המרדף של הכלות בישראל אחר שלומי בסו מדוקו צלמים

שלומי בסו הוא אחד הצלמים הנחשקים ביותר מצד הכלות בישראל, וחלקן מוכנות לשלם כל סכום על מנת שהוא יהיה זה שילווה אותן במהלך היום המאושר בחייהן. כיצד הוא עושה זאת? את זה ביקשנו לגלות

דוקו צלמים

בשיתוף דוקו צלמים

על פי הערכות ענף החתונות בישראל מגלגל בכל שנה למעלה מ- 15 מיליארד שקלים, כאשר בממוצע כ- 50 אלף זוגות מתכנסים באולם או גן אירועים לצד מאות אורחים, נשבעים אמונים האחד לשנייה ועושים את הצעד הראשון בדרך להקמה של עוד משפחה.

כל כלה יודעת כי על מנת שהחתונה שלה תהיה בלתי נשכחת, עוד לפני שבוחרת באיזה אולם האירוע ייערך, היא צריכה לשריין מספר אנשי מקצוע שונים כמה שיותר מהר. בראש ובראשונה מדובר במי שמתלווה אליה החל משעות הבוקר של יום החתונה, ולעיתים אף מספר ימים קודם לכן. כמובן, מדובר בצלם של האירוע.

כיום ניתן למצוא בישראל מאות צלמי חתונות שונים, אולם למדנו כי ישנו שם אחד שבולט מעל כולם בתחום – שלומי בסו, הבעלים של “דוקו צלמים“.

רצינו לברר מה גורם לכלות בישראל לבקש את שירותיו של שלומי בכל מחיר, גם אם זה אומר לשבור קופות חיסכון, לריב עם הבעל העתידי ואף לשנות את מועד החתונה, והעיקר ששלומי בסו יהיה הצלם שיפקד על כל האירוע. החל משעות הבוקר המוקדמות כאשר הכלה מתחילה להתאפר, ועד שהאורח האחרון עוזב את רחבת הריקודים בשעת לילה מאוחרת.

שיחות שערכנו עם אנשי מקצוע ידועים בתחום האופנה, איפור ועיצוב שיער לכלות, לא השאירו מקום לספק בכל הנוגע לייחודיות הגדולה של שלומי. זו באה לידי ביטוי בין היתר ביכולת הפנומנלית שלו להוציא תמונות מרהיבות במיוחד, הרבה יותר מעוד צלם חתונות סטנדרטי.

בזכות צ’ארם שאי אפשר שלא להתאהב בו, סבלנות אין קץ ויחס חם ולבבי שהוא מעניק לכל אחת בנפרד, שלומי בסו מצליח לגרום לכלות להתנהג בשיא הטבעיות ולהיפתח מולו בנינוחות, כאילו אין שום דבר אחר בעולם מלבד שניהם ועדשה אחת. כך ובדומה לצלמי האופנה של הדוגמניות המובילות בעולם, שלומי בסו מצליח להוציא מכל כלה את המיטב, וגם אם יש צורך לערוך תמונות ולהעלים פגמים מסוימים, יש ביכולתו לעשות זאת על הצד הטוב ביותר.

על מנת ללמוד יותר על החוויה הקוסמית מצד הכלות של שלומי, בחרנו לשוחח עם כמה מהן, כך שנוכל לשמוע ממקור ראשון על הגישה הייחודית שלו, על הזוויות יוצאות הדופן שמאפיינות את הצילומים והתמונות שלו, ועל החוויה האישית ביום שיכול להיות מאוד מלחיץ, לולא הביטחון ששלומי בסו מעניק.

שיר בראל מתל אביב פירגנה: “הליווי אונליין של שלומי בסו בוואטסאפ לגבי מה ללבוש בצילומי הטראש עשה את הכל. גם בזכות זה סגרנו אותו בלי פגישה. שיחת הטלפון מולו הספיקה לי”.

מירית משה מבני ברק סיפרה: “חוויה מטורפת, שלומי בסו מביא איתו ארגז של ביטחון, כך שלמרות חוסר הניסיון שלי מול מצלמה, יצאתי כמו דוגמנית מנוסה. לכן אני אומר שכל כלה צריכה את שלומי בסו בחיים שלה”.

דוקו צלמים

ירין סבג מאשקלון החמיאה: “שלומי בסו מייעץ לי גם בכל הנוגע לאיפור וסטיילינג, הוא פשוט מולטי טאלנט. תמיד זמין בשבילי עבור כל שאלה, וכל תמונה שלו יוצאת כמו מקטלוג, לכן אני קוראת לו “שלומי פאשן”.

דוקו צלמים

הצצה אל עמוד האינסטגרם של שלומי בסו חידד עוד יותר את העובדה שהוא צלם נערץ על ידי מאות נשים בישראל. בין היתר עדן מלכה כתבה שם המלצה: “העזרה בבחירת סטיילינג בתור צלם אופנה זה מה ששינה את הכל. האמנות אצל שלומי היא ברירת מחדל, וזה השוני מאחרים. הידיעה כי מדובר בצלם אופנה תרמה לי לביטחון, וכמובן לתוצאה”.

שלי אסולין החמיאה בגדול גם היא: “שלומי קלע בדיוק לסגנון שרצינו. שונה, מיוחד, מלא פאשן. כל תקלה שקרתה לה בדרך בגלל חוק מרפי, הוא מצא לה פתרון”.

השירות ששלומי בסו מציע לקהל לקוחותיו כולל בתוכו צילום, עריכה, גרפיקה, וידאו וסטילס, כך שהוא משלב בין צילומי חוץ ופנים, והתוצאה הסופית לא משאירה מקום לספק – הוא צלם החתונות המוביל בישראל, בזכות.

ליצירת קשר מול שלומי בסו, שילחו הודעת וואטסאפ

כרטיס ביקור דיגיטלי

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף דוקו צלמים

כדאי להכיר