ניקולה יוקיץ' איבד את זה, אנתוני אדוארדס היה שם כדי להעניש את האלופה

כוכב דנבר נאגטס רשם 7 איבודים והבין שעומד בפניו אתגר מסוג חדש • שיא הקריירה בפלייאוף של המנהיג של מינסוטה טימברוולבס, 43 נקודות, הסביר שוב למה משווים אותו למייקל ג'ורדן

חיובים - פודקאסט הכדורסל של "ישראל היום" - פרק 79

הלילה (בין שבת לראשון) נפתחה סדרת חצי גמר המערב המסקרנת בין האלופה דנבר נאגטס למינסוטה טימברוולבס השאפתנית, ומהר מאוד למדו כולם שעם כל הכבוד לניקולה יוקיץ', הפעם לא מדובר בטיול כמו מול לוס אנג'לס לייקרס ולברון ג'יימס, כי ליריבה שלו יש זאב רעב במיוחד, שנמצא בכושר שיא.

בסרבי כמובן אי אפשר לזלזל. הוא סיים את המשחק עם 32 נקודות, 8 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, אבל באופן נדיר הוא גם רשם 7 איבודים, ואת האבידה הזאת אנתוני אדוארדס ידע לקחת לעצמו ולהוביל את האורחים לניצחון 99:106, 0:1 בסדרה והעברת יתרון הביתיות למינסוטה.

הוא רק בן 22 וכבר משווה למייקל ג'ורדן בכל מיני מובנים, אבל אדוארדס כבר מוכיח שיש לו איכויות משלו שמעמידות את מסע ההגנה של הנאגטס על תוארם בסכנה גדולה. הוא סיים את המשחק עם שיא קריירה בפלייאוף של 43 נקודות, היה מסוכן מכל טווח והבהיר שהוא מתכוון להיות בעל הבית בסדרה הזאת.

 

"אדוארדס מבצע קפיצת מדרגה מדהימה לנגד עיני כולם. הוא מייקל ג'ורדן ב-4K", כתב טוני קלמנטס, המפרסם את טוריו ב-ESPN בין השאר. "אני משוכנע שהוא לוקח את המהלך הכי טוב של כל שחקן ב-NBA, לומד אותו ומשכלל אותו". 

בעמוד של "ברסטול ספורטס", עם 5.7 מיליון עוקבים, נכתב: "הפנים והעתיד של ה-NBA, אנתוני אדוארדס, עושה מה שהוא רוצה בבית של דנבר. אדוארדס מחזיר את ה-NBA לימים הטובים של פעם. חגיגה אמיתית. גם השופטים צריכים לתת לו יותר כבוד ולהפסיק לשרוק נגדו שריקות מגוחכות".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
אדוארדס. הפנים והעתיד של ה-NBA, צילום: USA TODAY Sports
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר