77 מפגינים נעצרו: רבבות מפגינים בקפלן ואלפים מפגינים מול הכנסת

המפגינים יצאו לרחובות לאחר שהכנסת אישרה בקריאה ראשונה את חוק צמצום עילת הסבירות • כעשרת אלפים איש צעדו לכנסת, כשבחיפה נסגר צומת חורב לתנועה • מפגינים מנסים לחסום את איילון דרום, אך כוחות משטרה במקום • שר הביטחון גלנט: "הקריאות לעידוד סרבנות של משרתי מילואים מסוכנות ומהוות פרס לאויבנו" • השר בן גביר: "לא ראיתי היום אלימות שוטרים אלא שימוש בכוח סביר" • 45 מפגינים שוחררו במהלך היום • צפו במפת הפקקים המתעדכנת

מפגינים בקפלן. צילום: ללא

יום השיבוש של המחאה נגד הרפורמה המשפטית נפתח היום (שלישי) כבר משעות הבוקר המוקדמות, כשמאות מפגינים חסמו צמתים מרכזיים ברחבי הארץ, בעקבות אישור ביטול עילת הסבירות בקריאה ראשונה. נכון לשעה זו, אלפי מפגינים מחוץ למשכן הכנסת. במקביל, מפגינים מנסים לרדת לכביש איילון דרום דרומית לגשר יהודית, אך כוחות המשטרה בולמים אותם.

אירועי יום השיבוש - 11.07.2023, צילום: אי.פי.אי

יום השיבוש - דקה אחר דקה

23:48: דובר צה"ל מעדכן כי קצין צה״ל בדרגת סרן נעצר היום במהלך הפגנה במרכז הארץ. הקצין לא לבש מדים ולא נשא סממן צבאי. הקצין נעצר על ידי משטרת ישראל.

23:40: השוטרים מנסים לפנות את צומת עזריאלי ממפגינים. נשארו כ-200.

22:15: קטנוע של המשטרה הופל על נער בחיפה.

הקטנוע שהופל, צילום: מישל מכול

22:10: המשטרה מעדכנת כי נפתח לתנועה כביש 6 מחלף אליקים בשני הכיוונים.

22:00: מפגינים הדליקו מדורה על הכביש בצומת הגומא.

צומת הגומא, צילום: ללא

21:50: מפגינים מנסים לרדת לכביש איילון במחלף לה גווארדיה.
כוחות המשטרה נערכים לפיזור.

21:45: חסימות כבישים והפגנות ענק: מוחים חוסמים את מרכז חורב בחיפה.

חסימות כבישים והפגנות ענק: מוחים חוסמים את מרכז חורב בחיפה // קרדיט: דורון גוז

21:40: המשטרה הודיעה כי צומת רעננה מרכז בכביש 4 נפתח לתנועה בשני הכיוונים.

21:35: המחאה בשיאה: הזמר אביב גפן נעצר בקפלן. 

אביב גפן נעצר, צילום: אבי כהן

21:30: נפתח לתנועה כביש 4 צומת רעננה מרכז בשני הכיוונים.

21:20: הצועדים הגיעו קרוב לכנסת עד לחסימה של השוטרים במקום. 

אלפי צועדים בירושלים // קרדיט: יוני ריקנר

21:18: מפגינים מנסים לרדת לכביש איילון דרום דרומית לגשר יהודית. כוחות המשטרה בולמים אותם.

מכתזית הופעלה נגד מפגינים שניסו לחסום את איילון / קרדיט: דוברות המשטרה

מפגינים בקפלן, צילום: יוסי זליגר/TPS

21:10: ארגוני הצעירים חוסמים את איילון דרום.

ארגוני הצעירים חוסמים את איילון דרום // קרדיט: מחאת סטודנטים

21:06: משטרת ישראל מעדכנת כי נפתחו לתנועה שדרות בן צבי ודרך רבין בירושלים, וכלל הצועדים נכנסו לרחוב זוסמן להמשך המחאה.

21:05: יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי: "הממשלה שמחוקקת את חוק ההשתמטות ומאפשרת לחרדים להשתמט בחוק משירות בצה"ל – מעיזה לתקוף את מתנדבי המילואים על כך שהם לא מוכנים להתנדב ולשרת בדיקטטורה. האירוניה התאבדה".

21:00:  יו״ר המחנה הממלכתי, שר הביטחון לשעבר בני גנץ: ״אני מבקש להצטרף לקריאתו של שר הביטחון יואב גלנט, ולקרוא להשאיר את צה"ל מחוץ למחאה ומחוץ לכל מחלוקת פוליטית. לצד זאת, שר הביטחון בוודאי יודע שצה"ל הוא צבא העם, וכשהעם נקרע - גם צה"ל נקרע והביטחון נפגע. אל מול אתגרי הביטחון האדירים - האחריות שלו כשר הביטחון היא לדאוג גם לאחדות העם שמרכיב את הצבא".

20:50: הפגנה נוספת בב"ש.

הפגנה בב"ש, צילום: דודו גרינשפן

20:48: המשטרה מעדכנת כי נחסמו כביש 6 מחלף אליקים בשני הכיוונים; כביש 4 צומת רעננה ברכז בשני הכיוונים; כביש 2 מחלף הסירה בשני הכיוונים.

צומת רעננה, צילום: ללא

20:43: ‎המפכ"ל שבתאי דוחה את הטענות לאלימות המשטרה: "בנתב"ג מדובר באירוע גדול ומורכב. שום נוסע לא התעכב ושום טיסה לא התעכבה. אנחנו בתקופה מאתגרת. הציבור ברובו נשמע להנחיות המשטרה".

20:40: משטרת ישראל עדכנה כי נפתח לתנועה רחוב הזז בירושלים לכיוון צפון. בשלב זה, שדרות בן צבי ודרך רבין לכיוון צומת סינמה סיטי, עדיין חסומים לתנועה בעקבות תהלוכה שמתקיימת במקום.

שוטרים ברחוב הזז בירושלים לכיוון צפון, צילום: דוברות המשטרה

20:32: המילואימניקים התייחסו לדבריו של לגלנט: "שר הביטחון, אתה אמרת שהחקיקה היד מדדית קורעת את העם ומסכנת את ביטחון ישראל. אם אתה רוצה לעצור את מלחמת האחים - תעצור את החקיקה. צבא עם יש רק בדמוקרטיה!".

20:30: שר הביטחון יואב גלנט: "הקריאות הנשמעות בימים אלו לעידוד סרבנות ולהפסקת ההתנדבות של משרתי מילואים מאיימות על אחדות השורות מסוכנות ומהוות פרס לאויבנו. אני קורא לאנשי הציבור מימין ומשמאל, השאירו את הפוליטיקה מחוץ לצבא. אל תיטעו - היום זו ממשלה אחת, מחר עשויה להיות ממשלה אחרת. הדבר היחיד שמשאיר אותנו מלוכדים הוא הצבא".

20:20: כ-3 אלף מפגינים חסמו את צומת מרכז חורב בחיפה.

מפגינים בחיפה, צילום: דורון גוז
מפגינים בחיפה, צילום: הרצי שפירא

20:05: מאות מפגינים בצומת השלום עלית הנוער, גבול תל אביב-גבעתיים. המפגינים נעמדו באמצע הצומת.

מפגינים בדרך השלום // קרדיט: נועם דבול

מפגינים בדרך השלום,

20:02: היציאה והכניסה לעיר אילת נחסמה על ידי מפגינים.

מפגינים באילת, צילום: אבנר נחשון

20:00: השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התייחס לפעילות השוטרים: "לא ראיתי היום אלימות שוטרים אלא שימוש בכוח סביר כלפי פורעי חוק שתקפו שוטרים, הפרו חוק, חסמו ומנעו מרכבי חירום ואמבולנסים להגיע לבתי חולים. מרוצה מההתנהלות בחלק גדול מאוד מהמקומות אבל יש מקומות שבהם דרוש שיפור".

מפגינים באבן גבירול, צילום: ליאור שגב

19:50: משטרת ישראל עדכנה כי נחסם רחוב הזז בירושלים לכיוון שדרות בן צבי, בעקבות מחאה ותהלוכה שמתקיימת במקום וצפויה לעבור ברחוב בן צבי, שד׳ רבין ורחוב זוסמן. 

הצעדה בירושלים, צילום: AFP

19:46: החלה צעדה משגרירות ארה"ב לכיוון קפלן בהובלת ארגוני הצעירים תחת הכותרת "בלי עתיד אין לנו מה להפסיד". ממחאת הסטודנטים נמסר: "מי שיצטרך לחיות עם ההשלכות של ההפיכה המשטרית זה אנחנו הצעירים. לכן הקרב הזה הוא שלנו, והפסד הוא לא אופציה".

צעדה משגרירות ארה"ב לכיוון קפלן בהובלת ארגוני הצעירים // קרדיט: מחאת הסטודנטים

19:45: מפגינים חסמו את צומת הערבה.

19:40: הפגנה נוספת החלה במחלף אלייקים.

מחלף אליקים, צילום: ללא
מפגינים במחלף אליקים, צילום: ללא

19:14: במשטרת ישראל מעדכנים כי על רקע המחאות באיזור השגרירות - הרחובות הבאים נחסמו לתנועה: רחוב פרישמן לכיוון מערב, רחוב הרברט סמואל מרחוב שלג לכיוון דרום.

19:00: החלה הפגנה בצומת הרחובות הרצוג-שדרות חיים הזז בירושלים. הכביש נחסם לתנועה. במקביל, חלק מהמפגינים החלו לצעוד לכנסת.

צעדה לכיוון הכנסת, צילום: יוני ריקנר
הפגנה בירושלים, צילום: יורי ילון
המחאה בירושלים, צילום: יורי ילון

18:50: ממשטרת ישראל נמסר כי במהלך הפרות הסדר נעצרו 71 חשודים: 33 חשודים נעצרו בהפרות סדר המתקיימות במחוז ת״א, 21 חשודים נעצרו במהלך הפרות סדר המתקיימות במחוז מרכז, 10 חשודים נעצרו בהפרות סדר המתקיימות במחוז ירושלים, 7 חשודים נעצרו בהפרות סדר המקיימות במחוז חוף.

18:45: שוטרי תחנת שר"ת עיכבו לחקירה חשוד בן 39 תושב ת"א, לאחר ריסוס כתובת גרפיטי על גשר יהודית.

ריסוס הגרפיטי, צילום: דוברות המשטרה

18:40: מאות נשים מתנועת 'בונות אלטרנטיבה' הגיעו להפגין יחד עם שאר ארגוני המחאה מול שגרירות ארה"ב בישראל בקריאה לעזרה: "ממשלת ישראל מחריבה את מדינת היהודים - היא פוגעת בעצמאות בתי המשפט, פועלת לפירוק הרשות לקידום מעמד האישה, פוגעת בזכויות נשים ופוגעת בדמוקרטיה. חברי הממשלה, "הקיצוניים ביותר" כדבריו של הנשיא ביידן, פוגעים פגיעה קשה בחופש הביטוי, המחאה, ובזכויות נשים ומיעוטים. אל תעמדו מהצד. אל תתנו למדינת היהודים להיחרב".

18:35: כ-250 מפגינים עם שלטים ודגלי ישראל במחסום הצפוני בכניסה לאילת.

הפגנה במחסום הצפוני בכניסה לאילת \\ שרון מיר

מפגינים באילת, צילום: שרון מיר

18:30: צפו: מאות מפגינים בטיילת בת״א מול שגרירות ארה״ב. הכביש נחסם לתנועה.

הפגנה מול השגרירות בת"א // קרדיט: מחאת הסטודנטים

מפגינים בשגרירות, צילום: ללא
המחאה מול השגרירות, צילום: רויטרס

18:10: 2,500 מפגינים ברגעים אלה מצומת פארק המדע וצומת מכון ויצמן ברחובות. המשטרה חסמה את הצומת.

המפגינים באזור פארק המדע, צילום: רובי יהב

17:40: רבי ניצבים וניצבים בדימוס חיזקו את כוחות המשטרה: "בימים מורכבים אלה לעם ישראל, שבהם שוב אתם נמצאים בעין הסערה - אנו מחזקים את ידכם ומזכירים לכם כי בהפגנות ובמחאות על מפקד משטרה לפעול ע״פ הדין, על פי החוק וע״פ הנחיות היועץ המשפטי לממשלה בלבד".

רכב מתעלם מהמפגינים שחסמו את הכביש - ונסע דרכיהם

17:10: ממחאת המילואימניקים אחים לנשק נמסר: ״הלב נשבר, אנחנו איתכם. אנחנו מבינים את הקושי והכאב אנחנו מחזקים ומחבקים את אנשי המילואים ששולחים מכתבים. עמוד השדרה הערכי שלכם ראוי להערצה של כל עם ישראל. ממשלת ישראל צריכה לגנוז לאלתר את ההפיכה המשטרית אחרת הצונמי ילך ויגבר וכמו שאמרנו תמיד צבא העם יש רק בדמוקרטיה".

שלטים נגד הממשלה, צילום: אורי כהן
הפגנות ברחבי הארץ, צילום: אורי כהן

16:30: מאות בכירים לשעבר במערכת הביטחון - "נתמוך ונגבה אנשי מילואים שיפסיקו להתנדב". מטעם תנועת 'מפקדים למען ביטחון ישראל' נמסר: "אנו, מאות מפקדים בכירים בכל גופי הביטחון ושגרירים, נתמוך ונגבה את אנשי המילואים שיחליטו שמסיבות ערכיות לא יתנדבו לשרת ממשלה שמרסקת את ישראל כדמוקרטיה ציונית, ומסכנת את ביטחון ישראל". 

15:33: אלפי מפגינים התאספו בנתב"ג לקראת ההפגנה שאמורה להתחיל במקום בעוד כחצי שעה.

האלוף במיל' עמירם לוין על בהפגנה בנתב"ג, צילום: מאיר ברק

15:31: איילון צפון נחסם לתנועה במחלף ארלוזורוב. 

החסימה באיילון, מחלף ארלוזורוב,

15:27: יו"ר לשכת עורכי הדין עמית בכר בהפגנת עורכי הדין מול בית המשפט בת"א: "שינוי בהרכב ועדת השופטים על מנת להעניק רוב לקואליציה, ביטול עילת הסבירות, ריסוק מעמד היועמ"ש, כל אחד מהאלמנטים הללו יפגעו אנושות באופי הדמוקרטי של מדינת ישראל. לכנסת אין מנדט לשנות את חוקי המשחק. אין לזה בסיס משפטי ואין לזה לגיטימציה מהציבור. אם יהיה צורך נשבית את ביתי המשפט. אם בית המשפט לא יפעל בשירות הציבור לא נוכל כעורכי דין לבצע את עבודתנו בבית המשפט".

15:19: יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ הגיע למוקד המחאה בקפלן. בנוגע לסיכויים לחידוש ההידברות בבית הנשיא אמר גנץ כי "‏אין סיכוי להדברות מחודשת, נתניהו צריך לעצור הכל, להעיף את זה אחורה - ואז יהיה אפשר לדבר". עוד הוסיף: "אנחנו צריכים לזכור שאנחנו חברה אחת עם אחד, ‏אני יודע שבמקרה חירום כולם יתייצבו ‏אני חושב שכל הנושא הזה של המחאה חייב להישאר מחוץ לצבא".

השר הביא תמיכה במפגינים וקרא להם להמשיך בפעולות המחאה. "אני ‏באתי להביע תמיכה בכל כך הרבה אנשים ‏מכל כך הרבה מקומות שאכפת להם מהמדינה שלהם, הדמוקרטיה שלהם, הם עשו את זה בעבודה שלהם, הם עשו את זה בשירות שלהם, הם עשו את זה בשירות המילואים שלהם, הם עושים את זה בתשלום המיסים שלהם, הם דואגים למדינה ובשם הדאגה ‏הזאת הם מנהלים את המאבק. כל הכבוד להם אני קורא להם להמשיך בכיוון הזה, אני חושב שזה כוון חשוב, המחאה היא זאת שתבלום ‏בסופו של דבר את ההפיכה המשטרת הזאת. ‏אני רוצה להגיד למשטרה לפעול במינימום הפעלת הכוח ‏לא מדובר פה באויבים, אתה לא מפעיל את הכוח הזה על אזרחים"

15:04: המשטרה הודיעה כי עצרה עד כה 66 אנשים באירועי המחאה השונים ברחבי הארץ בחשד שהפרו את הסדר הציבור. התפלגות העצורים לפי מחוזות: 33 נעצרו בהפרות סדר המתקיימות במחוז ת״א, 16 נעצרו במהלך הפרות סדר המתקיימות במחוז מרכז, עשרה נעצרו בהפרות סדר המתקיימות במחוז ירושלים, שבעה נעצרו בהפרות סדר המקיימות במחוז חוף. 

בנוסף, שוחררו שבעה מהעצורים במהלך ההיום.

14:57: מכשיר "הצעקה" שנועד להרחקת מפגינים על ידי קול צורמני הגיע לרחוב קפלן כחלק מהיערכות לקראת המשך ההפגנות במקום. 

14:15: השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "בשבועות האחרונים אנשי המחאה איימו שהם ישתקו את מדינת ישראל, שהם יעלו שלב נוסף בהפרת החוק. ואכן, היום הם חצו את כל הגבולות והקווים האדומים. למנוע מאמבולנסים לעבור ולהגיע ליעדם - זה סיכון חיים של אנשים בנתיב תחבורה. אני דורש מהיועצת המשפטית לממשלה: תפסיקי לתקוע מקלות בפעולות האכיפה של המשטרה! תפסיקי לתת גב לאותם פורעים! תתחילי לאכוף את החוק".

14:10: ההפגנה במנהרות הכרמל הסתיימה.

13:30: איילון נפתח לתנועה במחלף לה גווארדיה.

13:18: המשטרה מדווחת כי עד כה 18 מפגינים נעצרו בהפגנה בקפלן.

12:45: החלו דיוני ועדת החוקה להכנת החוק לצמצום עילת הסבירות לקריאה שנייה ושלישית. לפיד בוועדה: "תנו לי להכין חוק חדש לתיקון המערכת, ואת שלכם תזרקו לפח".

12:15: צלם ידיעות אחרונות, גיל נחושתן, נעצר על ידי המשטרה בהפגנות בחיפה

מישל דוט קום

צלם "ידיעות אחרונות" גיל נחושתן נעצר על ידי המשטרה בהפגנות בחיפה, צילום: מישל דוט קום

12:00: חסימות בשדרות רבין בירושלים, סמוך לסינמה סיטי ולבית המשפט העליון.

כוחות מג"ב עם מפגינים בירושלים, צילום: יואב דודקביץ TPS 2

11:35: חסימות גם במחלף הסירה בכביש 2 לכיוון צפון.

ההפגנות נמשכות, צילום: לירון מולדובן

11:30: חסימות מפגינים בכביש 20 איילון מחלף ההלכה לדרום.

11:10: יו"ר ההסתדרות, ארנון בן דוד, לראש הממשלה נתניהו: "לאן אתה לוקח את מדינת ישראל? תעצור את הכאוס". בן דוד מאיים: "אשתמש בכוחה של ההסתדרות שיהיה צורך בהכרעה".

פרשים בהפגנות בקפלן, צילום: ללא קרדיט

11:05: המשטרה מעדכנת שעד כה נעצרו 42 מפגינים בחשד להפרת הסדר הציבורי.

עימותים קשים בין מפגינים לשוטרים בצומת קפלן

11:00: כביש 20 מחלף רוקח למחלף לה גווארדיה חסום בשני הכיוונים על ידי מפגינים. 

איילון חסום, יום השיבוש, צילום: רויטרס, ניר אליאס

10:40: במד"א פונים למפגינים: "אפשרו את התנועה של האמבולנסים". במד"א ציינו כי: "נרשמים עיכובים משמעותיים בתנועת האמבולנסים שבדרכם למקרי חירום ובצירים המובילים לבתי החולים בשל ההמחאות".

מפגינה מתעמתת עם חרדי | אריה אברמזון

10:38: חסימות של מפגינים בודדים באיילון דרום סמוך למחלף השלום.

רכבים מנסים לעקוף מפגינים באיילון דרום מחלף השלום

10:32: שר החינוך יואב קיש נגד האוניברסיטאות: "חופש אקדמי? בהחלט. חופש לדרוס את כל מי שלא בדעתך? ממש לא".

10:30: חסימות של מפגינים בצומת בנימינה.

10:27: חמישה עצורים עד כה במחאה בקפלן.

10:25: המחאה והחסימות ברחוב קפלן בתל אביב:

▪️⁩רחוב קפלן מרחוב לאונרדו דה וינצ'י עד דרך מנחם בגין לשני הכיוונים.
⁦▪️⁩צומת קפלן דרך מנחם בגין לצפון ולדרום (התנועה מופנת לשיקועים).

10:05: שר התרבות והספורט מיקי זוהר על ההפגנות: "זו לא מחאה, זו אנרכיה"


9:50: המשטרה מעדכנת כי עד כה נעצרו 24 מפגינים בחשד להפרת סדר היום הציבורי.

מפגינים חוסמים את כביש 443 | אריה אברמזון

9:45: המשטרה פינתה את כל המפגינים מכביש 1 שנפתח לתנועה מלאה

9:30: כביש 531 מחלף רעננה- הרצליה נחסם לתנועה על ידי מפגינים

מפגינים חוסמים את מחלף רעננה-הרצליה, צילום: ללא קרדיט

9:00: מפגינים חוסמים את צומת נמיר בתל אביב

מפגינים חוסמים את צומת נמיר בתל אביב, צילום: איתן סלונים

8:50: מפגינים חוסמים את רחוב אבן גבירול בתל אביב

מפגינים באבן גבירול, צילום: ליאור שגב

8:45: מפגינה נפצעה מפגיעת מכת"זית בצומת חמד בכביש 1 לכיוון ירושלים. 

מפגינה פצועה מפגיעת מכת"זית, צילום: אחים לנשק

8:36: שוטרים פינו את המפגינים ופתחו לתנועה את מחלף קק"ל באיילון דרום.

חסימות ב-443, צילום: אריה אברמזון

8:35: שוטרי מרחב נתב"ג פיזרו התקהלות לא חוקית בתוך טרמינל 3. המשטרה הרחיקה מפגינים גם מאולם מקבלי הפנים.   

8:30: המשטרה מנסה לפנות את המפגינים בכביש באמצעות מכתז"ית. 

ללא קרדיט

8:25: סטודנטים מאוניברסיטת ת"א מוחים.

סטודנטים מאוניברסיטת תל אביב מוחים, צילום: איתן סלונים

8:23: המשטרה עצרה חמישה חשודים בהפרת הסדר הציבורי בכביש 443 סמוך למודיעין.

מפגינים חוסמים את כביש 443, צילום: יהונתן שאול

8:15: מפגינים חסמו את איילון דרום בצומת קק"ל

מפגינים חוסמים את איילון דרום, צילום: ללא קרדיט

8:03: המשטרה מפנה מפגינים שחוסמים את כביש 1. נעשה שימוש במכתז"ית.

המשטרה מפנה מפגינים שחסמו את כביש 1 | ללא קרדיט


7:55: כביש 1 בצומת חמד לכיוון ירושלים נחסם

7:45: כביש 443 לכיוון ירושלים נחסם על ידי מפגינים

אמיר גולדשטיין

7:40: כביש החוף באזור הכניסה לחיפה נפתח לתנועה לאחר שפונו המוחים ומשטחי העץ מהכביש.

פרשים מפנים מפגינים מול קרית הממשלה בחיפה | מישל דוט קום

7:28: מפגינים חסמו כביש סמוך לחוף הסטודנטים בחיפה באמצעות רפסודות עץ.

מפגינים חסמו את הדרך ליד חוף הסטודנטים בחיפה, צילום: ללא קרדיט

7:20: מספר סטודנטים הניפו שלט "ביחד ננצח" בכביש 2 סמוך לחיפה.

מחאת הסטודנטים בכביש 2 | אלון בנקי

7:15: כביש החוף נחסם בכניסה לחיפה מכיוון דרום.

חסימת כביש החוף | ליאון ברוקשטין

7:00: עשרות מפגינים הגיעו למחות סמוך להיכל המשפט בחיפה.

6:45: כביש 65, צומת כרכור נחסם. מפגינים תלו שם שלט ענק: "אין כניסה לדיקטטורה".

השימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א׳ לחוק זכויות יוצרים

6:35: שוטרים שהגיעו למחלף הסירה פינו את המוחים והכביש נפתח לתנועה.

המשטרה מפנה את המפגינים במחלף הסירה | moshe schiff

שוטרים מפנים מפגינים במחלף הסירה, צילום: ללא קרדיט

6:20: עשרות מפגינים הקימו אוהלים, הבעירו צמיגים על הכביש וחסמו את צומת הסירה בהרצליה.

השתתפו בהכנת הידיעה: אבי כהן, מישל מכול, ירון דורון, יורי ילון,  איליה יגורוב, נטעאל בנדל, אפרת פורשר, מיטל יסעור בית-אור, איציק סבן, רונית זילברשטיין

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר