תשכחו מזה: השירות הפופולרי שקיצר תורים בנתב"ג יבוטל

השירות החינמי שסייע לישראלים לקצר תורים בשדה התעופה בשנה שעברה, לא יימשך השנה • מה גרם לכך, ומה ירצה לעשות מי שיהיה מעוניין בקיצור תורים? • כל הפרטים

תורים בנתב"ג, צילום: קוקו

בשורה לא נעימה מנתב"ג: שירות שליחת מזוודות החינמי, שסייע ללא מעט ישראלים לקצר את התורים בשנה שעברה, לא ייפתח השנה. הסיבה: סיבות שונות שעיקרן עלויות ומחסור בכוח אדם. נרגיע ונאמר כי שירותי ה-VIP בנתב"ג עדיין קיימים, ומי שירצה לקצר תורים בנתב"ג תמורת תשלום, יוכל עדיין לעשות זאת, אם יימצא מקום בתקופות העמוסות. 

שירות שליחת מזוודות איפשר לשלוח את הכבודה יום לפני הטיסה בחיפה ובתל אביב וכך בעצם, יכלו הנוסעים להגיע לנתב"ג ללא כבודה בכלל ביום הטיסה, לעבור במגזר W המקוצר ולעקוף את התורים הארוכים באנלגנטיות, כשהמזוודות כבר מחכות להם במטוס.

מי שהשתתפו בשירות בשנה שעברה היו בין היתר אל על, טורקיש, פגסוס, ארקיע וחברות תעופה נוספות.

מזוודות בנתב"ג (ארכיון), צילום: אילן גטניו
מטוס ממריא, צילום: קוקו

ואולם, יש עדיין כמה דרכים שיסייעו לכם לקצר את התורים בנתב"ג. משפחות שיגיעו לנתב"ג יוכלו לחפש את סיירת המשפחות שמסייעת בקיצור תורים כאשר הדבר מתאפשר. במקביל, בנתב"ג הוצבו קיוסקים אוטומטיים להדפסת תג מזוודה וכך בעצם, ניתן לקצר את התור לצ'ק אין, אך עדיין יש צורך לעמוד בתור לבידוק הביטחוני.

הטסים במחלקות היוקרה עם כל חברות התעופה יוכלו לעבור בידוק ביטחוני מהיר בקומת קבלת הפנים (קומה G) וזאת בניגוד לשנים האחרונות שבהן עמדו נוסעי מחלקות היוקרה בתורים הארוכים, מלבד נוסעי מחלקות היוקרה של אל על שנהנו מתורים מקוצרים גם במהלך תקופת הקורונה.

מי שטס בלי כבודה שנשלחת לבטן המטוס ועושה צ'ק אין מראש, יכול לעבור בתורים המקוצרים של מגזר W בטרמינל 3, מה שמאפשר לקצר תורים במידה שטסים ללא כבודה. שירותי ה־VIP כאמור עדיין קיימים ומחירם מתחיל מכ־700 שקלים עבור עד שישה נוסעים, המחירים עולים בהתאם לשירותים שתרכשו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר