NEXTSHOES- עולם נעלי מותגי היוקרה בכף ידך

אם חשקה נפשך בדגם החדש ביותר של ג'ורדן 1 של נייק, או לחילופין בתיקי מותגי יוקרה כמו דיור, וחשבת כי על מנת להשיגם יהיה צורך ברכישת כרטיס טיסה ומלון או במינימום לשלם עבור הזמנה ביבוא אישי- תחשוב שוב

צילום Wattpad

בשיתוף NEXTSHOES

. NEXTSNEAKERS , חנות אינטרנטית למכירת מותגי יוקרה, בפרט- נעלי יוקרה, ועם יותר מ-20,000 לקוחות מרוצים עד הלום, תגשים לך את החלום, ובלחיצת כפתור ממש. כאן תוכלו למצוא את הגו’רדנס החדשים ביותר, הדאנק המיוחדים ביותר או הדגם החדש ביותר של אדידס. כל סוג או  מותג יוקרה שראיתי אתמול באינסטגרם וממש רצית, בהישג יד.

חנות האונליין NEXT SHOES מאפשרת לכל אחד מאיתנו, לצד חווית לקוח מהירה, פשוטה, נעימה ואיכותית, להשיג בדיוק את מה שהוא רוצה. NEXTSHOES מציעה מנעד רחב מאד של כל סוגי נעליים, כל מותגי היוקרה, ובפרט מתמחית ביבוא מותגים ודגמים המיוחדים והנדירים ביותר. צוות NEXTSHOES פועל במרוצה ומסביב לשעון על מנת לייבא עבור קהל הקונים שלה את הדגמים הנחשקים והייחודיים ביותר, והם לחלוטין עושים זאת בצורה פנומנאלית. הדגש השני הוא על מתן שירות לקוחות יוצא מגדר הרגיל, אשר שם לפניו את הלקוח במקום הראשון. תודעת השירות של נקסט שוז מחברת בין יחס מדהים ללקוח ובין מקצועיות וסיפוק הסחורה האיכותית ביותר. שירות הלקוחות מתאפשר עבור קהל הלקוחות באמצעות הפלטפורמות השונות, באמצעות הרשתות החברתיות, בטלפון או באמצעות המייל.

בואו לרכוש את מותג העל שלכם במחיר השווה ביותר

NEXTSHOES הוא מותג האופנה ויבוא מותגי היוקרה הגדול בישראל, אשר חרט על דיגלו איכות  לצד שירות ברמה הגבוהה ביותר. לצד אלו, מחזיקה נקסט שוז בשיא נוסף: מחירים מדהימים לצרכן לצד המותגים האיכותיים ביותר שתקבלו, והדגמים הנדירים ביותר בשוק. במשוואה של עלות מול תועלת נקסטשוז מובילה 1-0 בשוק נעלי היוקרה. כל זאת לצד מקצועיות בלתי מתפשרת, וחוויית קנייה שלא תבייש גם חנויות בוטיק בחו”ל.

בייחוד במציאות של היום, בה הדרך בה אנו מתלבשים היא הדרך בה אנו מביעים את עצמנו, ויש לכך מודעות רבה במיוחד, אין ספק כי נקסט שוז כוכב עולה. נקסט שוז מאפשרת לכם להביא את עצמכם במלוא הדרכם, לעשות זאת בצורה לא מתאמצת ובקלות, ועדיין להיראות מיליון דולר. רבים אינם יודעים אך הסוד מספר אחת של סטייל מדויק הוא איכות הפריטים שאנו בוחרים ללבוש או לנעול. איכות איננה משמעותה בהכרח רכישת מותגי על, אלא לבחור לרכוש את המותגים הנכונים והאיכותיים ביותר עבורכם. ככל שפריט יהיה איכותי ומדויק יותר עבורנו, הוא ישדר זאת החוצה, ואנו בהכרח נרגיש טוב יותר ונכון יותר עם עצמנו. רכישה נכונה היא רכישה ששווה זהב, ובנקסט שוז מאפשרים לכם את זה מבלי לשבור חסכונות או לקרוע את הכיס.

כמובן, שמעבר לחשיבות הסטייל שלנו בעיני עצמנו, ישנו אלמנט הפונקציונליות. רכישת פריט ספורטיבי, שבאמצעותו האימון הבא שלכם יהיה האירוע היומי שבדיוק לו אתם מחכים.  בפרט כאשר מדובר ברכישה של המותגים המובילים והאיכותיים ביותר, מקצועית ואסתטית כאחד, דוגמת נייק, ניו באלאנס או אדידס וכדומה.

צילום Wattpad

דגמים ונהנים

אתר הקניות הישראלי NEXTSHOES קיים כ7 שנים, והביא עד אלינו את עולם מותגי היוקרה, מבלי להתאמץ. היוזמה של נקסט שוז לוקחת בחשבון את כלל שיטות הספקים המוצלחות ביותר למען ייבוא של מגוון רחב של דגמים בכמויות גדולות במיוחד, על מנת לשמח כמה שיותר קונים מרוצים. כיום, נקסטשוז אוחזת במעל-30,000 עוקבים באינסטגרם ויותר מ-80,000 כניסות לאתר בחודש קלנדרי, ואין כלל ספק שהנתונים הללו מובנים לחלוטין.

בין שורותיה של נקסט שוז תוכלו למצוא כל דגם שרק חלמתם עליו. בין היתר נעלי מותגי יוקרה מכל הסוגים, סניקרס, נעלי נשים ונעלי גברים, ממותגים כמו נעלי נייק ג’ורדן 1, נייק אייר ג’ורדן, אייר פורס, נעלי ייז, יזי 350 ועוד מותגי יוקרה. וכן, אף תיקי מותגי יוקרה בינלאומיים כמו איב סאן לורן ודיור.

לצד המחירים האטרקטיביים שמציעה נקסט שוז, צוות האתר גם דואג להעניק לקהל לקוחותיו הנחות משתלמות כמעט בכל מועד או אירוע, וכן מפנק בבונוסים ומתנות שוות לכל קונה. כך לדוגמה, הנחות קבועות לחיילים, סטודנטים ותלמידים, ובפרט בחג פורים האחרון הזין צוות האתר מבצע של זוג שני של נעליים חדשות ב-15 אחוזי הנחה, וכן בקניית שלושה זוגות נעליים חדשות- 25 אחוזי הנחה על הזוג השלישי. במתרס המתנות למשל, תמצאו באופן קבוע קבלת זוג גרביים במתנה בכל הזמנה וכן ביצוע החלפות ללא עלות נוספת.

היכנס לאתר NEXTSHOES וחוו את חווית הקניה המלכותית בנקסט שוז, אשר תעניק לך בדיוק את מה שאתה צריך, ובאיכות הגבוהה ביותר שיש. לצד חווית שירות לא פחות ממצוינת, אין כל ספק כי מעתה והלאה כל הזמנות הנעליים שלך יצאו ממקור אחד.

אינסטגרם: NEXTSHOES.IL

וואטסאפ: 0533928854

האתר שלנו: NEXTSHOES.CO.IL

בשיתוף NEXTSHOES

כדאי להכיר