מנצ'סטר יונייטד מתכננת מהפכה בסגל, ויש רק שלושה חסינים

השדים האדומים רוצים לבצע שינויים נרחבים בעקבות העונה המאכזבת • מעבר לעתידו המעורפל של המאמן אריק טן האח, גם מרבית שחקני הסגל על המדף כולל מרכוס רשפורד • אז על מי בכל זאת רוצים לשמור במועדון בכל מחיר?

יורגן קלופ מדבר על ארנה סלוט כיורשו האפשרי בליברפול / Sky Sports

מנצ'סטר יונייטד עומדת לסיים עוד עונה מאכזבת, כשבימים אלה היא נאבקת על הזכות לשחק בעונה הבאה בליגה האירופית ולא בקונפרנס ליג. בעקבות כך, סר ג'ים רטקליף שרכש העונה 25% מבעלות המועדון ולקח על עצמו את הניהול המקצועי מתכנן מהפכה של ממש.

על פי דיווח ב"דיילי מייל" האנגלי, כל הסגל מלבד שלושה שחקנים עומד למכירה בקיץ הקרוב. החסינים היחידים הם שלושת הצעירים שהראו ניצוצות העונה ופוטנציאל להפוך לשחקנים משמעותיים בהמשך - הקשר קובי מאינו, שחקן הכנף אלחנדרו גרנאצ'ו והחלוץ רסמוס הוילונד. כל השאר, כאמור, עלולים למצוא את עצמם במועדון אחר בפתיחת העונה הבאה.

מרכוס רשפורד. יהיה חלק מהמהפכה?, צילום: רויטרס

השם המעניין ביותר מבין המועמדים לעזוב הוא מרכוס רשפורד, שכבר הפך מזוהה עם המועדון. בדיווח נטען כי הצעות עבורו יילקחו בחשבון בכובד ראש, כך שגם באולד טראפורד מבינים שזו לא החלטה קלה להיפרד ממנו.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

רטקליף מקווה לגייס מיליונים ממכירות שחקנים על מנת להשקיע את הכסף חזרה בחיזוק הסגל, אולי בדרך חזרה לטופ של הכדורגל האנגלי. המשך דרכו של אריק טן האח, מאמן הקבוצה בשנתיים האחרונות, מוטל בספק רב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר