אורי נגר עושה סוף לשמועות ומספר מה עלה בגורל הקאמבק לגרושתו

כוכב העונה האחרונה של "האח הגדול" החליט הבוקר לספק את יצר סקרנותם של גולשים רבים ולספר סוף סוף מה עלה בגורל ניסיון הקאמבק לגרושתו ירדן שעליו הצהיר מול מדינה שלמה

אורי נגר. צילום: אריאל סאנין

אחרי שקיבל ככל הנראה מבול של שאלות בנושא, אורי נגר שיתף היום (רביעי) את עוקביו בסטורי שהעלה ברשת החברתית אינסטגרם בגורל מערכת היחסים עם גרושתו ואם שתי בנותיו ירדן. כזכור, נגר הצהיר לא פעם במהלך השתתפותו בריאליטי הפופולארי על כוונתו לשקם את מערכת היחסים עם גרושתו, והביע רצון לחזור ולבנות עמה בית משותף.

אורי נגר ביקר משפחות חטופים: "זה קורע את הלב" / אינסטגרם

"אהובים שלי, אני מקבל לא מעט שאלות על זה, ורציתי לשתף אתכם", כתב נגר בפתח דבריו. "אחרי תקופה לא קצרה של ניסיון אני וגרושתי לא ביחד. ניסינו לגשר על הפערים, אבל הבנו שזה לא מסתדר למרות כל האהבה וההערכה שיש בינינו", הסביר.

בהמשך הוסיף לעדכן גם על טיב מערכת היחסים עם ירדן בימים אלה, לאחר ההחלטה על הפרידה, וכתב: "לנצח היא תהיה האימא של הילדות שלי, וזה הדבר הכי חשוב שעומד לנגד ענינו", חתם באימוג'י של לב אדום והודיה.

צילום מסך אינסטגרם

רק בחודש ספטמבר האחרון נאלץ נגר להתמודד עם האכזבה של הגולשים ממה שהיה נראה כבר אז כניסיון קאמבק שכשל. "למה שיחקת בצופים שאתה רוצה לחזור לאשתך, כדי לצבור קולות? אתה מבין שהמשכת לפגוע בעוד אישה?", הוטח בנגר שהשיב: "אני יכול להבין שהעניין של הזוגיות שלי נהיה ציבורי, ואני אגיב בהתאם. לא עשיתי את זה כדי למשוך קולות. לא הייתי צריך את הקולות כי יצאתי על דעת עצמי (מבית "האח הגדול"). עניין הזוגיות שלי ושל ירדן הוא משהו שאני משאיר לעצמי. זה פרטי שלנו, כדי לשמור גם על הכבוד שלי וגם על הכבוד שלה, ולשמור על הילדות שלי. לשאלתכם, האם חזרתי או לא חזרתי – היינו חברים טובים ואנחנו עדיין חברים טובים ואני מקווה שמה שצריך לקרות יקרה לטובה. אנחנו בטוב ונישאר בטוב", הבטיח אז.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר