אמיתי אבן שושן נפל בקרב ברצועת עזה, אימו: "קראנו לו המושלם שלנו"

אמיתי, לוחם בביה"ס לקומנדו, נפל בקרב בחאן יונס יחד עם מפקדו ושניים מחבריו • הותיר אחריו הורים ושלושה אחים • אימו: "רצה להיות עילוי בתורה"

סמל אמיתי בן שושן. צילום: דובר צה"ל

סמל אמיתי אבן שושן, בן 20 מעזריאל, נפל אתמול (שבת) בקרב בחאן יונס, כך הותר לפרסום הבוקר. אמיתי, לוחם בביה"ס לקומנדו, נהרג לצד מפקדו סרן עידו ברוך וחבריו סמל ריף הרוש וסמל עילי צעיר. הלווייתו תתקיים היום ב-13:00 בבית העלמין בתל מונד.

מלי, אימו, סיפרה: "הוא התאמן כדי להיות לוחם בסיירת והתעקש לעשות את כל המסלול, ללא קיצורי דרך. הוא התאמן שנתיים כדי להיות בסיירות. היה הולך לים, סוחב 20 ק"ג על הגב, אלונקות. נחוש. הגיע ליום סיירות ועבר. היה מועמד לתוכנית ארז, התלהבו ממנו. הוא לא הסכים. קראנו לו המושלם, הוא היה המושלם שלנו".

תיעוד מפעילות יחידת אגוז בחאן יונס (ארכיון) // דובר צה"ל

עוד אמרה: "הוא אהב ללמוד תורה. הוא רצה להיות עילוי בתורה. איבדתי בן תורה, עילוי, לא היה יום שלא הניח תפילין. הוא היה בישיבה הגבוהה, ילד שאהב את התורה מיום שלמד לדבר".

על כניסת בנה לעזה היא אמרה: "הוא חייל בהכשרה, לא היה מוסמך. הוא פחד בעצמו להיכנס לעזה. מישהו צריך להסביר לי למה להכניס ילדים ללא ניסיון פנימה. כל הזמן הסבירו לי שהם קרובים לגדר ולא יקרה להם כלום".

היא יצאה נגד ההפגנות: "שעם ישראל יתעורר. תתעוררו כבר. מספיק, די עם המלחמות בינינו. כל הזמן אמרתי שחמאס הוא זה שיאחד בינינו, והנה עכשיו כולם באים לבכות על קבר בני. למה לנו ההפגנות האלה? למה לנו השנאה הזו? במה זה מקדם אותנו? רק ביחד ננצח, הם לא מבינים את זה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר