הרופאים לא נתנו לו סיכוי לחיות אך אומרי לא ויתר

הסיפור הבלתי נתפס של אומרי אלמקייס הוא מסוג הסיפורים שקשה להאמין גם לאחר מספר פעמים , תאונת דרכים , שיקום ארוך , חוסר יכולת למצוא עבודה ולהשתכר בכבוד , ועד הרגע שהכל השתנה

(קרדיט: עצמאי , יחסי ציבור DY DIGITAL)

בשיתוף אומרי אלמקיאס

אומרי אלמקיאס נולד כילד רגיל , אך מהר מאוד מציאותו השתנתה לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים בהיותו בן 3 בלבד , לבית החולים סורוקה בבאר שבע הוא הגיע מחוסר הכרה ורופאי המחלקה לא נתנו לו סיכוי לחיות , בהחלטה גורלית הוריו התעקשו והיו מלאים באמונה שאומרי יצליח להתעורר מהקומה – החלטה שהצילה את חייו .

לאחר שצלח את האתגר הקשה מנשוא הגיע אתגר חדש ואף מסובך יותר – ההתאוששות והיציאה אל העולם הגדול , טיפולי פיזיותרפיה מספר רב של פעמים בשבוע , נידוי חברתי על ידי בני נוער והוריהם וקושי חברתי , כל אלו היוו לאומרי קושי בלתי נתפס .

את לימודיו ביצע בבית הספר און בתל אביב ואחווה ברמת גן , בתי ספר לחינוך מיוחד ובהם הצליח לסיים 12 שנות לימוד ולאחריהן 3 שנות לימוד נוספות בהצלחה מרובה בבית הספר אחווה .

כאשר הגיע לחפש עבודה בשירות הלאומי , הדלת נטרקה לאומרי בפניו אך אומרי לא ויתר וקיבל שיחת טלפון מהעירייה ובה הוזמן לראיון עבודה אצל אוסנת סטוצ’ינר .

אוסנת פינתה את עמדתה לאומרי וסמכה עליו במענה טלפוני במשרדה , באותה תקופה אף נפתח הפרויקט “ארוחות על גלגלים” – פרויקט מיוחד עבור בעלי קלנועיות שעוברים בין בתי הספר , אוספים את האוכל מהצהרונים ומעבירים אותו למשפחות נזקקות , פרויקט שממשיך גם בימים אלו .

הפרויקט הבא שבו לקח חלק היה “קבוצת הכדורגל של אומרי”  , הגשמת חלום גדול של אומרי לאמן קבוצת כדורגל , כל שישי במשך שעתיים היו נפגשים שחקני הקבוצה לשחק בפארק עתידים ואומרי תפקד כשוער ומאמן הקבוצה , במשחק שנערך נגד הקבוצה הבוגרת של הפועל תל אביב , קבוצתו של אומרי גברה 2:0 ותחושת הסיפוק של אומרי הייתה אדירה , ” פעם ראשונה בחיי שהרגשתי מועיל” מספר אומרי .

המפגש עם אוסנת הוא מפגש משנה חיים עבור אומרי , קשריו החברתיים השתפרו והפרויקטים בהם לוקח חלק מתרבים משנה לשנה , הפרויקט המרכזי שפעיל עד היום הוא ” כותבים שירים עם אומרי” – פעם בשבוע בימי שני נפגש אומרי עם 5 בני נוער ומסייע להם בכתיבת השירים .

נכון לכתיבת שורות אלו ישנם 4 שירים , כאשר בחלקם נעזר אומרי בהלחנה וההפקה של היוצרת המוכשרת והמוערכת דנה מלכה , אחד השירים אף נמכר לזמרת נהדרת בתחילת דרכה .

קרדיט : עצמאי , יחסי ציבור DY DIGITAL)

.

בין השירים שבהם לקח חלק אומרי : מור שואף – נשבעת אני לך , נתי כנפו – מנסה , גילי ארגוב – ניצול רגשות ועוד .

סיפורו של אומרי הוא דוגמא נהדרת לאמונה והשקעה , לא סתם נאמר המשפט ” אין דבר העומד בפני הרצון , מלבד הרצון עצמו ” , אומרי רוצה וחולם , ולבסוף גם משיג .

דוגמא ומופת , ולנו נותר לאחל הצלחה רבה , נראה כי הדרך להצלחה זו כבר סלולה .

האמור בכתבה זו כולל תוכן ומידע מסחרי / שיווקי באחריות המפרסם ומערכת ישראל היום אינה אחראית למהימנותו

 

בשיתוף אומרי אלמקיאס

כדאי להכיר