דני אבדיה השיק השבוע מותג גלידות חדש בשם “טורבו”, שבו הוא משמש כשותף מייסד. עבור חובבי כדורסל, השם “טורבו” מוכר הרבה לפני שהפך למוצר מסחרי, אבל מעטים יודעים איך הוא "נולד".
"Turbo" הוא כינוי שנדבק באבדיה עוד בתחילת דרכו ב-NBA. מה שנראה כמו מהלך מיתוגי מתוכנן היטב, הוא למעשה מחווה לרגע קטן ואותנטי שקרה באימון שגרתי.
הגלידה החדשה של דני אבדיה: כמה זה עולה ואיפה תוכלו לרכוש? לכל הפרטים - לחצו כאן.
איך דני אבדיה הפך ל"טורבו"?
אבדיה סיפר בעבר שכינויו נולד בעקבות רגע אחד באימון אישי עם חברו לקבוצה בוושינגטון וויזארדס - מונטה מוריס. לדבריו, העובדה שהצטיין בריצה במגרש הפתוח משכה תשומת לב מיוחדת.
ההשראה לכינוי הגיעה דווקא מעולם הגיימינג: "אחד מחבריי לקבוצה ראה שאני ממש, ממש מהיר במגרש הפתוח, אז הוא התייחס ל־2K – כשלוחצים על כפתור R2 רק כדי לרוץ ספרינט – אז הם קוראים לי 'טורבו'," העיד דני.
לטענת אבדיה, ההקבלה הזו דבקה בו מיד, והכינוי החל לעבור בין השחקנים בחדר ההלבשה. מה שהתחיל כהערה באימון אחד הפך לכינוי קבוע. עם הזמן, השם “טורבו” יצא מגבולות הקבוצה והפך למזוהה עמו גם בקרב אוהדים, עיתונאים ושדרים ברחבי הליגה.
כך נולד השם לגלידה טורבו
המותג "TURBO" נולד בתוך חברת ראיטו - בית מותגים המשתמש בטכנולוגיה למיפוי טרנדים ומגמות צרכניות מרחבי העולם, והופך אותם למוצרים ממשיים על המדף ובאונליין.
בכל פעם שבראיטו מזהים טרנד בעל פוטנציאל, הם מפעילים צוותים ייעודיים שמפתחים סביבו מוצר אמיתי ומחברים אליו שותף מתאים. במקרה הזה, החיבור נוצר באופן טבעי בין עולם החלבון לבין דני אבדיה.
בחברה טענו שדני לא רק ‘שם את השם שלו על המותג’: "הוא היה מעורב בצורה פעילה, מהטעמים והמרקמים ועד לעולמות המיתוג והעיצוב, לרמת הפרטים הקטנים".
מכאן, סביר להניח שהיסודות למיתוג של המוצר' והשם שניתן לו' הגיעו מהצד של דני אבדיה עצמו, שנושא את הכינוי הזה מאז תחילת דרכו ב־NBA.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
