דניאל פריזנט (צילום: סלי בן ארי)

דניאל פריזנט ייעוץ והשמה: הצעד הראשון לקריירה מבטיחה בענף הרכב מתחיל כאן

בימים של חוסר ודאות כלכלית וכותרות על גל פיטורים בהייטק שצובר תאוצה, ישנו תחום אחד בישראל שממשיך לעמוד יציב – ענף הרכב. עד כדי כך שהביקוש הגדול של נשים וגברים להשתלב בתוכו גובר על ההיצע. דניאל פריזנט ייעוץ והשמה פותח לרבים מהמתמודדים את הדלת לקריירה מכניסה ויציבה

בשיתוף דניאל פריזנט ייעוץ והשמה

בכל שנה עולים על כבישי ישראל בין 250 ל- 300 אלף רכבים חדשים, ועל פי רישומים אחרונים כיום בארץ יש כ- 3,627,297 מכוניות פעילות.

כאשר לוקחים בחשבון את נתון מכירות הרכבים, את ענייני התחזוקה השוטפת של כל המכוניות, את הצורך לרכוש ביטוחים, למצוא מקורות מימון וכמובן הנתח שהרכבים החשמליים החלו לנגוס משוק המכוניות של מנועי דיזל ובנזין, אין פלא כי ענף הרכב המקומי מגלגל מחזור כספי של כ-30 מיליארד שקל בשנה.

זאת הסיבה שעוד ועוד יצרנים נכנסים לתחום בכל שנה. הם מביאים עימם טכנולוגיות פורצות דרך ועיצובים חדשניים שהופכים את חוויית הנהיגה לאטרקטיבית במיוחד.

דניאל פריזנט ייעוץ והשמה: מוצא עבורכם את התפקיד החלומי בתעשיית הרכב

התוצאה של כל אלה ביחד מציבים את ענף הרכב כיציב ביותר בכלכלה הישראלית. יחד עם זאת נכון להיום ההיצע גובר על הביקוש. רבים ממי שמבקשים להיכנס אל הענף הפורח והמשגשג מוצאים את עצמם מאוכזבים לאחר שלא הצליחו להתקבל לאחת מהחברות הפעילות בתחום ולקבל את המשרה בה חשקו.

מאוכזבים? תלוי את מי שואלים. בשנה האחרונה עשרות אנשים הצליחו להתברג במגוון רחב של תפקידים בענף הרכב בזכותו של דניאל פריזנט, הבעלים של סוכנות ייעוץ והשמה המתמחה בעולם הרכב המקומי.

עמוס.כ תושב אור עקיבא שנעזר בשירותיו של פריזנט מספר: “פניתי אל דניאל פריזנט בעקבות המלצה של אנשים שעובדים בענף הרכב. ביקשתי למצוא משרה מאוד ספציפית בחברה גדולה שם אוכל לצמוח, להתפתח ולהביא לידי ביטוי את היכולות שלי. כיוון שלא היה מדובר בעוד משרה רגילה, התהליך כולו היה ארוך יחסית ומאוד אינטנסיבי. לרגעים כמעט ונשברתי, אבל בזכות הליווי האישי והצמוד של דניאל שכלל שיחות נפש של ממש, לבסוף קיבלתי בדיוק את התפקיד שכיוונתי אליו. לא הייתי מצליח להשיג זאת בלי עבודת השטח שדניאל ביצע. הוא סלל עבורי את הדרך עד לחתימת החוזה, ונלחם על התנאים שאקבל כאילו היתה זו המשרה שלו”.

דניאל פריזנט, בן 37, הוא בעל תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בשיווק. את עולם הרכב הוא חי ונושם כבר למעלה מ- 15 שנים בהן עבר לא מעט הכשרות מיוחדות בחו”ל. במשך השנים מילא תפקידים שונים בחברות הרכב המובילות בארץ, בין היתר כמנהל חטיבה וכסמנכ”ל.

לפני כשנה הוא יצא לדרך עצמאית במטרה לקשר בצורה יעילה וחכמה בין דרישות הארגונים לבין המועמדים השונים. “במהלך הקריירה שלי יצא לי להיתקל בכל סוגי התפקידים שיש בתעשייה, ולנהל באופן מטריציוני מחלקות רבות. בתחום הטכני, שירות ותמיכה, חלפים, שיווק ומכירות וגם גיוס עובדים. בחרתי להביא לידי ביטוי את הניסיון שצברתי כדי לעזור לשני הצדדים. מצד אחד חברות וארגונים צומחים בתחום המבקשים לגייס את העובדים הטובים והמתאימים להם ביותר, לבין המועמדים לתפקידים השונים”, דניאל פריזנט הסביר.

יח”צ

.

גם הייטקיסטים לוטשים עיניים אל ענף הרכב

בניגוד לחברות השמה רגילות ולמי שבאים מעולמות משאבי אנוש, דניאל פריזנט מגיע ישירות מתוך תעשיית הרכב. ההיכרות שלו עם הצרכים השונים ועם דמויות מפתח בעולם הזה, מסייעת לו להעביר את המסר הדרוש וליצור התאמה מדויקת בין המועמד לתפקיד ולארגון. “אל ענף הרכב היום מגיעים אנשים מתחומים שונים שעד לא מזמן נחשבו להכי אטרקטיביים בשוק. אני מדבר על מקצועות ההייטק, פיננסים ונדל”ן. מדובר בשינוי סנסציוני. כיוון שהתחומים הללו לא מספקים את היציבות שרבים מחפשים בחיים, הם הבינו כי ענף הרכב הוא סוג של עוגן אחר לגמרי. בגלל שלרובם אין נגיעה לענף הרכב הם צריכים יד מכוונת שיכולה להתאים בין הצרכים והדרישות השונות. אני שמח וגאה כי חלק ממי שעזרתי להם להיכנס לתחום כבר ממלאים תפקידים ניהוליים”.

“לא בונים עסק, בונים אנשים והם בונים את העסק”

זיג זיגלר היה סופר, איש מכירות ונואם אמריקאי שעסק בנאומי מוטיבציה. מבחינת דניאל פריזנט אמירה אחת של זיגלר מבטאת בצורה מושלמת את מה שהוא מאמין בו גם כן – “לא בונים עסק, בונים אנשים והם בונים את העסק”.

“לאורך השנים ובכל מקום בו מילאתי שורה של תפקידים ניהוליים, יכולתי לראות ולחוש מקרוב עד כמה הון אנושי איכותי מהווה שובר שוויון של ממש, ובונה יתרון תחרותי מול המתחרים השונים. אם פעם היה נהוג לחשוב כי ענף הרכב הוא ענף אפור ואין צורך להשקיע בו מבחינת איכות של כוח אדם, מספיק לראות את הנתון שמספר כי אחת מכל 10 מכוניות שעלו בשנה שעברה על הכביש היתה מכונית חשמלית, והצפי הוא כי תוך שנתיים בארץ יהיו 215 אלף רכבים חשמליים. מדובר במהפכה לכל דבר והיא דורשת את האנשים הטובים והמבריקים ביותר במשק. התפקיד שלי הוא להיות החלק המחבר בין הדרישה לאיכות”, דניאל פריזנט סיכם את הדברים.

דניאל פריזנט ייעוץ והשמה: יצירת קשר

קיבלתם החלטה לבנות או להחליף קריירה ומעוניינים להתברג בתפקידי מפתח בענף הרכב הפורח? קיבלתם החלטה נכונה. הדרך בין השאיפה לבין המציאות יכולה להיות קשה ומסורבלת במידה ותקפצו למים העמוקים בלי שום ייעוץ והכוונה. דניאל פריזנט משמש כדמות מפתח בתחום, ובעזרת כלים יצירתיים והבנה מעשית כיצד הכוחות בשוק זה פועלים, הוא בנה גשר שדרכו כבר עברו עשרות רבות של עובדים שהתאקלמו בהצלחה בענף.

לפרטים נוספים, חייגו: 050-656-6676

שלחו הודעת וואטסאפ

אתר

פייסבוק

בשיתוף דניאל פריזנט ייעוץ והשמה