יעל בן אברהם היא הנרצחת מהרצליה, בעלה הודה במעשה

בתם של בני הזוג נעצרה לחמישה ימים בחשד למעורבות במעשה • "אני אוהבת אותך", צעקה הבת לאביה בדיון הבוקר בבית המשפט בעודם בוכים • "מקרה טרגי, מצבה הנפשי של המנוחה לא היה טוב", אמר סנגורו של הבעל

יעל בן אברהם היא האישה שנרצחה אתמול בביתה בהרצליה, כך הותר לפרסום אחה"צ (רביעי).  מעצרו של הבעל, יעקב בן אברהם (70), החשוד ברצח אשתו בת ה-68, הוארך בשבעה ימים. 

בתם של בני הזוג, לינוי בת אברהם, בת ה-32, נעצרה הבוקר בחשד למעורבות ברצח של אימה. מעצרה הוארך בחמישה ימים.

יעל בן אברהם, צילום: ללא קרדיט

כזכור, אתמול בשעת הצהריים החשוד ואשתו התווכחו על פרידה ועל חלוקת הרכוש - היא רצתה להיפרד, והוא סירב. במהלך הוויכוח הוא לקח סכין ודקר אותה. שני שכנים ראו אותה בפתח ביתה והזעיקו את המשטרה.

כאשר הגיעו השוטרים הם מצאו את החשוד בביתו, שהודה במעשה, ובמקביל כוחות מד"א קבעו את מותה. במהלך חקירת החשד לרצח, עצרו החוקרים את בתה של הקורבן בת ה-32 מהרצליה, ובסיום חקירתה היא נכלאה. הבוקר היא הובאה יחד עם אביה לדיון בעניינה בבימ"ש השלום בת"א. שם הופרדו הדיונים.

"מקרה טרגי" ליאור אשכנזי, סנגרו של החשוד ברצח אשתו בהרצליה / קרדיט: אבי כהן

לפני הדיון בבית המשפט החל עימות בין החברים של הבת החשודה לבין הבת השנייה של בני הזוג, שהגיעה לדיון ומיררה בבכי בכל זמן הדיון, בעודה רואה את אביה על ספסל העצורים ורק אנשי המשמר הפרידו ביניהם.

בשלב מסוים בן אברהם החל למרר בבכי כשראה את בתו בוכה, והיא צעקה לו "אני אוהבת אותך". 

בדיון של האב נטען על ידי נציג המשטרה שי קוז'רו כי החשוד רצח את אשתו. בזירה היו סימני אלימות קשה, ועל החשוד נמצאו סימני דם רבים והוא קשר עצמו לאירוע. "יש עוד פעולות חקירה רבות. אנחנו בודקים אם הרצח בוצע יחד עם הבת".

"סבלה מבעיות נפשיות"

לטענת הסנגור, ליאור אשכנזי, המנוחה סבלה מבעיות נפשיות ומרשו סובל מבעיות רפואיות קשות.

"היה לו רצון לסיים את הקשר על הצד הטוב ביותר. הרקע הנפשי של המנוחה לא אפשר את זה. היו שם התפרצויות זעם קשות, והדברים באו לידי ביטוי בשיא שלהם באותו בוקר", הסביר עו"ד אשכנזי. 

השופטת חילו אסעד, שהאריכה את מעצר החשוד, ציינה כי קיים חשד סביר שהחשוד ביצע את החשדות המיוחסים לו. "מדובר באירוע טרגי לכל הדעות. החשוד קושר עצמו למעשה", כתבה השופטת חילו אסעד בהחלטתה.

כאמור, אתמול גופתה של אישה בת 68 נמצאה בדירה בהרצליה. בן אברהם נעצר והודה במעשה.

חשד: ביקשה להיפרד - ונרצחה: זירת האירוע בהרצליה // צילום: ירון דורון

לזוג שתי בנות גדולות, וכאמור אחת מהן נעצרה. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר