6 טיפים שישדרגו לכם את עיצוב הבית

עיצוב הבית הוא ללא ספק דבר חשוב ביותר. תהליך העיצוב ישפיע על הנראות של הבית, על האווירה בו, על האופן שבו תרגישו בו. כל אדם רוצה לעצב את ביתו בצורה ייחודית, אשר תאפשר לו להרגיש בו הכי בבית. ישנם לא מעט טיפים אשר כדאי ליישם בכדי שביתכם יראה הכי טוב בסופו של תהליך עיצוב וכן, בכדי שהוא יעניק לכם ההרגשה הטובה ביותר

Vecislavas Popa באתר PEXELS

בשיתוף ברומו עיצובים

אחד הטיפים הגדולים ביותר שכדאי לשים עליהם דגש הוא בחירת חומרי גלם ולא משנה אם מדובר על חומרי הגלם של הפריטים הדקורטיביים, של ריהוט גן או של ריהוט פנים. ככל שחומרי הגלם מיוחדים יותר, כך הריהוט יהיה ייחודי מבחינת המראה והתכונות שלו וכך הבית שלכם כולו יהיה המקום האידיאלי למגורים עבורכם מכל בחינה.

6 הטיפים הטובים ביותר לעיצוב הבית

  1. טיפ ראשון הוא חומרי גלם. כאמור, כאשר בוחרים ריהוט פנים, אלמנטים דקורטיביים וכן ריהוט גן, אשר עשוי מחומרי גלם בעלי מאפיינים ייחודיים, העיצוב של הבית יהיה לא פחות ממושלם. הנה כמה חומרי גלם שכדאי מאוד שתכירו לפני שאתם מתחילים בתהליך עיצוב ביתכם:

אז קודם כל העץ, העץ הוא מרכיב חשוב בסגנון בית סקנדינבי שהמטרה שלו היא להכניס חמימות לכל חלל. אך בשנים האחרונות, חומרי גלם פופולאריים ביותר שהצטרפו לעץ הם: במבוק וראטן.

מדובר על חומרי גלם שמצד אחד נחשבים לנגישים ולא יקרים, אך מצד שני ניתן לשלב אותם זה עם זה באופן הרמוני וכל רהיט או פריט דקורטיבי אשר עשוי מהם יהיה מרשים ביותר מבחינת המראה והאווירה שהוא יוצר. לפני שאתם בוחרים פריטים סטנדרטיים לביתכם העשויים מחומרי גלם שגרתיים, כדאי שתגיעו למקום שבו מוצעים מגוון פריטים לעיצוב הבית העשויים מראטן ובמבוק, תתרשמו מההיצע ובסופו של דבר, גם תבחרו את מה שהכי ונכון לעיצוב ביתכם הפרטי.

  1. בחירת ריהוט פנים- טיפ חשוב ביותר אשר משפיע על עיצוב הבית הוא כמובן ריהוט פנים. הריהוט הפנימי בבית חייב להיבחר בקפידה בהתאם לצבעים השולטים בחלל, בהתאם לאווירה שרוצים ליצור בבית, בהתאם לסגנון העיצוב ועוד. אם אתם רוצים להכניס חמימות ביתית לחללי הבית השונים, אתם יכולים לבחור בריהוט אשר עשוי מבמבוק וראטן כגון: שולחנות צד, מיטת אפיריון, שולחן אוכל ועוד. הריהוט שעשוי מחומרי הגלם הללו יוצר הרמוניה בין אדם לסביבה, העיצובים לרוב יהיו קלאסיים וחומרי הגלם הללו יאפשרו לכם לשמור על הריהוט הנבחר לאורך שנים רבות שכן, המאפיינים של חומרי הגלם הללו הם עמידות ואיכות.
  2. בחירת אלמנטים דקורטיביים- אין ספק שמה שמשפיע רבות על הנראות של כל חלל בביתכם הוא האלמנטים הדקורטיביים השונים שאתם בוחרים לשלב. בין האלמנטים הדקורטיביים הללו ניתן למצוא: כלי בית מעוצבים ומיוחדים, מראות שניתן לשלב בכל חלל וגם במסדרונות של הבית או בכניסה לבית, מדפים העשויים בקבוק או ראטן ומוסיפים לא מעט יופי וחמימות וכמובן, בחירת תאורה מתאימה לחלל. תאורה חמה, גופי תאורה דקורטיביים ועוד.
  3. עיצוב גינה- חלק חשוב ביותר בעיצוב הבית הוא עיצוב הגינה שלכם. הגינה חייבת להיות המרחב הנוח ביותר עבור כל בני המשפחה וכמובן, המקום האידיאלי לאירוח. לכן, כאשר אתם מעצבים את הגינה שלכם, עליכם להתחשב בבחירת צמחייה מתאימה בהתאם לצרכים העומדים על הפרק וכמובן, בבחירת ריהוט גן איכותי. הטרנד החם ביותר כיום הנוגע לריהוט גן הוא רהיטים שעשויים מראטן ובמבוק. מדובר על חומרי גלם מיוחדים שמציעים שילוב בין הישן לחדש, מעניקים מראה רענן לעיצוב הגינה וכמובן, עמידים ביותר בפני טמפרטורות חוץ, כך שהם מהווים את הבחירה הטובה ביותר לכל גינה. הבחירה בריהוט גינה העשוי מחומרי הגלם הללו, הוא הדבר הטוב ביותר עבורכם.
  4. אחד הטיפים החשובים הוא לרכוש ריהוט פנים וכן ריהוט גן וכמובן גם אלמנטים דקורטיביים שונים לבית רק מחברה שאצלה ניתן למצוא איכות ודקורטיביות. אצל ברומו עיצובים, חברה יבואנית לריהוט ואקססוריז לעיצוב הבית והגינה, תמצאו את כל הפריטים לעיצוב הבית הטובים ביותר. מדובר על פריטים ייחודיים, בעלי שיק אירופאי, המשלבים בין אומנות עתיקה, עיצוב מודרני ועץ הטיק שהוא בעל מרקם ייחודי. השימוש בעץ בלבד על סוגיו השונים, בין אם עץ מלא ובין אם עץ ישן, מעניק לכל רהיט מראה שלא ניתן לקבל כאשר משתמשים בפורניר או בתחליפי עץ שונים.
  5. טיפ אחרון וחשוב הוא להגדיר תקציב מראש לעיצוב הבית. אז נכון שהמטרה היא לעצב את הבית בצורה מיוחדת, אך חשוב לבחור את כל הפריטים הרלוונטיים לכם במסגרת תקציב אשר תגדירו מראש.
האמור בכתבה זו כולל תוכן ומידע מסחרי / שיווקי באחריות המפרסם ומערכת ישראל היום אינה אחראית למהימנותו

 

בשיתוף ברומו עיצובים

כדאי להכיר