מגיע ל-30 אלף שקל ללילה: המלון החדש שנפתח בישראל

בחלק מהחדרים יש בריכות פרטיות, כמה מהסוויטות כוללות יותר מחדר שינה אחד, והמחירים בשמיים • מלון סיקס סנסס ייפתח בסוף השבוע הקרוב

מלון סיקס סנסס במדבר, צילום: סיקס סנסס

אחרי לא מעט תוכניות ותהליך בנייה ארוך, מלון סיקס סנסס בשחרות יפתח את שעריו ביום חמישי הקרוב. המלון שייך לרשת העולמית, שנחשבת לאחת המפוארות והטובות בעולם, וצפוי להיות המלון היקר בישראל. החדרים הבסיסיים ביותר מתומחרים כרגע בכ-5,000 שקלים ללילה; הסוויטה הגדולה ביותר, שמתפרסת על פני 644 מטרים ובה שלושה חדרים, מתומחרת כעת בכ-30 אלף שקלים ללילה. הסוויטה מתאימה לכל היותר לשבעה אורחים.

מחירים לעשירים בלבד, מתוך אתר סיקס סנסס

בין לבין, ישנם גם חדרים במחירים שנעים בין 7,000 שקלים ללילה וצפונה, בחלקם יש בריכות פרטיות. כל החדרים במלון מעוצבים בסגנון מדברי. אם תנסו להזמין חדרים לתאריכים מסוימים, יש גם מינימום הזמנה של 3-2 לילות, תלוי בתאריכים שתבחרו.

המלון ממוקם בשחרות, כשעה נסיעה מצפון לאילת. במלון, שמכיל כ-60 סוויטות פרטיות, שחלקן ממוקמות ממש על המצוק, יוקם גם מתחם ספא עם טיפולים שיותאמו באופן אישי ויכללו בין היתר גם ייעוץ תזונה, ייעוץ לבריאות השינה וטיפולים נוספים. לצד הקולינרי במלון אחראי השף אמיר כלפון.

חדרים בסגנון מדברי, צילום: עמית גירון

מנכ"ל המלון, תומס פלביאר: "אחרי חודשים של ציפייה, אני נרגש במיוחד לקראת הפתיחה הקרובה. המלון מחזק את ערכי הקיימות ברשת, בהיותו מלון בעל מודעות אקולוגית ראשונה במעלה, ורגישות לסביבה המקומית. Six Senses שחרות מגיש סטנדרט אירוח מודרני, לצד חשיפה למסורות מדבריות שהשתמרו עוד מימי הנבטים. הצוות שלנו נלהב ומחכה ליצור עבור האורחים שלנו חוויית אירוח יוצאת דופן, באווירה הלקוחה מימי התנ"ך".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר