הספר היקר עושה מהפיכה: מספרת שופוני שמה את הטיפוח הגברי על המפה

בלב רחוב פרישמן בתל אביב נמצאת מספרת גברים ייחודית שמחזירה עטרה ליושנה: מספרת שופוני. מי שתויגה כמספרה היקרה ביותר בארץ, והרימה כמה גבות על הדרך, הרוויחה את הבאז והמוניטין שלה בצדק

מספרת שופוני צילום יח"צ

בשיתוף מספרת שופוני

במספרה הקטע של התספורת הוא רק חלק מהעניין: הצוות המקצועי במקום נותן ללקוחות חוויה מיוחדת בכל ביקור מחדש, ועם כל אוושת מספריים. עם מחיר תספורת התחלתי של 250 ₪, וקהל לקוחות שהולך וגדל, יש ללקוחות שמגיעים ל”ספר היקר” רק מסקנה אחת: הביקורים שווים כל שקל.

תספורת הגברים היקרה בארץ: העבר עושה קאמבק

אלה שקובעים תור לשופוני יודעים שהם מזמינים תור לחוויה, ולא רק לתספורת. הצוות של שופוני הופך כל ביקור של הלקוחות לחוויה בלתי נשכחת שכוללת את הפינוקים שכל גבר צריך מדי פעם. בשופוני אפשר ליהנות מתספורת מקצועית ומדויקת בהתאם לתווים של הלקוח, ומפינוקים אחרים שלא רואים בהרבה מקומות.

מספרת שופוני מספקת ללקוחות שירותים נלווים לטיפוח הזקן ועור הפנים. כל מי שעבר גילוח בסכין בחו”ל יודע שמדובר בחוויה קלאסית ומפנקת במיוחד, ובשופוני עושים קאמבק מודרני לטרנד מהעבר. הגילוח עוזר לטפח את עור הפנים והזקן, ומספק תוצאות מדויקות ואסתטיות. בין גילוח ותספורת האורחים במקום נהנים מהאווירה של תל אביב הקלאסית, שמקבלת חיים חדשים במספרה בניצוחו של שניר אנקרי.

צילום יח”צ

.

השמות הגדולים בעולם במקום אחד

חוץ מתווית המחיר הגבוהה והמשתלמת של תספורות בשופוני, במספרה עברו גם כמה מהשמות הגדולים בעולם בתחום הטיפוח הגברי: ג’וש למוניקה, המייסד של menspiresalon, ואחד מהשמות הנודעים בעולם הטיפוח, ביקר במספרה התל אביבית והביא את הטאץ’ האירופאי הנודע שלו לחממה הישראלית.

בשופוני עובדים ספרים מקצועיים שעברו הכשרות באקדמיות המובילות בעולם. מייסד המספרה, שניר אנקרי, הוא בוגר של אקדמיות טיפוח באמריקה ולונדון, והשילוב של ההכשרה שלו וההיכרות עם הקהל הישראלי הביאו אותו לפתוח מספרה שהספיקה להפוך למוסד נודע.

מכשירים את דור הספרים הבא של ישראל

לאט לאט ובשקט של ימי הקורונה קמה מספרת שופוני, שצברה לה קהל מעריצים מודרני בטיק טוק וברשתות חברתיות אחרות. חוץ מהשירות המיוחד במקום, המספרה מפעילה אקדמיה מקצועית שמכשירה את הדור הבא של ספרים מודרניים עם טוויסט קלאסי.

לאלה שרוצים לעסוק בתחום המבוקש יש מקום שבו אפשר ללמוד את עקרונות הספרות וגם קורסים מתקדמים לספרים מנוסים; מהדלתות של אקדמיית שופוני יוצאים עם תעודה והכשרה מעשית היישר לשוק העבודה, ככה שאם אתם מחפשים מקום שבו תלמדו מקצוע פרקטי, מספק ומכניס – זה המקום עבורכם.

האקדמיה מספקת לתלמידים שלה הכשרה מעשית במקום, וקורס ספרות יסודי שהוא הארוך ביותר בארץ. ההכשרה היא היחידה מסוגה בישראל, ושופוני הם היחידים שנותנים לתלמידים שלהם לעבור מכיתת הלימודים לרצפת המספרה, ומשם לכל אפיק מקצועי שירצו.

הצלחה ייחודית בעידן המודרני

דור הטיק טוק נחשף היום לטרנדים חדשים וגם ישנים שעושים קאמבק מבורך. אחרי ההשקה של שופוני בימי הקורונה, המספרה הייחודית התחילה לצבור תאוצה ומשכה את עינו של קהל צעיר באפליקציה השיתופית, ומשם השאר הוא היסטוריה. הניסיון, המקצועיות חסרת הפשרות והשירות הייחודי של שופוני הפכו את המספרה למקום בילוי עבור לקוחות צעירים ומבוגרים כאחד שכבר לא מסתפקים בתספורת קצרה ומהירה.

בשופוני כל לקוח עומד בפניי עצמו, ומקבל טיפול מפנק שמזכיר יותר טיפול פנים בספא, מאשר ביקור במספרה השכונתית. בשופוני כל שערה מקבלת את תשומת הלב שמגיעה לה, ועם הקאמבק של זקנים ארוכים, זה בהחלט מבורך. מלבד טיפוח שיער הראש, בשופוני דואגים גם לזקן, עם ליין מוצרים בפיתוח בלעדי.

כמו שאפשר לראות ברשתות החברתיות שלה המספרה, הטיפוח המדוקדק והמותאם אישית עושה פלאים לשיער הראש והגוף. בשופוני דואגים לכל לקוח, ועוזרים בטיפוח השיער בצורה מיטבית.

צילום יח”צ

.

אחת אפשר ליהנות ממגוון ממוצרי טיפוח לשיער איכותיים במיוחד, שמפו לזקן בכמות שמחזיקה מעמד לאורך זמן, ולהמשיך את שגרת הטיפוח גם בבית.

המחירים נוחים במיוחד לעומת מוצרי טיפוח לגבר אחרים, והפיתוח המקומי, לצד הייצור וכמות המוצר בכל בקבוק, אפשרו לספק לקהל הגברים בישראל מוצרי טיפוח שעובדים במחירים מוזלים. המוצרים הייחודיים זמינים למשלוחים בכל רחבי הארץ וגם העולם, ככה שתמיד יכול להיות לכם בקבוק בבית ובכל אזור אחר בעולם.

צילום יח”צ

.

עושים מהפיכה בעולם הטיפוח הגברי

תל אביב היא חממה שבה טרנדים נוצרים וגם נופלים, אבל שופוני היא הרבה יותר מטרנד. מדי יום מגיעים למספרה לקוחות מרחבי תל אביב והארץ שמחפשים את החוויה הבלעדית שהמספרה מספקת. השמועה על שופוני עשתה כנפיים גם בחוגים מקצועיים, והיום שניר אנקרי והצוות שלו נותנים שירות גם בסטים של תוכניות טלוויזיה וסדרות נודעות. כמו שזה נראה, מדובר רק בהתחלה, ולא נתפלא אם שופוני תפתח שלוחות בתל אביב ואזורים נוספים.

עולם הטיפוח הגברי גדל בצורה חסרת תקדים בשנים האחרונות, וישראל הצטרפה לטרנד המבורך. עם מספר הולך וגדל של גברים שמחפשים מענה לצורכי הטיפוח שלהם, מספרת שופוני נפתחה בדיוק בזמן. במוסד התל אביבי כל הלקוחות נכנסים לחוויה יחידה במינה, ונהנים מסשן של טיפוח שיער וזקן שאי אפשר לשכוח. עם מחיר התחלתי לתספורת של 250 ₪, מייסד המקום, שניר אנקרי, הרוויח את הכינוי “הספר היקר” בצדק. אבל כמו שיגיד לכם כל לקוח: הביקורים שווים כל שקל, והתוצאות מדברות בעד עצמן. כל ביקור בשופוני הוא חוויה שלמה בפני עצמה, וגברים יכולים ליהנות ממקום בילוי מודרני עם טוויסט קלאסי.

בשיתוף מספרת שופוני

כדאי להכיר