראלים, בין אם זה בקרב תרמילאים, טיולי משפחות או טיולים מאורגנים. אנו ממשיכים לפעול למען הרחבת יעדים נוספים במזרח ויעדים פופולריים נוספים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר