Loading...
מכבי תל אביב במו"מ עם הכוכב - שזוכה לעניין מקבוצות אחרות
איפה לונדברג בשיחות עם הצהובים והביע נכונות להמשיך בישראל • גם בקבוצה אופטימיים לגבי המשך דרכו, למרות עניין ממועדונים אחרים
Your browser doesn’t support HTML5 audio
מכבי תל אביב החלה לבנות ולתכנן את הסגל לעונה הבאה, על מנת להבטיח את עתידם של השחקנים החשובים שלה, ולאחר הארכת חוזהו של ווייל ריימן פתחהבמשא ומתן עם כוכב הקבוצה איפה לונדברג, במטרה להשאירו במועדון בחוזה חדש.
הגארד מדנמרק חתם בשורות הצהובים בנובמבר 2025, לאחר מספר שנים שבהן דיברו הצדדים בכל קיץ אך לא הגיעו להבנות. מאז שהצטרף לונדברג לקבוצה חל שיפור ביכולתה, והגארד אף הביע רצון להמשיך את הקריירה שלו בתל אביב.
לאחר תקופה ארוכה של שמועות בנושא ואףהכחשה של הגארד בראיון ל״היום״, בתקופה האחרונה החלו שני הצדדים בשיחות במטרה להמשיך את ההתקשרות, ובמועדון קיימת אופטימיות לגבי האפשרות לשמרו למרות העניין לו הוא זוכה מקבוצות אחרות לקראת הקיץ.
"מרגיש חייב למכבי"
בראיון בחודש שעבר סיפר: "אני אוהב את הקבוצה והעיר תל אביב. מאז שהגעתי לכאן כולם מאוד נחמדים אליי ואל המשפחה שלי. אני שמח שקיבלתי את האפשרות להיות פה ומאושר לשחק כדורסל שוב לאחר שהייתי מחוץ למגרשים במשך חמישה חודשים ארוכים. אני מכיר תודה למכבי תל אביב ומרגיש שאני חייב להם על זה שנתנו לי את האפשרות לשחק כדורסל שוב. נראה מה יוליד יום".
לונדברג, שהגיע לצהובים לפני כשלושה חודשים במהלך העונה, היה לאחד הגורמים לחודש דצמבר המושלם שרשמה הקבוצה ושבו חזרה למאבק על הפלייאין ביורוליג. הגארד מוערך מאוד על ידי הצוות המקצועי של הצהובים, ושמו הופיע ברשימות של עודד קטש בכל קיץ בשלוש השנים האחרונות.
עוד בטרם חתם ניהל גם בקיץ שעבר מגעים עם הקבוצה שלא הבשילו, עד שהצטרף לבסוף בחודש נובמבר.


