בשיתוף בוסט מדיה
לא קל למשוך את תשומת ליבם של הגולשים. בעידן שבו כולנו חשופים כל הזמן לאינספור מסרים ולכמויות עצומות של מידע, התחרות על מקום בתודעה קשה. אחת הדרכים האפקטיביות כן להצליח היא לפעול בדיוק ברגע הנכון – כשהאדם מחפש מקור אמין ורציני שאפשר לסמוך עליו.
חיפוש בגוגל מספק את ההזדמנות הזו: כשגולשים נכנסים לגוגל ומקלידים ביטוי שמעיד על עניין במוצרים או בשירותים שהעסק שלכם מוכר, ואולי אפילו על כוונה מפורשת לרכוש מוצר או שירות – זוהי נקודת זמן מצוינת להופיע בפניהם. להתבלט מעל לכל שאר האתרים והמתחרים. להצטייר כמומחים מובילים, ולמנף את האמון בגוגל לאמון בכם ובעסק שלכם.
כדי לעשות זאת, נדרש תהליך קידום אורגני בגוגל שמתוכנן באופן מקצועי, מיושם באופן מדויק וזוכה לשדרוגים תוך כדי הביצוע. ובקיצור, קידום אורגני בגוגל עם החברה מספר 1 בתחום, בוסט מדיה.
מחקר מעמיק כבסיס לאסטרטגיה מיטבית
השלב הראשון של קידום אתרים אורגני אפקטיבי באמת הוא מחקר מעמיק. למעשה מדובר בשני מחקרים שמתבצעים במקביל: מחקר אחד מתמקד בעסק שלכם ובלקוחות, כדי להבין מהם היתרונות שלכם, מה כדאי להבליט, מיהו קהל היעד, איך לפנות אליו, מה יניע אותו לפעולה הרצויה, אילו תכנים הוא מחפש ועוד.
המחקר השני מתמקד בגוגל, וליתר דיוק במילות המפתח שעשויות להיות רלוונטיות עבורכם. המטרה היא לאתר את הביטויים שכדאי במיוחד לקדם עבורם את האתר, כלומר להופיע במיקום גבוה כשגולש או גולשת מקלידים אותם – למשל ביטויים שמעידים על כוונה רצינית לבצע עסקה, ביטויים שהתחרות עליהם פחות עזה ולכן קל לעקוף את המתחרים, ביטויים פופולריים במיוחד ועוד.

העשרת התכנים באתר
השלב השני של קידום אורגני בגוגל הוא שדרוג האתר מבחינת התכנים שהוא מציע למבקרים בו. התועלת כפולה: גם ציון גבוה יותר מהאלגוריתם של גוגל, וגם חוויית משתמש טובה יותר לגולשים (ולכן סיכוי גבוה יותר שיבצעו את הפעולות הרצויות). בשלב זה התובנות שהופקו משני המחקרים מתורגמות לתכנים רלוונטיים, כאלה שקהל היעד מחפש ושתואמים גם את מילות המפתח הנכונות. כמו כן באה לידי ביטוי המיומנות הגבוהה של נשות ואנשי בוסט מדיה, הן ביצירת תוכנית תוכן מיטבית, הן ביצירת כל תוכן ותוכן והן ביצירת רשת קישורים פנימיים שמשדרגת גם היא את הביצועים של האתר.
קישורים חיצוניים מאתרים איכותיים
עוד מרכיב חשוב בתהליך קידום אורגני הוא קישורים חיצוניים. גוגל בוחנת בקפידה כל קישור וקישור – גם על סמך איכות האתר שממנו הוא יוצא, גם על סמך הזיקה בינו לבין האתר המקודם וגם על סמך איכות התוכן שבתוכו הוא נשתל. בהתאם נדרשת בקיאות מקצועית אמיתית כדי ליצור קישורים מועילים ולמנף אותם לטובת שיפור הדירוג של האתר שלכם בגוגל. גם בחלק זה של העבודה בא לידי ביטוי הניסיון הנרחב של בוסט מדיה, ואיתו גם וההיכרות עם הדרישות של גוגל ועם האתרים שעומדים בדרישות ולכן כדאי להוציא מהם קישורים.
ללא מחויבות מצד הלקוחות – אלא מצד החברה בלבד
סיבה נוספת לכך שבוסט מדיה היא החברה מספר 1 בקידום אורגני בגוגל היא המחויבות המלאה של כל נשות ואנשי הצוות לכל לקוח ולקוחה. כדאי לדעת שהמדיניות של גוגל גורמת לכך שקידום אתרים אורגני הוא תהליך שמחייב סבלנות, כשלמשל האלגוריתם מעדיף הוספה קבועה של קישורים חיצוניים איכותיים על-פני הוספת מסת קישורים בת אחת – אבל למרות זאת בוסט מדיה לא דורשת מכם שום התחייבות, אלא רק מעצמה – התחייבות לייצר נפח תנועה אורגני הולך וגדל, של גולשים שבאמת רלוונטיים עבורכם, ובהתאם עוד ועוד עבודה.
בשיתוף בוסט מדיה