הסרת שיער בלייזר לנשים

עור חלק הוא חלומן של נשים רבות.. לא כולנו נולדנו עם הגנים "הנכונים" לעניין זה, ובסופו של דבר גם מצבים שונים בחיים, כגון הריונות או שינויים הורמונליים משפיעים על צמיחת השיער בגוף שלנו

צילום: depositphotos

בשיתוף תוכן שיווקי

ישנן הרבה נשים ששנים רבות של שיטות הסרה אגרסיביות הותירו בהן צלקות, העלו ורידים או גרמו לבעיות שונות. יש כאלו שרצו להסיר שיער פלומתי ממקומות שונים בגוף, אבל עשו את הטעות הנפוצה והתחילו לגלח, מה שגרם לצמיחה של שיער עבה יותר או צפוף יותר באותו אזור.

אבל כל התופעות האלו הן נחלת העבר.. היום, יותר מתמיד, אפשר לצאת חלקה מטיפול הסרת שיער למשך זמן ממושך, ללא חשש לפציעה, ורידים או צמיחה מוגברת של שיער. בטח כבר ניחשת, מדובר בהסרת שיער הלייזר.

מה כ”כ מיוחד בהסרת שיער בלייזר?

נתחיל מאופן הפעולה של טכנולוגיית הלייזר: מכשיר הלייזר פולט קרני לייזר לכיוון העור. הקרניים מתבייתות על השערות וחודרות אל עומק זקיק השערה. הזקיק שספג את הקרינה נהרס, והשערה נושרת מעצמה. את התוצאות ניתן לראות כבר לאחר שניים – שלושה טיפולים: עור חלק למשך זמן ארוך יותר ודילול משמעותי של השיער שצומח – כאשר מספר השערות מופחת מטיפול לטיפול, עד לקבלת עור חלק למשך זמן ארוך מאוד.

למי מבינכן שרגילות להסיר שיער בשיטות הרגילות – שעווה, גילוח או קרם, התוצאות של הטיפול תהיינה מפתיעות מאוד. טווח הזמן שהעור יישאר חלק לאחר סדרת טיפולים משתנה מאישה לאישה, אך הוא ארוך לאין שיעור מטווח הזמן שבו גדל השיער לאחר הסרתו באמצעים אחרים. נשים רבות מספרות על תחושת השחרור והחופש מהמאמצים לאחר השלמת טיפול הסרת שיער בלייזר, יחד עם דימוי גוף חיובי יותר וביטחון עצמי שעולה בסיטואציות חברתיות שונות כמו גם בבילויים ויציאות.

יתרונות הסרת שיער בלייזר

היתרונות הם רבים, נמנה כאן את העיקריים שבהם:

תוצאות ארוכות טווח

כמה זמן “חלק” נותן לך סכין? לרוב הנשים הצמיחה חוזרת כעבור יום או יומיים. שעווה – שבועיים או שלושה. לפעמים גם חודש. כל הפתרונות המוכרים מהווים אולי עזרה ראשונה במקרה של צורך מיידי או כהתעסקות שבשגרה, אבל בסופו של דבר, מי שמעוניינת בהסרת שיער עם תוצאות לטווח ארוך מאוד – טכנולוגיית הלייזר היא הפתרון היחיד. התוצאות אמנם משתנות מאחת לשנייה, אך דילול צמיחת השיער נראית באופן משמעותי כבר בתחילת הטיפול, ולאחר סדרה של טיפולים אפקטיביים לרוב מתקבל עור חלק למשך זמן ארוך מאוד.

חיסכון בזמן במאמצים  

סכין, קרם, שעווה, מכשיר למריטת שיער ועוד.. אפשר להבין את הסיבה שבגללה הסרת שיער הפכה לאחת המשימות המאולצות בקרב נשים רבות. ההשקעה דורשת לרוב זמן לא מועט של התעסקויות לפני יציאה לים, לדייט או לכל בילוי שהוא. כשמדובר בשעווה, לרוב יש צורך בזמן ארוך יותר. מה לא היית עושה בשביל לוותר על הצורך להתעסק בזה שוב ושוב? הסרת שיער בלייזר פותרת את הבעיה מהשורש (תרתי משמע!) ומאפשרת לך ליהנות מעוד זמן שהתפנה לפני היציאה – אולי תקדישי אותו לעצמך?

חיסכון בכסף 

טיפול הסרת שיער בלייזר נעשה במכשירים מתקדמים ובידי אנשי צוות מקצועיים ומוסמכים בתחומם. הטיפול כולל סדרת מפגשים שבהם נעשית הקרנת הלייזר במכשיר באזורים שנבחרו, ועלויותיו של הטיפול גבוהות יחסית. למרות זאת, התוצאות שניתן להפיק מהטיפול הופכות אותו, בטווח הארוך, לזול הרבה יותר מרכישות חוזרות ונשנות של סכיני גילוח, שעווה או רצועות שעווה, קרמים ומשחות ועוד שיטות ואביזרים שונים.

פחות כאב, חבלות או כוויות

אין כמעט מישהי שלא חוותה כוויה, חתך, שטף דם, ורידים שהתבלטו או חבלה כלשהי כתוצאה מהסרת שיער בשיטות הישנות. טכנולוגיית הלייזר החדשנית מציעה טיפולים כמעט נטולי כאב (ויש שיגידו – נטולי כאב לחלוטין), יחד עם מינימום סיכונים לכוויה או לחבלה כלשהי כתוצאה מהטיפול. עם התפתחות הטכנולוגיה יצאו לענף הסרת השיער עוד ועוד מכשירי לייזר חדישים שמאפשרים טיפול אפקטיבי במינימום כאב יחד עם אפשרויות להגיע לאזורים קשים וטיפולים גם בצבעי שיער וגוף מגוונים יותר. מכשיר הלייזר החדיש מבית Alma, שנמצא במכוני הלייזר המובחרים, מאפשר הסרת שיער בטכנולוגיית ה- SHR שפועלת באורכי גל משתנים של לייזר. בזכות הטכנולוגיה ניתן לטפל במכשיר באזורי גוף שונים ובסוגי שיער שונים על חלקי הגוף ובנוסף, מאפשר למגוון רחב יותר של אוכלוסייה ליהנות מיתרונות המכשיר ללא חשש מכוויות, כגון נשים בעלות שיער בהיר יותר או עור כהה יותר.

התחום שממשיך לגדול

ההתפתחויות האחרונות בתחום הלייזר מגלות שאין סוף לפוטנציאל הפיתוח של הטכנולוגיה הזו. אם בעבר נשים רבות בעלות גוון שיער גוף בהיר נאלצו להדיר את רגליהן ממכוני הלייזר לאחר ששמעו שוב ושוב ש”הטיפול בלייזר לא יעיל על צבע שיער בהיר”, הרי שכיום טווח גווני השיער שבהם ניתן להסיר שיער בלייזר התרחב באופן משמעותי ניכר. גם גווני העור השחומים יותר, שבעבר נחשבו “בעייתיים” להסרת שיער, מקבלים אפשרות חדשה עם ההתפתחות הטכנולוגית בתחום הלייזר.

באמצעות מכשיר הסופרנו טיטניום מבית Alma, לדוגמא, ניתן להסיר שיער באופן בטוח ללא חשש מכוויות גם בגווני עור כהים או בגוון עור שזוף. בנוסף, צבעי שיער בהירים יותר (אך לא מאוד) לרוב כבר אינם מהווים בעיה בטיפול בלייזר.

גם אזורי הסרת השיער הפכו לנגישים יותר בזכות התפתחות התחום: מכשירים בעלי תוספת כמו Facial Tip המגיעים לאזורי שיער שנחשבים מורכבים להגעה, כגון נחירי האף או אוזניים, נמצאים בשימוש במכוני הלייזר המתקדמים ומעניקים מגוון רחב יותר של אזורי גוף המיועדים להסרה.

ומה לגביי כאב?

גם בנושא זה נעשתה קפיצת גדילה משמעותית בתחום, ומכשירים רבים הפועלים בטכנולוגיית ה- SHR מאפשרים הסרת שיער במינימום כאב: בשיטה זו משגר המכשיר פולסים חלשים יותר אך ברצף מהיר יותר לשנייה, כך שמתקבל אותו האפקט- רק בפחות כאב. המכשירים מצויידים בנוסף במערכת קירור פנימית המסייעת בהפחתת הכאב ובמתן הרגשה נוחה יותר על פני העור.

עדיין מתלבטת?

לכל שאלה שעולה לך תוכלי לקבוע פגישה במכון לייזר מתקדם, לקבלת ייעוץ ראשוני והיכרות עם הצוות המטפל והמכשירים השונים. נשים רבות כבר עשו את השינוי המיוחל ומספרות שהצעד היווה את קפיצת המדרגה הטובה ביותר באיכות חייהן. בהצלחה!

בחסות אתר משרות –פרסום משרות דרושים חינם

בשיתוף תוכן שיווקי

כדאי להכיר