בדמעות: כוכב "האח הגדול" עזב את הבית

חמישה חודשים אחרי שהודיע על כישלון הקאמבק לגרושתו ירדן, אורי נגר עזב את הבית באופן סופי • "אין רגעים קשים כאלה בעולם", אמר בקול שבור

אורי נגר עוזב את הבית / אינסטגרם

רגע אחרי שארז את חפציו ועזב סופית את הבית, פתח אמש (שני) אורי נגר את המצלמה בעיניים מלאות בדמעות וסיפר לעוקביו באינסטגרם על התחושות הקשות שנלוו לרגע שבו יישם את ההחלטה לפרק את הקן שבנה, ונפרד באופן סופי ומוחלט מגרושתו ירדן. בסטורי המדובר נגר שיתף גם במילותיה של בתו אמה שנאמרו לו במעמד הפרידה והותירו בו כאב גדול.  

"לא אופייני לי ברגעים כאלה, אבל יצאתי מהבית סופית, לקחתי את הדברים שלי, ארזתי את המזוודות", אמר נגר בדמעות. "וכמו שאתם יודעים אני אבא שמחובר לילדות שלו, ולפני שיצאתי אמה (אחת מבנותיו של נגר; י"ד) אומרת לי 'אבא, אני אתגעגע'. עכשיו לך תסביר לילדה בגיל הזה למה אתה עוזב ולמה אתה צריך לעשות את הדברים האלה".

אורי נגר, צילום: רן יחזקאל

"אין רגעים קשים כאלה בעולם", חלק בהרגשתו. "אבל בסוף אתה רוצה להיות מאושר, אתה רוצה להיות שלם, אז אתה הולך עם האמת שלך. אבל יש לזה מחיר. חד משמעית יש לזה מחיר", חתם.  

בסוף חודש נובמבר האחרון עדכן נגר את הגולשים הסקרנים בהתפתחויות הרומנטיות בינו לבין גרושתו ירדן, זאת לאחר שהצהיר במהלך השתתפותו בתוכנית "האח הגדול" על רצונו לשוב לחיקה. "אני מקבל לא מעט שאלות על זה, ורציתי לשתף אתכם. אחרי תקופה לא קצרה של ניסיון, אני וגרושתי לא ביחד. ניסינו לגשר על הפערים, אבל הבנו שזה לא מסתדר למרות כל האהבה וההערכה שיש בנינו. לנצח היא תהיה האימא של הילדות שלי, וזה הדבר הכי חשוב שעומד לנגד עינינו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר