עבודה בהייטק בגיל 50 פלוס

עבודה בהייטק ובכלל עבודה בתחומי המחשבים נחשבת כעבודה קלה יחסית עבור השכר המוצע, לא צריך לקום מוקדם מדי, לא צריך לסחוב ולהזיז דברים פיזית

freepik

בשיתוף אתר "מובטל"

לא צריך לעבוד בשמש חמה או בלילות קרים, ונוכל למצוא בלוחות דרושים מגוון רחב של תפקידי הייטק שאינם דורשים ידע בתכנות או בפיתוח, בעבודות מסוימות גם לא נדרש ניסיון.

לכן, כשלוקחים את כל המרכיבים הללא, יש דרישה מצד מחפשי עבודה בגילאים מבוגרים יותר להסבה מקצועית ולעבודה בהייטק.

בדרך כלל, הדרישה הבסיסית למרבית התפקידים בהייטק היא שליטה בשפה האנגלית, שפות זרות באופן כללי יהיו יתרון גדול מאוד בעבודה בהייטק, לכן כל אחד ואחת ששולטים בשפה זרה כלשהי יכולים ליהנות מיתרון בהגשת מועמדות למשרה בהייטק.

ההיי טק דוהר קדימה וכך גם הדרישה לעובדים, במאמר הזה נתמקד בתפקידים אליהם כמעט כל אחד ואחת יכולים להגיש מועמדות, גם אם מדובר בתפקיד ראשון בהייטק, גם אם בשלב זה אין ניסיון וגם עבור מי אשר נחשבים למבוגרים יותר (גילאי 40 או 50 פלוס).

ריכזנו מספר תפקידים בהייטק שאינם דורשים ניסיון או גיל, אליהם אפשר להגיש מועמדות גם בגילאי 40 פלוס וגם בגילאי 50 פלוס:

  • בדיקות תוכנה /בדיקות איכות.
  • כתיבת תוכן /כתיבה טכנית /ניהול תוכן.
  • תפקידי שטח /בדיקות /מדידות /צילום.
  • מזכירות ואדמיניסטרציה.
  • קשרי לקוחות /שירות לקוחות /תמיכה טכנית.
  • גיוס עובדים /השמה וכ”א.
  • תחזוקה ואחזקת משרדים.
  • הנהלת חשבונות וכספים.

זו רשימה חלקית של עבודות, תפקידים אשר תומכים את פיתוח המוצרים והתוכנות בהייטק, אליהם ניתן להיכנס גם ללא ניסיון, חלקם בעלי אופי אשר מתאים יותר למבוגרים ולבעלי הסבלנות ודיוק, חלקם תפקידים אשר דרושים לחברות כל הזמן ולא רק בתקופות מסוימות – יש פה אפשרויות עבודה בהייטק למבוגרים.

בשלב הראשוןלמידה, אחרי ההחלטה להסבה מקצועית והתחלת עבודה בהייטק, וכדי להיכנס לעבודה בתפקיד כמו בדיקות תוכנה או הקמת אתרים או תפקידים טכניים אחרים שמוצעים היום, יש צורך לדעת ולהכיר את הדברים. בעולם של היום ניתן ללמוד בצורה עצמאית באמצעות מדריכים שונים וממשקים שונים ברשת, חלקם חינמיים וחלקם בתשלום וכולם מאפשרים להגיע לרמת ידע מספקת על מנת למצוא עבודה בתחום.

בשלב השניתיק עבודות, אחרי שעברה תקופת לימודים מספקת ויש לך את הידע הדרוש לתפקיד מסויים, כדאי אך לא תמיד זה ניתן, לצבור ניסיון או לייצר תיק עבודות (תלוי במקצוע) כדי שתהיה אפשרות להראות משהו למעסיקים. אם מדובר בתחום הקמת אתרים למשל, ניתן להקים אתר או מספר אתרי אינטרנט שיהיו תיק עבודות ראשוני עבור הגשת מועמדות לתפקיד, בתחום זה אין משמעות לגיל וניתן להיות בונה אתרים גם בגיל 50 פלוס – צריך רק את הידע והיכולת.

בשלב השלישישיפור קורות חיים ורשתות חברתיות, כדאי לבצע מספר פעולות שישפרו את הסיכוי שלך להגיע לראיון עבודה ולהתקבל לעבודה בהייטק, צעדים כמו שיפור קורות החיים והתאמת המסמך לתפקיד החדש אליו מבקשים להתקבל, שיפור מיומנויות ראיון עבודה עם דיוק והכוונה לראיון עבודה בהייטק, סימולציות ראיון אשר מתמקדות בחוזקות שלך ובתרומה שלך וביכולות שלך בכניסה לעבודה בהייטק כאשר אחד הדברים שתמיד יהיו נכונים בכל הקשור לעבודה בהייטק הוא להחזיק פרופיל לינקדאין מעודכן וכתוב נכון (מי שיכול להרשות לעצמו, יש בלינקדאין אפשרות לחשבון פרימיום של מחפשי עבודה בעלות של 60 דולר לחודש, זה מספק יתרון על פני שאר מחפשי העבודה ומול המעסיקים).

שלב רביעיחברות ותפקידים, לפני שמגישים מועמדות בפועל, אנחנו מציעים לייצר רשימה של חברות ותפקידים בהם תרצה לעבוד, צריך לבצע מחקר ולראות היכן ניתן לעבוד גיאוגרפית (או שיש אפשרות לעבודה מהבית), היכן נכון לך מקצועית (אפשרויות כניסה לעבודה ואח”כ גם אופק התקדמות ולמידה). רשימה זו יכולה לכלול כתובות אתרים ואנשי מפתח באותם ארגונים וחברות רלוונטיות כמו גם אפשרות למעקב אחר הפניות וללמידה – כלומר, אם קיבלת סירוב, נסה ללמוד מדוע ואם יש אפשרות, שפר את הפניה הבאה שלך לחברה הבאה.

שלב חמישיהגשת מועמדות, הכל מוכן כדי להודיע לחברים שלך, לקולגות, לשכנים ולמשפחה על חיפוש העבודה והמטרות בחיפוש (אם זה עבודה בחברה ספציפית או בתפקיד ספציפי). במקביל לזה אפשר להתחיל להגיש מועמדות לחברות ולתפקידים אליהם כיוונת.

כדאי לקחת לתשומת לב שהדברים לא תמיד הולכים בקצב שאנחנו רוצים, לעיתים זה תהליך שיקח לנו כמה חודשים עד מציאת עבודה, חודשים אותם אפשר לנצל להתקדמות מקצועית נוספת, ליצירת תיק עבודות גדול יותר מרשים יותר ככל שהזמן הזה ינוצל כראוי ולטובת המטרה – מציאת עבודה בהייטק.

אתרמובטלדרושים

אנחנו לוח דרושים המספק שירות משנת 2000 לחברות, למעסיקים ומחפשי עבודה בכל תחום ובכל אזור בארץ. עבודה בהייטק, עבודה מהבית, עבודה לגילאי 40 פלוס, 50 פלוס, עבודה לאמהות וכד’.

באתר תמצאו לוח דרושים פעיל ועדכני המכיל מודעות דרושים שהמעסיקים פרסמו ומנהלים בעצמם.

בשיתוף אתר "מובטל"

כדאי להכיר